זה באמת נראה שונה מהדיאלים בי-בון, אבל אם אתה חושב על לייבא משהו מהקונספט הזה אז אני רואה שיש מלא שקונים את הבי-בון בשביל משלוחים, בדקת את הנושא של ייבוא? זה נראה לי מאוד מסובך
זה באמת נראה שונה מהדיאלים בי-בון, אבל אם אתה חושב על לייבא משהו מהקונספט הזה אז אני רואה שיש מלא שקונים את הבי-בון בשביל משלוחים, בדקת את הנושא של ייבוא? זה נראה לי מאוד מסובך
נכון להיום אי אפשר להביא כלי חדש שאין לו הוראת רישום אבל ... יכול להיות שבקרוב יהיה שינוי אבל ... אם לא יהיה שינוי במיסים הכלי יעלה בארץ קרוב ל35 אלף ש"ח טבין ותקילין.
ועכשו מי עוד רוצה כזה ?
לפני שעוד אנשים יפנטזו סתם (כולל אותי) עד מפח נפש - מבדיקה קצרה שעשיתי עלה שישנם שני דגמים מקבילים:
1. זומר, שמיוצר עד היום בנפח אחד ויחיד של.... 50 סמ"ק.
2. הזומר הגדול, שנקרא ביג רוקוס, בנפח 250 סמ"ק, הופסק יצורו לפני 9 שנים.
לידיעתכם.
בהצלחה!
עוקב![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אגב הוצאתי השבוע את האף מהבית וזה מה שראיתי בשכונה :
550 מטר מהבית
אומנם עברה שנה אבל אתמול "קיבלתי" כלי כזה (זנן)
עכשו צריך להחליט האם כדאי להחזיר אותו לכביש או לשמור למזכרת כפסל
ברכות!
בהחלט קלאסיקה ישראלית/סינית מודרנית לפנתאון
אפשר לראות?
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
מוזר שאף אחד לא מזכיר את העובדה שהזומר יובא לישראל בעבר, במספר יחידות בודדות, על ידי הונדה עצמה...
(העובדים עצמם באולם התצוגה היו מכנים אותו "יוצר פקקים", על משקל "חולץ פקקים". מרוב שהיה איטי ומסורבל)
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
הביאו את ה50 סמ"ק , ה BIG RUCKUS היה 250 סמ"ק
החיקוי הסיני הוא 125 סמ"ק.