ציטוט נכתב במקור על ידי שעיר בגב"ב צפיה בהודעה
באתם לי בדיוק בזמן:

תיבת האוויר אצלי די גדולה (כ-5 ליטר)
אני משתעשע ברעיון לוותר על תיבת האוויר
כדי לנצל את המקום שיתפנה מתחת לכסא
לאיכסון של כמה דברים.
לא מעניין אותי תוספת כוח, להפך
אפילו לא אכפת לי לאבד איזה כ"ס בסל"ד גבוה
לטובת העניין.

מהתייעצות עם אביעד, יעץ לי לרדת מהעניין
כי יכול להיות כאב ראש לכוון את הקרב' לפעול בלי התיבה.

מה אומרים?
שווה את העניין?

לצורך העניין מדובר בבמוו פאנדורו,
מנוע סינגל 650 סמ"ק עם קרבורטור.
מעניין אותי יותר ההתנהגות בתחום הסל"ד הנמוך והבינוני.

נ.ב. לא מפחידה אותי ההתעסקות עם הקרבורטור כי
בלי תיבת האוויר זה משחק ילדים להוציא ולהחזיר.
מנסיון על f650cs/gs
המוזרקים שינויים בתיבת האוויר אפילו קטנים כמו פילטר k&n ישר פוגעים במומנט בסלד נמוך ובינוני והצריכת דלק עולה בחצי ליטר ל100 לפחות וזה רק שינוי בפילטר אוויר עצמו ללא נגיעות בתיבה.
ביטול התיבה נותן הספק בגבוהים וירידה משמעותית בנמוכים ובינוניים , עם צריכת דלק גבוהה יותר וגימגומים חזקים בסרק

Sent from mTalk using windows 10 mobile