ינון אופי הכלי אתה מוזמן לעשות סיבוב על ה800 שלי עם abs ולבלום בעוצמה דיסק כפול של ברמבו עם 4 בוכנות לצד שותלים אותך במקום והabs בקושי נכנס לפעולה אי פעם. מאידך ב250 בעיקר עם צמיגי פלסטיק מקוריים של שניה היה נדלק הabs ,

הרי המערכת סך הכל דוגמת מהירות בין הגלגלים ברגע שההפרש גבוהה מידי היא מפעילה שסתום שפורק לחץ ,ברוב הכלים היפנים יש שסתום יחיד שרק פורק משמע מהרגע שהיה קליק והמערכת עבדה הלחץ על הבלם לא יחזור לעולם עד שאתה כרוכב תוסיף לחיצה חזקה יותר על הידית בלם.

במערכת עם 2 שסתומים (המתקדמות יותר ) זה לא רק משחרר לחץ זה גם תמיד מנסה להחזיר למצב נתון של העוצמת לחיצה הראשונית.


עכשיו אם המערכת נכנסה לפעולה סימן שנעלתה צמיג ואו הייתה חייב לפתוח נעילה עצמאית או שהיא עשתה זו בישבילך


Sent from mTalk using windows 10 mobile