תוצאות 1 עד 15 מ 44

אשכול: על תיבת אוויר, תהודה ופוזה - חומר טוב לסופ"ש

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של שעיר בגב"ב
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    יער ת"ק הפרסאות
    הודעות
    479
    באתם לי בדיוק בזמן:

    תיבת האוויר אצלי די גדולה (כ-5 ליטר)
    אני משתעשע ברעיון לוותר על תיבת האוויר
    כדי לנצל את המקום שיתפנה מתחת לכסא
    לאיכסון של כמה דברים.
    לא מעניין אותי תוספת כוח, להפך
    אפילו לא אכפת לי לאבד איזה כ"ס בסל"ד גבוה
    לטובת העניין.

    מהתייעצות עם אביעד, יעץ לי לרדת מהעניין
    כי יכול להיות כאב ראש לכוון את הקרב' לפעול בלי התיבה.

    מה אומרים?
    שווה את העניין?

    לצורך העניין מדובר בבמוו פאנדורו,
    מנוע סינגל 650 סמ"ק עם קרבורטור.
    מעניין אותי יותר ההתנהגות בתחום הסל"ד הנמוך והבינוני.

    נ.ב. לא מפחידה אותי ההתעסקות עם הקרבורטור כי
    בלי תיבת האוויר זה משחק ילדים להוציא ולהחזיר.
    הF650 להחלפה בדו"ש

    מילים הן כמו משחת שיניים,
    ברגע שהוצאת אי אפשר להחזיר.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה

    מהתייעצות עם אביעד, יעץ לי לרדת מהעניין
    כי יכול להיות כאב ראש לכוון את הקרב' לפעול בלי התיבה.

    .
    יותר מזה לא נראה שיוכלו לענות לך, הדבר היחיד זה שאולי מישהוא כבר עבר את הכאב ראש בפורום בחו"ל וחזר עם תובנות

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
    באתם לי בדיוק בזמן:

    תיבת האוויר אצלי די גדולה (כ-5 ליטר)
    אני משתעשע ברעיון לוותר על תיבת האוויר
    כדי לנצל את המקום שיתפנה מתחת לכסא
    לאיכסון של כמה דברים.
    לא מעניין אותי תוספת כוח, להפך
    אפילו לא אכפת לי לאבד איזה כ"ס בסל"ד גבוה
    לטובת העניין.

    מהתייעצות עם אביעד, יעץ לי לרדת מהעניין
    כי יכול להיות כאב ראש לכוון את הקרב' לפעול בלי התיבה.

    מה אומרים?
    שווה את העניין?

    לצורך העניין מדובר בבמוו פאנדורו,
    מנוע סינגל 650 סמ"ק עם קרבורטור.
    מעניין אותי יותר ההתנהגות בתחום הסל"ד הנמוך והבינוני.

    נ.ב. לא מפחידה אותי ההתעסקות עם הקרבורטור כי
    בלי תיבת האוויר זה משחק ילדים להוציא ולהחזיר.
    מנסיון על f650cs/gs
    המוזרקים שינויים בתיבת האוויר אפילו קטנים כמו פילטר k&n ישר פוגעים במומנט בסלד נמוך ובינוני והצריכת דלק עולה בחצי ליטר ל100 לפחות וזה רק שינוי בפילטר אוויר עצמו ללא נגיעות בתיבה.
    ביטול התיבה נותן הספק בגבוהים וירידה משמעותית בנמוכים ובינוניים , עם צריכת דלק גבוהה יותר וגימגומים חזקים בסרק

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    רד מזה הכל מתוכנן אין סיכוי שתגיע לתוצאה טובה.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-03-2016, 09:53
  2. מחפש המלצה על חומר לניקוי פחם ממנוע מפורק
    על ידי Optimus Prime בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 14:43
  3. לחץ אוויר בקטנוע קימקו גראנד דינק 250 סמ"'ק
    על ידי TomerC בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-07-2015, 12:48
  4. מסוע לאופנוע
    על ידי nave בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 27-06-2015, 18:54
  5. חומר לסגירת קייסים מנוע 2 פעימות
    על ידי beeaaver בפורום פורום טכני
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 25-06-2015, 16:16

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO