עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 35

אשכול: רעש בהורדת הילוכים

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    לבלמים שלך יש מספיק כוח בשביל לנעול את הגלגלים, מה המנוע יעשה? ינעל אקסטרא?
    בלימת חירום זה לא מצב של מגיעים לרמזור אדום בכיף, זה מצב של עכשיו חייבים לבלום מקסימום, זה אומר שלא משחקים בכלום, מכניסים קלאצ' בולמים בהדרגתיות (למנוע נעילה) עד לעצירה או התנגשות (ראש מורם, לא לנעול מבט על מה הסכנה או על הכביש מול האופנוע, לחפש אופציה להתחמקות).

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavh55 צפיה בהודעה
    התכוונתי שהמנוע יתכבה ממש בסוף הבלימה. כמובן שעדיף לתפוס את הקלאץ בסוף הבלימה. אבל בלי שום ספק בלימה בהילוך חזקה יותר וטובה יותר.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavh55 צפיה בהודעה
    רציתי לציין שבבלימת חרום זאת טעות פאטלית להחזיק קלאץ' לחוץ. ברגע שאתה מנתק את ההילוך מהמנוע הבלימה קשה יותר כי האופנוע סוג של נזרק קדימה. אני מקווה שאני מתאר את זה נכון...
    עדיף לזרוק קלאץ ושהמנוע יכבה בבלימת חירום אבל הבלימה תהיה חזקה יותר.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavh55 צפיה בהודעה
    גם בהילוך נמוך יחסית?
    נשמע מוזר העניין הזה... אני מכיר עוד מרכב שאסור ללחוץ את הקלאץ עד סוף הבלימה. זה גם הגיוני - תחשוב שבמצב של מנוע כבוי , יותר קל להזיז אופנוע בהילוך או עם קלאץ לחוץ?

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    מצבך גרוע אני מבין..
    אתה מערבב בין רכב לאופנוע,בין בלימת חירום לבלימה אגרסיבית לתוך פנייה
    על מה אתה רוכב? וכמה זמן?

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    מצבי מצויין תודה.
    דיברתי על הרעיון הכללי של בלימת מנוע כשגלגל השיניים של הגיר משולב בהילוך ושלא משולב.
    אני רוכב על ויסטרום 650 ויכול להעיד מנסיון אישי שהבלימה בהילוך טובה יותר. האופנוע גם ככה מאט שאני משחרר את הצערת.
    אולי זה פרטני לכלים שונים.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    נו אין פתרון לדילמה?
    בחיפוש באינטרנט הבנתי שהדעות חלוקות בין השניים...שוב לדעתי זה יחסי לאופנוע.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    הפתרון שמתאים יותר לבני אדם זה ללחוץ מצמד ולבלום .
    עכשיו הולך מעולה עם רוכב פשוט מהשורה ויתן מרחקי בלימה הכי טובים.
    וולנטינו רוסי מצליח לבלום בסטופי תוך כדי החלקת זנב והורדת הילוכים ואפילו לתת גיזגוזים תוך כדי .וגם להוציא רגל.

    רוכב מהשורה לא מיומן מספיק לבצע כזו כמות של מטלות בו זמנית, ואז בעצם חייבים לבצע חלוקת קשב.
    אתה רוצה שהרוכב ישקיע את מלוא הקשב לבלימה עצמה ולניתוח הכביש כדי לבצע תימרון חמיקה בבלימה במידת הצורך.

    אם לבלום עם מצמד משוחרר אז חלק גדול מהקשב הולך ל"מתי ללחוץ עליו?" שלא יכבה מנוע ואז החלקת זנב.

    הבלמים היום מעולים ואין שום צורך לעזור להם בבלימת חירום הם מסתדרים מעולה.

