כל "air box mod" אפשרי ב WRR כבר נידון בהרחבה בכל פורום אינטרנטי בעולם כולל thumpertalk, wr250rforum, advrider והמסקנה הסופית היא שהכל חרטא.
שים תיבה חלופית + מערכת פליטה קומפלט FMF + פאוור קומנדר בסך כולל של אלף וחמש מאות דולר ותקבל עוד 2-3 כוח סוס, ביום טוב, ורק בסל"ד סופר גבוהה.

רוצה לבזבז כסף על ה WRR ולראות תוצאות אמיתיות ולשדרג את הביצועים באופן אפקטיבי?
בזבז כספך על מיגונים + צמיגים + שדרוג מתלים + קיצור יחסי העברה הגדלת גלגש אחורי בכמה שיניים טובות.
המנוע של ה WRR הוא פנינה. עזוב את המנוע.