 
			
			זה מכסה אפטרמקרט? הגיע בלי אטם? תריץ חיפוש בגוגל עם שם החברה אולי לעוד אנשים יש את הבעיה הזו
נערך לאחרונה על ידי Yuv_Coehn; 16-07-2016 בשעה 12:38.
אין טעם ללכת למוסך כי מה שאתה עושה יעשו גם שם.
תפריד את המכסה ותחפש סדקים ועיוותים על המשטח שנמצד לבלוק וגם על הבלוק.
אם זה נראה טוב קנה סיליקון מנועים איכותי - ויקטור ריינז ו wurth זה מוצרים טובים.
תנקה את המשטחים היטב עם ספריי מאיידים\אציטון או כל מסיר שומנים,אל תשתמש באטם,תמרח שכבה אחידה ויחסית דקה על אחד המשטחים,תמתין לפני חיבור החלקים (עד רבע שעה בד"כ יהיה רשום על השפורפרת) אחכ סגור ידנית,לא חייב בהצלבה,כן חשוב שתהיה סגירה אחידה.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 16-07-2016 בשעה 12:53.
יש כמה שריטות פיציות על הבלוק עצמו, והן לא עוברות מצד אחד לשני.
ניסיתי פעם אחת רק עם האטם OEM, אחר כך ניסיתי גם אטם OEM וגם סיליקון שחור (של ויקטור ריינז). נראה לי התוצאה הכי טובה הייתה רק של הסיליקון השחור אבל גם הוא לא אטם מושלם.
כל פעם ניקיתי את המשטחים עם דיגריזר.
לגבי הזמן המתנה, כתוב על הסיליקון לשים מיד את החלקים, כי הוא מתקשה תוך 5 עד 15 דקות.
אני פשוט באמצע תקופת מבחנים, מחר יש לי מבחן על הבוקר ונמאס לי לפרק לנקות ולהרכיב את הכיסוי הזה בפעם המאה במקום ללמוד.
נראה אולי מחר יהיה לי חשק לעשות את זה שוב.
כנראה לא הבנת את ההוראות כי הן זהות לרוב אם לא לכל המוצרים מהסוג הזה ואם לא עבדת לפי ההוראות זה לא יחזיק.
ממתינים כמה דקות אחרי ההשמה על המשטח,אחרי זה חייב להמתין שעה לפני השימוש ואיחוי מלא זה רק אחרי 24 שעות (לא חובה לחכות יממה שלמה,כן כדאי כמה שעות לפני שמחזירים את הנוזלים).
לגבי האטם - יכול להיות שלא סגרת נכון ויותר סביר שיש עיוות.
קניתי את הסיליקון ממוסכניק שאמר לי שהוא משחרר רכבים אחרי חצי שעה ועד אז זה כבר מתקשה ובסדר. ועל המיכל עצמו כתוב זמן התקשות החומר עד 15 דקות. אבל עכשיו כשאני חושב על זה, זה המשתנה היחיד שלא שיניתי.
כשיהיה לי זמן אני אשים רק שכבה של סיליקון בלי האטם (בפעם המאתיים) ואתן לזה זמן להתקשות.
רק שיש לזה נקודת תורפה אחת - שמן עדיין נוזל קצת (כמה טיפות בשעה) גם כשהאופנוע דומם ועל ג'ק צד. זה לא יפגע בהתקשות של הסיליקון?
זה יפגע ובגלל זה לא הצלחת.
האזור חייב להיות סטרילי אחרת זה לא תופס.
לגבי המוסכניק - הייתי עובד עם המוצרים שהמלצתי לך ודבק להוראות,הויקטור החזיק לי במעבר מים בראש מנוע לתקופה של שבועיים שזה דיי מרשים ובאזורים אחרים לא איכזב עד היום.
 
			
			אם לא היית כותב שגם אטם OEM נוזל לך הייתי אומר שלא מרחת נכון ואולי גם פיספסת. ביחוד באיזור הברגים.
נסה להבין מהיכן בדיוק הנזילה.
האם כשאתה מניע הנזילה מתגברת? האם תמיד מאותו מקום?
 
			
			עקבתי ולא מצאתי....
אתה דואג שלא יהיה שמן כשאתה שם את חומר האטימה? שני המשטחים צריכים להיות נקיים לחלוטין משמן (לנגב עם ממס כגון דלק ולייבש היטב) ועד התקשות מוחלטת אסור לחומר לראות שמן.
אני בהחלט מנסה. ניקיתי עם דיגריזר. ניקיתי את הדיגריזר.
שמתי נייר סופג בתוך הקלאץ' שיתפוס כל טיפת שמן שרק תחשוב על לזלוג בזמן החיבור של המכסה לאופנוע, אבל זה בלתי אפשרי לשמור על סטריליות שם.
את המכסה קלאץ' עצמו ניקיתי לחלוטין משמן.
שמתי את האופנוע בשיפוע הכי גדול שאפשר כדי שלא יזלוג שמן לצד שאני עובד עליו.
ברגע שאני שם את הסיליקון ומחבר את המכסה, כמה דקות אחר כך זולגת טיפה זעירה ומוצאת את הדרך שלה החוצה דרך הסיליקון, דרך הבורג התחתון שמחבר את המכסה לאופנוע.
זה דופק את האטימה ואני פשוט לא מצליח להתגבר על הבעיה הזאת בשום צורה.
אין לי מושג בכלל איך הטיפה הזאת מגיעה לשם כי שום שמן לא אמור להגיע לשם לפחות עד שאני קצת מיישר יותר את האופנוע (שזה היה רק יום למחרת).
 
			
			 
			
			זקן. הוא אומר שגם עם אטם OEM יש לו נזילה.