
נכתב במקור על ידי
kobi
אני לא מסכים עם האמרה שזה הימור מוחלט...........סטטיסטית כולם כמעט מחליקים או עוברים תאונה קלה או קשה, נכון ב 10 שנים אתה משלם את העלות של האופנוע עצמו, מצד שני אתה לא מחזיק אופנוע 10 שנים....
בשטח אתה חשוף בצורה יום יומית לדברים הבאים ללא יוצא מהכלל:
1. תאונה עצמית, כולנו לפעמים מחליקים, או בסיבוב, או בגשם, או בגלל רכב אחר. הנזקים נעים מסכום של 2000 שקל ועד 20 אלף.
2. תאונה מול רכב אחר....בדרך כלל הלך האופנוע או שאתה מוציא סכום כבד לתיקון.
3. גניבה........כן זה קורה כל יום, אם תכנס לפייס ותראה קבוצות של כלים גנובים ואיתור כלים גנובים תבין את גודל התופעה, להגיד לי זה לא יקרה...גם אני אמרתי, טעיתי טעות מרה.
לסיכום - תבטח את האופנוע שלך! אם אתה עולה מנפח 250 סמ"ק לנפח של 500+ אתה במיוחד חשוף לאחד מהמקרים המוזכרים למעלה. אני רוכב 22 שנה ברצף. וגם אני טועה או נכנס למצבים מסוכנים, לא אחת ה ABS הציל אותי, באופנועים ללא ABS הניסיון שלי הציל אותי, בתחילת שנות ה 2000 שום דבר לא יכל להציל אותי מהסקודה פליסיה שנכנסה לצומת ללא עצירה..........היה לי R6 שיצא מטיפול הרצה, באותו היום מצאתי את עצמי בניתוח ושיקום ארוך מאוד. לאחר חצי שנה שעמדתי על הרגלים ורציתי אופנוע שוב, המקיף שהיה לי פשוט שילם את העלות של R6, משם עברנו לאח הגדול שלו.......
אחי למדתי משהו קטן בחיים, אם יש לך קלף אחד ביד ואין לך רזרבות או קלפים נוספים, אתה לא יכול לסכן את זה. במהלך או החלטה של לחסוך כמה שקלים אתה תפסיד את המשחק, אין גלגל הצלה, אין חבר טלפוני, ואי אפשר לדלג לשאלה הבאה. אני כיום בעזרת השם לפי שמקבל אופנוע, לוקח את הרישוי שלו, נוסע לביטוח - מבטח אותו כנגד גניבה ואותי בביטוח חובה. קובע להתקין הזעקה מיידי לאחר קבלת האופנוע, מוציא את האופנוע מבוטח כמו שצריך ותוך שעה ממוגן בהזעקה טובה.
אל תהמר בכל הכסף שיש לך, אני מספר לך זאת מצד כואב מאוד.