    בבהאטה הסיפור שונה ואפשר לשלב הילוכים בנינוחות עם בלימה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    48
    הרבה פעמים בלימת חירום נגמרת בפתיחת גז והתחמקות. אל תתפסו אותי במילה אבל לדעתי זה לא עובד טוב עם מנוע כבוי.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    אני עדיין לא מסכים. ואני חושב שזה יחסי למנוע. בלימת מנוע ב v twin חזקה פי כמה מ 4 בשורה למשל. לדעתי לחיצה עם הקלאץ מםספסת את כל הבלימת מנוע שעוזרת.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavh55 צפיה בהודעה
    אני עדיין לא מסכים. ואני חושב שזה יחסי למנוע. בלימת מנוע ב v twin חזקה פי כמה מ 4 בשורה למשל. לדעתי לחיצה עם הקלאץ מםספסת את כל הבלימת מנוע שעוזרת.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    כמו שסטרלוק אמר, הבלם האחורי מסוגל לנעול את הגלגל, אין למנוע דרך לעזור מעבר לזה בבלימה. מה שאתה עלול לקבל זו נעילת גלגל אחורי לא נעימה.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    לא נעימה
    לא נשלטת
    לא צפויה
    (במקרה של בלימת חירום,לא במקרה של דריפט מתוכנן)
    בבלימת חירום מכניסים קלאץ׳ ובולמים בשיא הריכוז בתנאי הכביש
    בבלימה מתוכננת לקראת עצירה/קיזוז קמשי״ם נעזרים גם במנוע.
    כי אתה לא רוצה למצוא את עצמך בהילוך רביעי ב20 קמ״ש שאתה צריך לפתוח מצערת עקב בלת״ם כלשהו
    ויש הרבה כאלה בכביש הציבורי.
    נקודה
    עובדה
    לא ניתן לוויכוח. ולא ניתן לפרשנות אישית.
    או במילים אחרות
    למה? ככה.
    בן 17.8 ועם אגו וביטחון בשמיים,אני צודק!
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  10. #25
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    כולם משתינים פה נגד כיוון הרוח.
    אף אחד פה לא למד רכיבה בהתכתבות.
    ממליץ לכולם פה ליישם את השיטה שלהם ב120 קמש על הצד שתי שניות לפני שיא הפניה.
    השורד ינצח.

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    כולם משתינים פה נגד כיוון הרוח.
    אף אחד פה לא למד רכיבה בהתכתבות.
    ממליץ לכולם פה ליישם את השיטה שלהם ב120 קמש על הצד שתי שניות לפני שיא הפניה.
    השורד ינצח.
    אז מה בעצם אתה אומר? מצוך נסיון כמובן.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ציטוט נכתב במקור על ידי אברי צפיה בהודעה
    כולם משתינים פה נגד כיוון הרוח.
    אף אחד פה לא למד רכיבה בהתכתבות.
    ממליץ לכולם פה ליישם את השיטה שלהם ב120 קמש על הצד שתי שניות לפני שיא הפניה.
    השורד ינצח.
    לא בולמים כשאתה כבר בזווית חדה
    או שתאבד את הקידמי או את האחורי,לא תצא מזה על שניים בכל מצב.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    לא בולמים כשאתה כבר בזווית חדה
    או שתאבד את הקידמי או את האחורי,לא תצא מזה על שניים בכל מצב.
    בטח שבוחמים!
    אני בולם ככה כל יום במשך 3 שנים בדרך לעבודה וחזרה כולל בגשם ושלג ואני עדיין כאן כותב שורות אלה.

    פשוט יש טכניקה לבלום וצריך לדעת מה אתה עושה. לא לומדים את זה בהתכתבות.


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    ב120קמ״ש?
    בזווית? בלי להתיישר?
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  15. #30
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    ב120קמ״ש?
    בזווית? בלי להתיישר?
    כן גם ביותר מ120 בזווית בלי להייתישר

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

אשכולות דומים

  1. נקישה בזמן הורדת הילוכים באופנוע
    על ידי gartiy בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 10:51
  2. מציג מצב הילוכים
    על ידי david3757 בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 06:43
  3. Cbr125- מוריד הילוכים לבד
    על ידי aviv_a103 בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09-03-2016, 14:37
  4. עד איזו מהירות למשוך הילוכים?
    על ידי bikerider בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 28-08-2015, 19:48
  5. העלאת הילוכים ללא קלאץ
    על ידי ducati boy בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 04-07-2015, 10:47

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO