לא מכיר את האופנוע הספציפי הזה אבל לא מובן לי למה שהם יעשו כזה דבר ולא יתכנתו את החינום במפת ההזרקה כתלות בטמפרטורת נוזל הקירור (שאגב עושים ברוב האופנועים שאני מכיר)
בדרך כלל כאלו שסתומים/דלתות שמים כדי להשתיק רעש במהירות איטית (רכיבה בעיר) או כדי להתמודד עם בור במומנט בסל"ד נמוך
לא יודע,יכול להיות שזה תלוי גם בטמפ',אפשר להבין שזה שילוב בין 2 מערכות.
שים לב לרכיב שנראה כמו ווסת דלק שהבחור אומר שמפעיל את הדלת,הוא מחובר גם ל secondary air injection שזה מה שמחמם את הממיר.
https://youtu.be/WFTOrxg_B6w?t=431