היום, זהו מבחן שתוצאותיו ידועות מראש. עם מערכות ABS מתקדמות מהדור האחרון כולל מערכות ABS לרכיבת מסלול ולמרוצים. מרבית הרוכבים היו בוחרים ABS ביבש וכל הרוכבים היו בוחרים ABS ברטוב. רוכבים שחושבים שביבש הם בולמים טוב וקצר מ ABS יש בעיה בתפיסת הרכיבה שלהם, הם רוכבים פחות טובים ממה שהם חושבים.
המבחן בוצע ב 2011 ולא ב 2016. התפיסה הרווחת ב 2011 הייתה שביבש רוכב יבלום טוב ממערכת ה ABS. ברטוב, תמיד תמיד, ל ABS היה יתרון. בעיקר כי רוכבים בכל טווח יכולות הרכיבה מפחדים לבלום בחזקה על אספלט רטוב. המבחן ב 2011 קעקע את התפיסה הרווחת באותה עת. המבחן הוכיח שבכביש הציבורי, כל רוכב ובכל תאני, יבלום טוב יותר וקצר יותר עם ABS.
איללכא...וסובו בגז



ציטוט ההודעה בתגובה