עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 53

אשכול: מכסה קלאץ' דולף שמן

צפייה משולבת

  1. #1
    ציטוט נכתב במקור על ידי yotams4 צפיה בהודעה
    סגרת את הברגים למומנט בהצלבה?
    כן

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    זה מכסה אפטרמקרט? הגיע בלי אטם? תריץ חיפוש בגוגל עם שם החברה אולי לעוד אנשים יש את הבעיה הזו

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי yotams4 צפיה בהודעה
    זה מכסה אפטרמקרט? הגיע בלי אטם? תריץ חיפוש בגוגל עם שם החברה אולי לעוד אנשים יש את הבעיה הזו
    הכל מקורי חוץ מהמכסה השקוף באמצע (שיושב על המכסה המקורי) והנזילה היא לא ממנו.
    ואני במקביל עובד על פתרון בפורום של אפריליה, לא מצאתי מישהו עם בעיה דומה.
    כנראה אני פשוט לא עושה שם משהו כמו שצריך, אחרת כבר זה היה אמור להיפתר.
    נערך לאחרונה על ידי Yuv_Coehn; 16-07-2016 בשעה 12:38.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    אין טעם ללכת למוסך כי מה שאתה עושה יעשו גם שם.
    תפריד את המכסה ותחפש סדקים ועיוותים על המשטח שנמצד לבלוק וגם על הבלוק.
    אם זה נראה טוב קנה סיליקון מנועים איכותי - ויקטור ריינז ו wurth זה מוצרים טובים.
    תנקה את המשטחים היטב עם ספריי מאיידים\אציטון או כל מסיר שומנים,אל תשתמש באטם,תמרח שכבה אחידה ויחסית דקה על אחד המשטחים,תמתין לפני חיבור החלקים (עד רבע שעה בד"כ יהיה רשום על השפורפרת) אחכ סגור ידנית,לא חייב בהצלבה,כן חשוב שתהיה סגירה אחידה.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 16-07-2016 בשעה 12:53.

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אין טעם ללכת למוסך כי מה שאתה עושה יעשו גם שם.
    תפריד את המכסה ותחפש סדקים ועיוותים על המשטח שנמצד לבלוק וגם על הבלוק.
    אם זה נראה טוב קנה סיליקון מנועים איכותי - ויקטור ריינז ו wurth זה מוצרים טובים.
    תנקה את המשטחים היטב עם ספריי מאיידים\אציטון או כל מסיר שומנים,תסיר את האטם,תמרח שכבה אחידה ויחסית דקה על אחד המשטחים,תמתין לפני חיבור החלקים (עד רבע שעה בד"כ יהיה רשום על השפורפרת) אחכ סגור ידנית,לא חייב בהצלבה,כן חשוב שתהיה סגירה אחידה.
    יש כמה שריטות פיציות על הבלוק עצמו, והן לא עוברות מצד אחד לשני.
    ניסיתי פעם אחת רק עם האטם OEM, אחר כך ניסיתי גם אטם OEM וגם סיליקון שחור (של ויקטור ריינז). נראה לי התוצאה הכי טובה הייתה רק של הסיליקון השחור אבל גם הוא לא אטם מושלם.
    כל פעם ניקיתי את המשטחים עם דיגריזר.
    לגבי הזמן המתנה, כתוב על הסיליקון לשים מיד את החלקים, כי הוא מתקשה תוך 5 עד 15 דקות.
    אני פשוט באמצע תקופת מבחנים, מחר יש לי מבחן על הבוקר ונמאס לי לפרק לנקות ולהרכיב את הכיסוי הזה בפעם המאה במקום ללמוד.
    נראה אולי מחר יהיה לי חשק לעשות את זה שוב.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    יש כמה שריטות פיציות על הבלוק עצמו, והן לא עוברות מצד אחד לשני.
    ניסיתי פעם אחת רק עם האטם OEM, אחר כך ניסיתי גם אטם OEM וגם סיליקון שחור (של ויקטור ריינז). נראה לי התוצאה הכי טובה הייתה רק של הסיליקון השחור אבל גם הוא לא אטם מושלם.
    כל פעם ניקיתי את המשטחים עם דיגריזר.
    לגבי הזמן המתנה, כתוב על הסיליקון לשים מיד את החלקים, כי הוא מתקשה תוך 5 עד 15 דקות.
    אני פשוט באמצע תקופת מבחנים, מחר יש לי מבחן על הבוקר ונמאס לי לפרק לנקות ולהרכיב את הכיסוי הזה בפעם המאה במקום ללמוד.
    נראה אולי מחר יהיה לי חשק לעשות את זה שוב.
    כנראה לא הבנת את ההוראות כי הן זהות לרוב אם לא לכל המוצרים מהסוג הזה ואם לא עבדת לפי ההוראות זה לא יחזיק.

    ממתינים כמה דקות אחרי ההשמה על המשטח,אחרי זה חייב להמתין שעה לפני השימוש ואיחוי מלא זה רק אחרי 24 שעות (לא חובה לחכות יממה שלמה,כן כדאי כמה שעות לפני שמחזירים את הנוזלים).

    לגבי האטם - יכול להיות שלא סגרת נכון ויותר סביר שיש עיוות.

  7. #7
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    כנראה לא הבנת את ההוראות כי הן זהות לרוב אם לא לכל המוצרים מהסוג הזה ואם לא עבדת לפי ההוראות זה לא יחזיק.

    ממתינים כמה דקות אחרי ההשמה על המשטח,אחרי זה חייב להמתין שעה לפני השימוש ואיחוי מלא זה רק אחרי 24 שעות (לא חובה לחכות יממה שעה כן)

    לגבי האטם - יכול להיות שלא סגרת נכון ויותר סביר שיש עיוות.
    קניתי את הסיליקון ממוסכניק שאמר לי שהוא משחרר רכבים אחרי חצי שעה ועד אז זה כבר מתקשה ובסדר. ועל המיכל עצמו כתוב זמן התקשות החומר עד 15 דקות. אבל עכשיו כשאני חושב על זה, זה המשתנה היחיד שלא שיניתי.
    כשיהיה לי זמן אני אשים רק שכבה של סיליקון בלי האטם (בפעם המאתיים) ואתן לזה זמן להתקשות.

    רק שיש לזה נקודת תורפה אחת - שמן עדיין נוזל קצת (כמה טיפות בשעה) גם כשהאופנוע דומם ועל ג'ק צד. זה לא יפגע בהתקשות של הסיליקון?

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    זה יפגע ובגלל זה לא הצלחת.
    האזור חייב להיות סטרילי אחרת זה לא תופס.
    לגבי המוסכניק - הייתי עובד עם המוצרים שהמלצתי לך ודבק להוראות,הויקטור החזיק לי במעבר מים בראש מנוע לתקופה של שבועיים שזה דיי מרשים ובאזורים אחרים לא איכזב עד היום.

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    אם לא היית כותב שגם אטם OEM נוזל לך הייתי אומר שלא מרחת נכון ואולי גם פיספסת. ביחוד באיזור הברגים.
    נסה להבין מהיכן בדיוק הנזילה.
    האם כשאתה מניע הנזילה מתגברת? האם תמיד מאותו מקום?

  10. #10
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    אם לא היית כותב שגם אטם OEM נוזל לך הייתי אומר שלא מרחת נכון ואולי גם פיספסת. ביחוד באיזור הברגים.
    נסה להבין מהיכן בדיוק הנזילה.
    האם כשאתה מניע הנזילה מתגברת? האם תמיד מאותו מקום?
    כן הנזילה מתגברת בנסיעה כי זה קלאץ' רטוב...לא חושב שיש לי פספוסים במריחה..

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    עקבתי ולא מצאתי....
    אתה דואג שלא יהיה שמן כשאתה שם את חומר האטימה? שני המשטחים צריכים להיות נקיים לחלוטין משמן (לנגב עם ממס כגון דלק ולייבש היטב) ועד התקשות מוחלטת אסור לחומר לראות שמן.

  12. #12
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    עקבתי ולא מצאתי....
    אתה דואג שלא יהיה שמן כשאתה שם את חומר האטימה? שני המשטחים צריכים להיות נקיים לחלוטין משמן (לנגב עם ממס כגון דלק ולייבש היטב) ועד התקשות מוחלטת אסור לחומר לראות שמן.
    אני בהחלט מנסה. ניקיתי עם דיגריזר. ניקיתי את הדיגריזר.
    שמתי נייר סופג בתוך הקלאץ' שיתפוס כל טיפת שמן שרק תחשוב על לזלוג בזמן החיבור של המכסה לאופנוע, אבל זה בלתי אפשרי לשמור על סטריליות שם.
    את המכסה קלאץ' עצמו ניקיתי לחלוטין משמן.
    שמתי את האופנוע בשיפוע הכי גדול שאפשר כדי שלא יזלוג שמן לצד שאני עובד עליו.
    ברגע שאני שם את הסיליקון ומחבר את המכסה, כמה דקות אחר כך זולגת טיפה זעירה ומוצאת את הדרך שלה החוצה דרך הסיליקון, דרך הבורג התחתון שמחבר את המכסה לאופנוע.
    זה דופק את האטימה ואני פשוט לא מצליח להתגבר על הבעיה הזאת בשום צורה.
    אין לי מושג בכלל איך הטיפה הזאת מגיעה לשם כי שום שמן לא אמור להגיע לשם לפחות עד שאני קצת מיישר יותר את האופנוע (שזה היה רק יום למחרת).

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    אין לי מושג בכלל איך הטיפה הזאת מגיעה לשם כי שום שמן לא אמור להגיע לשם לפחות עד שאני קצת מיישר יותר את האופנוע (שזה היה רק יום למחרת).
    אולי האופנוע שלך הוא בית המקדש וקורה לך נס פח השמן? שנחגוג חנוכה מחר?

    ברצינות - יש לך שם שמן וזו הסיבה שאתה לא מקבל אטימה טובה (כנראה).

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yuv_Coehn צפיה בהודעה
    אין לי מושג בכלל איך הטיפה הזאת מגיעה לשם כי שום שמן לא אמור להגיע לשם לפחות עד שאני קצת מיישר יותר את האופנוע (שזה היה רק יום למחרת).
    יכול להיות שיש שמן בתוך ההברגה עצמה, וכשאתה מכניס את הבורג ומבריג אותו השמן יוצא החוצה?

  15. #15
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    זקן. הוא אומר שגם עם אטם OEM יש לו נזילה.

אשכולות דומים

  1. בעיה בהחזרת מכסה קלאץ' - gs500
    על ידי Adir301 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 23-10-2015, 21:21
  2. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 29-07-2015, 16:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO