התקנתי אתמול מכסה קלאץ' שקוף לאפריליה שיבר שלי.
לא הייתי מודע לזה שברגע שפותחים את המכסה קלאץ' זה הורס את האטם (סוג של נייר דביקי), חשבתי שיש איזה אטם גומי רב פעמי...
בכל מקרה כרגע כשהאופנוע לא על הג'ק צד אז הוא מטפטף לא מעט שמן מהתחתית של החיבור בין המכסה קלאץ' לאופנוע, וכרגע מושבת עד שאני פותר את הבעיה.

תמונה של החיבור למכסה קלאץ: שימו לב שחצי מהאטם על האופנוע, וחצי על הכיסוי קלאץ' עצמו


בפורום של אפריליה הבנתי שאפשר להסתדר עם אטם סיליקון מיוחד לרכב עד שאני אקנה אטם מקורי, בתור פתרון זמני (חייב את האופנוע לשבוע הבא).

איפה אפשר להשיג אחד כזה?

ועוד שאלה:
כשסגרתי את המכסה קלאץ' השתמשתי בידית מומנט (signet) בפעם הראשונה שאני עובד איתה. כיוונתי ל13 ניוטון. אני רגיל שידית מומנט תקליק ולא תתן לי להדק את הבורג מעבר למה שכויל, ובזאתי לא קיבלתי קליק עד ששברתי את הבורג (ועכשיו צריך להביא גם בורג חדש...)
בדיעבד כן היה קליק אבל זה נותן לך להמשיך להדק את הבורג, ולא הבנתי את זה.
מה הסיכוי שהרסתי את הכיול?