אני חושב שכאשר מאכסנים אופנוע צריך לרוקן אותו מנוזלים ובכלל זה גם מדלק.
שכן, בעקרון, דלק "שעמד" הרבה זמן מבלי שימוש - מאבד מאיכותו.
שלום לכולם
אני בחןל כרגע סהכ זה יהיה כמעט חודש
השארתי את האופנוע בבית (daelim vjf)
מכוסה בכיסוי,מיליתי את המיכל עד הסוף,שמחי על גק אמצע, הנחתי משהו רק מתחת לגלגל הקדמי, אטמתי את האגזוז עם שקית ניילון וגומיות וניתקתי את המצבר.
בנוסף לפני האחסון ניקיתי ושימנתי הרבה את השרשרת.
כשאני חוזר, יש משהו מיוחד שעליי לעשות לפני הרכיבה עליו שוב?
לגבי הדלק, זה מיכל של 90 שקל והוא מפוצץ עד הסןף, אפשר לרכב עם הדלק הזה?
אני חושב שכאשר מאכסנים אופנוע צריך לרוקן אותו מנוזלים ובכלל זה גם מדלק.
שכן, בעקרון, דלק "שעמד" הרבה זמן מבלי שימוש - מאבד מאיכותו.
להעמיד אופנוע לחודש לא נקרא לאחסן
אל תעשה כלום
תבדוק אוויר בצמיגים,חבר מצבר וסע
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
תרגע!ענה לך יפה R86 בשרשור המקורי שפתחת...
חודש זה לא אכסון ובטח לא הפשרה.
בדוק אויר בצמיגים, חבר מצבר וסע לשלום.
ברוך השב![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
לדלק חיי מדף של 3 חודשים באופן רשמי אך יצא לי בעוונתי לסיים מיכל שישב חצי שנה. קורה. הכל בסדר.
יש לו חי מדף גבוהים משלוש חודשים.
הטנרה שלי עמד אמל המוכר 10 חודשים...
הניע בפעם ראשונה והבחור גם לא ניתק מצבר.
נושא אחד - בפורום אחד. אין לפתוח נושאים זהים בכמה תת-פורומים, ופתחת את אותו הנושא גם בפורום הטכני.
הנושאים אוחדו.
השאלה גם האם האופנוע עמד בשמש או לא, והאם מיכל דלק עשוי פלסטיק או לא.
הקיץ הישראלי זה עניין רציני פה זה לא אירופה.
אני לא הייתי לוקח סיכונים בשביל 90 שקל. אני הייתי מרוקן את הדלק, מאכסן אותו בכמה ג'ריקנים ומשתמש בו בעתיד לשימושים תחזוקתיים מזדמנים.