וואלה, ליגה מעניינת יש לבריטים
תיכף מירוץ2
חימום נאה עד חצות![]()
וואלה, ליגה מעניינת יש לבריטים
תיכף מירוץ2
חימום נאה עד חצות![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
המתכונת הזו של שני מירוצים בסופ״ש היא מדהימה.
יש צ׳אנס שנראה את זה גם ב GP יום אחד ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
מה השוס הגדול בשני מרוצים בכל סבב?
כי אם זה היה שוס כזה גדול, למה לא שני מרוצים סופרספורט?
אני מניח, ששני מרוצים בסופרבייק בכל סבב נולדו על מנת להבדילו מה 500 של ה GP בזמנו. אי שם ב 1988. אני מניח גם שהמהלך נועד גם על מנת לאפשר לסופרבייק לצמוח כקטגוריה בכירה ושוות ערך ל GP.
היתה תקופה שהפופולריות של הסופרבייק היתה גדולה משל ה GP. באותה תקופה, עלויות הרצת סופרבייק היו בשמיים ודומות מאד לעלויות ב GP.
ואז הגיע רוסי לגדולתו.
ואז כרמלו אספלטה ודורנה רכשו את הזכויות לסופרבייק.
איללכא...ואני מעדיף את המסורת של ה GP
אן ספק שהמוטוGP עקף את הסופרבייק.
הכסף הגדול, ההשקעה של הקבוצות והספטנסרים.
הצילום ליגה אחרת לחלוטין.
התקריבים. הפופולריות הגדולה של רוסי
ואחריו הצמרת הספרדית. סיפור עליותו של מארקז.
הבדל בן ליגת העל לליגה לאומית.
יש עוד נקודה/ קוואסקי עושה לסופרבייק מה שהונדה עשתה פעם.
שולטת . עם 2רוכבים דומיננטים על מפלצת ירוקה. אבל עדיין יש עוד קסם .
שלום וחלומות על אוקטובר הטוב .
בלגונה סקה הדבר שבלט אולי יותר מכל דבר אחר הוא העובדה שאופנועי המפעל של קוואסאקי ודוקאטי (כשהצליחו לסיים על 2 גלגלים) פתחו בשני המרוצים פער של מעל 11 שניות בינם לבין כל היתר. כשזה קורה במרוץ בודד תמיד תהיה האפשרות שמדובר היה ביד המקרה, אבל כשדבר כזה חוזר על עצמו בעקביות יום אחרי יום - זה כבר לא מקרה.
השילוב בין האופנועים של שתי היצרניות הללו לרוכבים שעליהם הוא ברמה אחת אם לא שתיים מעל שאר הגריד, והנטישה של אפריליה העונה פשוט הבליטה את זה, אחרי שבעונה שעברה טורס והאסלם עוד איכשהו מלאו את השטח המת הזה שבין המובילים לבין המשתרכים...
וכמו שכתבתי בעבר, אולי זה הערך המוסף של 2 מרוצים בסבב אחד - היכולת לגזור משמעויות מ-2 המרותצים גם יחד, ולא להסתפק ב'אולי' ו-'מה אם?'...
הרוכבים יוצאים לחופשת הקיץ שלהם, נתראה בעוד חודשיים.![]()
ברוכים הבאים .
צודק בהחלט נימי.
הפער בן קוואסקי ודוקאטי וכל השאר הוא
לא נתפס.
איפוא הונדה, ימאהה, אפרילייה וכל השאר.?
לא זוכר הבדלים כאלה עד לפני שנתיים.
המרוצים בסופרבייק היו שקולים.
ועכשיו.?
היום המוטוGP הרבה יותר שקול ומעניין.
חבל.
צאו" אמיגוס.
הפער בין קוואסקי לשאר השדה נתפס. לגמרי נתפס.
הוא נתפס בכמות הכסף המושקעת. החולשה של יאמהה והונדה מושפעת ישירות מהתמיכה הזעומה של מחלקת המרוצים של יאמהה ושל HRC. אפריליה, שהחליטה ללכת בכל הכח על ה Motogp זנחה גם היא את הסופרבייק והשאירה נציגות של קבוצה פרטית בתמיכה...עאלק. סוזוקי אפילו לא השאירה נציגות ואין לה אופנוע סופרבייק על הגריד.
דוקאטי היא היצרן הצדיק הבודד שמשקיע גם וגם. אולי, לצערם, זה מה שמפריד בינם לבין אליפויות. אני מניח שעם לורנזו דוקאטי ישקיעו יותר מהיום.
שני מרוצים בסבב היו, אולי, מעלימים את "אולי" ו- "מה אם". עם שני מרוצים בסבב, אני בספק אם היידן היה זוכה באליפות ב 2006, אני בספק אם מרקז היה זוכה באליפות בעונת הרוקי שלו ואולי פדרוסה היה זוכה באליפות ב 2012.
איללכא...וסובבו בגז
נו, תמימות דעים לגבי המוטוGP ...
איזה מזל אם כן שהסופר יוצא לפגרה ואילו מסיבת העיתונאים בגרמניה היא בעוד יממה ושייבה מעכשיו
הנה לכם עניין להפוך בו עד לסופ"ש:
http://www.motogp.com/en/news/2016/07/12/update/205126
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
אם קבוצת קוואסקי מצליחה כל כך בסופרבייק, למה לא רואים אותה במוטוGp?
תקציב?
ומעבר לכסף המושקע בקוואסקי את דוקאטי.
לא נשכח את עבודת הרוכבים.
לי זה נראה שגוני ראי , סייקס, ודייויס זה פשוט רמה אחרת.
סי יו סון.