את אותו הדבר? אותו הדבר?.... לא יודע באיזה "פורומים" אתה מסתכל, אבל אין תשובה חד משמעית לעניין הזה חד וחלק.
אז או שאתה עושה את עצמך או שאתה באמת לא יודע אבל.. זו מחלוקת גדולה בין רוכבים ומוסכניקים בתחום.
וכמו שכבר אמרו - לתת לסל"ד להתייצב ולא אפ אנד דאון עדיף מאשר לסובב את המצערת איך שהנעת את המנוע.
כן צריך לתת למערכת לעבוד קצת לפני נסיעה, זה לא אומר שצריך לתת לו יותר מ30-40 שניות ולא 2-3 דקות כמו שהייתי נותן.
אז הגענו לסיכום.. מניעים, מחכים פחות מדקה כדי לתת לסל"ד להתייצב על טור קבוע, נוסעים בהתחלה רגוע כדי לתת למערכת להתחמם
ומכאן השמיים הם הגבול..
תודה לכל העוזרים.
על איזה אופנוע מדובר???
כי לפי הניסיון המועט שלי,יש אופנועים שלוקח להם 2-3 דקות להתייצב על סל"ד עבודה ויש כאלה שבין רגע
בכל אופנוע זה שונה,גם לגבי זמן הגעה לטמפרטורת עבודה.