תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: איך לבדוק תקינות וונטה ולהחליף נוזל קירור - KLE (כ"ע)

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    11

    איך לבדוק תקינות וונטה ולהחליף נוזל קירור - KLE (כ"ע)

    ערב טוב.
    התחדשתי היום בKLE500 שנת 97 ובשביל השקט הנפשי אני רוצה לוודא שהוונטה נכנסת לפעולה ושהנורה של החום מנוע תדלק לי בזמן אמת.
    יש לי כלים ויידע במכונאות ואני יודע שזה לא אמור להיות מסובך, אשמח אם מישהו יוכל להסביר איך לבדוק את זה.
    עוד משהו, אני רוצה לעשות החלפת מי קירור וניקוי למערכת. האם יש בורג ריקון למי קירור? והאם כשממלאים מים חדשים צריך לעשות ניקוז אוויר? (כמו ברכב)
    תודה מראש

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    יש בורג ניקוז זה הבורג הכי תחתון במשאבת המים
    אחרי שממלאים מים צריך לנקז אוויר, אפשר לתת למנוע לעבוד קצת עם פקק רדיאטור פתוח
    כדי לוודא שהונטה נדלקת אתה צריך לבדוק את התרמוסטט, הבית שלו נמצא אי שם מעל למכסה השסתומים אם אני זוכר נכון
    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    הדבר הראשון שאתה צריך זה ליצור כותרת שמתארת את מה שאתה רוצה לעשות, ולא כותרת גנרית "מספר שאלות" שלא אומרת כלום. תסתכל על הכותרת עכשיו ותבין מה אתה צריך לעשות החל מהשרשור הבא שלך כאן.
    הדבר השני שאתה צריך לעשות זה לקרוא את השרשור הנעוץ "טיפולים - מה\פעם בכמה\וכו' - זה כאן", והוא יסביר לך מה זה ספר רכב ואיך למצוא אחד.

    הדבר השני יענה לך על כל השאלות למעט הראשונה, גם על כאלה שלא שאלת.

    תשובה על הראשונה:
    אין דרך בטוחה לעשות את זה. הדרך הפשוטה ביותר היא לחמם את האופנוע בנסיעה ואחרי זה להעמיד אותו ולחכות שתידלק הוונטה. אם אין לך מד חום דיגיטלי אינפרא-אדום (כזה שמודד חום מרחוק) - לא תדע מתי החום הנכון לוונטה להידלק לפני שתהיה התראה של חימום יתר. אם יש לך - תמדוד ותסתכל בספר מה טמפ' כניסת הוונטה לפעולה (בד"כ 100 או 110 מעלות).
    נ.ב. בדיקת תרמוסטט היא אכן עוזרת להבין אם יש או אין סירקולציה של מים במערכת כשהם מתחממים, אבל לא עוזרת בכלום למה שביקשת.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 21-07-2016 בשעה 08:18.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    צודק, בלבול שלי, התכוננתי לתרמוסטט סויצ' שנמצא בחלק הימני העליון של הרדיאטור
    באופנוע הזה המאורר נכנס ב100 מעלות.. וכמו שנאמר כבר לפני כדי לוודא אתה צריך מד חום חיצוני
    עם זאת... אני עדיין חושב שכדאי לבדוק את התרמוסטט, יש סיכוי טוב שהוא פשוט לא קיים

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    בספר מכונאים תהיה אינדיקציה מתי התרמו סוויץ' סוגר מעגל.
    אפשר לדחוף את הקצה העליון שלו למים רותחים ולבדוק התנגדות בתלות של טמפ' (שתהיה כתובה בספר מכונאים),לחליפין אפשר לבנות מעגל עם נורה וספק מתח ולראות באיזו טמפ' המעגל נסגר.
    את הטמפ' של המים אפשר למדוד עם מד חום של אקווריום - 3$ באיביי עם דיוק דיי טוב.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 11-11-2016, 21:49
  2. החלפת נוזל קירור - גרנד דינק 250 (כ"ע)
    על ידי sus123 בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 14:15
  3. מילוי נוזל קירור xevo 250 (כ"ע)
    על ידי ori_fadida בפורום פורום טכני
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 16:53
  4. בחירת נוזל קירור
    על ידי adird בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-01-2016, 01:45
  5. כמה זמן אמור להחזיק נוזל קירור?
    על ידי bikerider בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 12:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO