תהודה מאיצה את זרימת האוויר שבגללו היא נוצרת הניצול של זה נפוץ במערכות יניקה וגם במערכות פליטה.
אפשר לקרוא לזה מילוי בכוח,כתוצאה מזה לא צריך לחכות להפרש לחצים שיוצר המנוע בשביל שיהיה מילוי מספיק של התיבה,כשהמנוע יינק היא כבר תהיה מלאה,כמו סוג של טורבו כמו שכתבו בדגש על סוג של כי יש הבדל לחצים מאוד גדול.
במנועי דו"פ רציניים - GP ודומיהם,מרגע שהמערכת פליטה והיניקה היו נכנסות לרזוננס (תהודה) לא היה צורך יותר בשסתום עלים בגלל שמהירות המילוי הייתה מתגברת על המהירות של תנועת הבוכנה - תפקיד השסתום הוא למנוע מתערובת לעוף החוצה מהבלוק ברגע שהבוכנה יורדת (למי שמעניין אותו שיעיף מבט על אופן פעולה של מנוע דו"פ),התהודה הייתה מהירה מזה והשסתום רק היה מגביל את המנוע,כתוצאה היה פיתוח של שסתום עלים חשמלי שהיה נשאר פתוח מרגע שהיו נכנסים לסל"ד התהודה.
עוד דוגמה היא התא הגלילי שיש לאופנועי מוטוקורוס על הסעפת פליטה.
התפקיד של הדבר הזה הוא האצת יציאה של גז על ידי תהודה,האצת פליטה מאיץ גם יניקה בגלל ניצול אזור זמן שבו כל השסתומים פתוחים.