עמוד 4 מתוך 7 ראשוןראשון ... 23456 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 103

אשכול: תוסף לדלק + דיון על מבנה הזרקה והשפעת חיישן חמצן

  1. #46
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כן ולא, יש בPCV כניסת אנלוג וחיישן נלווה של MAP ואין בPC3 ככה שבאופנוע של מיקי אין.
    אבל עזוב פילפולים עכשיו, אתה ממליץ למי שקונה פאוור קומנדר להשאיר את החיישן מחובר למרות שהיצרן עצמו אומר לא?
    הדוא"ל שמוצג בשרשור זה בעניין ה PC הוא מ 2006, אינני בקיא בתחום אבל מאז עברו 2 דורות של מכשירים כי הוא מתייחס ל PC3 ואצלי זה 5 למיטב זכרוני (מקסימום מחר בבוקר אצלם).
    אצלי המבחן יהיה מבחן התוצאה אחרי רכיבה ארוכה. ואז נוכל להמשיך לדון במקרה אמיתי.
    מאידך, אני לא יודע מה מפת ההזרקה שהוטענה על ה PC , ואולי אני רוכב עם מפת 0 ???
    נכון לרגע זה אין לי את הידע ו\או הכלים לבדוק זאת.
    בכל מקרה, השרשור התפתח לכיוונים מעניינים מאוד, למדתי ממנו כמה דברים.

  2. #47
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כן ולא, יש בPCV כניסת אנלוג וחיישן נלווה של MAP ואין בPC3 ככה שבאופנוע של מיקי אין.
    אבל עזוב פילפולים עכשיו, אתה ממליץ למי שקונה פאוור קומנדר להשאיר את החיישן מחובר למרות שהיצרן עצמו אומר לא?
    http://www.powercommander.com/downlo...I22-013.03.pdf

    אין שום דבר חוץ מזוג מזרקים וזווית מצערת.

    היתרן עצמו אומר לשים auto tune עם 2 חיישני למבדה כדי לכוון כל צלינדר בנפרד או לפחות חיישן יחיד לשימוש בכל התנאים.

    לחלופין אפשר ללכת על ביטול החיישן ובניית מפה אחת גנרית להכל אבל שוב זה מיותר לחלוטין כאין בזה שום רווח רק כסף שזה עולה וכלום מסביב.

    בגדול לכביש אין סיבה מראש להתקין דברים כאלה, הזרקה מודרנית צריך במקסימום בוסטרפלאג.
    הדיינו גט זה טוב למנוע שעבר שינויים דראסטיים אבל לא כאן המצב ואין שום סיבה להיתעסק בהזרקה המקורית מראש. ואם כבר התעסקתה אז תתקין מערכת מלאה ולא חצי
    שזה גם פאוואר קומנדר וגם את האוטו טיון


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    http://www.powercommander.com/downlo...I22-013.03.pdf

    אין שום דבר חוץ מזוג מזרקים וזווית מצערת.

    היתרן עצמו אומר לשים auto tune עם 2 חיישני למבדה כדי לכוון כל צלינדר בנפרד או לפחות חיישן יחיד לשימוש בכל התנאים.

    לחלופין אפשר ללכת על ביטול החיישן ובניית מפה אחת גנרית להכל אבל שוב זה מיותר לחלוטין כאין בזה שום רווח רק כסף שזה עולה וכלום מסביב.

    בגדול לכביש אין סיבה מראש להתקין דברים כאלה, הזרקה מודרנית צריך במקסימום בוסטרפלאג.
    הדיינו גט זה טוב למנוע שעבר שינויים דראסטיים אבל לא כאן המצב ואין שום סיבה להיתעסק בהזרקה המקורית מראש. ואם כבר התעסקתה אז תתקין מערכת מלאה ולא חצי
    שזה גם פאוואר קומנדר וגם את האוטו טיון


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    רמז: כניסת אנאלוג לא שם סתם עוד רמז pcv vti

    חוץ מחברת דיינו ג'ט שלא מסכימה איתך גם יצרן אופנועים אחד לפחות לא מסכים איתך, סוזוקי בארצות הברית החליטו למכור את הויסטרום הישן ללא חיישן חמצן, הסיבה היא שלמרות שחיישן החמצן הוא המצאה גאונית רוב השימוש בו הוא לעמידה בתקנים ותערובות אופטימלית לא ממש על לוח השירטוט שלהם.
    חיישן החמצן מכוון בכל האופנועים לתערובת שעוברת תקן ולא תערובת אופטימלית ואת זה תרגיש בחלק מהאופנועים בסל"נמוך עם אופנוע טיפה מגמגם ודורש הורדת הילוך וזה בדיוק איפה שאותו בחור מדיינו ג'ט כותב שהחיישן מפריע לעבודת הפאוור קומנדר.

  4. #49
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    רמז: כניסת אנאלוג לא שם סתם עוד רמז pcv vti

    חוץ מחברת דיינו ג'ט שלא מסכימה איתך גם יצרן אופנועים אחד לפחות לא מסכים איתך, סוזוקי בארצות הברית החליטו למכור את הויסטרום הישן ללא חיישן חמצן, הסיבה היא שלמרות שחיישן החמצן הוא המצאה גאונית רוב השימוש בו הוא לעמידה בתקנים ותערובות אופטימלית לא ממש על לוח השירטוט שלהם.
    חיישן החמצן מכוון בכל האופנועים לתערובת שעוברת תקן ולא תערובת אופטימלית ואת זה תרגיש בחלק מהאופנועים בסל"נמוך עם אופנוע טיפה מגמגם ודורש הורדת הילוך וזה בדיוק איפה שאותו בחור מדיינו ג'ט כותב שהחיישן מפריע לעבודת הפאוור קומנדר.
    הכניסות שם זה לקויק שיפור ולאוטו טיון.
    ולהילוכים וטמפרטורת מנוע כדי לעבוד עם יותר משתנים במפת מקור עדיין זה לא מתחשב בהכל בזהרקה מודרנית


    דיינו גט בעצמם מסכימים איתי אחרת למה פיתחו 3 דגמי מערכת חישן חמצן?
    לא חסר אופנועים ישנים ללא חיישן חמצן אותם אופנועים גם מפיקים פחות הספק על מנוע כמעט זהה.

    זה כמו הדיון עם התיבת אוויר, אפשר לבנות מנוע ללא תיבת אוויר וללא חיישן חמצן שעובדה עשו את זה בערך 100 שנים.
    מנוע חדש שנבנה לעבוד עם תיבת אוויר וחיישן חמצן יעשה בעיות ללא הדברים האלה
    ויפיק יותר הספק ויהיה חסכוני יותר ממנוע זהה ללא התוספות

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 30-07-2016 בשעה 11:21.
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #50
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    הכניסות שם זה לקויק שיפור ולאוטו טיון.
    ולהילוכים וטמפרטורת מנוע כדי לעבוד עם יותר משתנים במפת מקור עדיין זה לא מתחשב בהכל בזהרקה מודרנית


    דיינו גט בעצמם מסכימים איתי אחרת למה פיתחו 3 דגמי מערכת חישן חמצן?
    לא חסר אופנועים ישנים ללא חיישן חמצן אותם אופנועים גם מפיקים פחות הספק על מנוע כמעט זהה.

    זה כמו הדיון עם התיבת אוויר, אפשר לבנות מנוע ללא תיבת אוויר וללא חיישן חמצן שעובדה עשו את זה בערך 100 שנים.
    מנוע חדש שנבנה לעבוד עם תיבת אוויר וחיישן חמצן יעשה בעיות ללא הדברים האלה
    ויפיק יותר הספק ויהיה חסכוני יותר ממנוע זהה ללא התוספות

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    גם כאן ריצות דיינו לא מראות מה שאתה טוען, הויסטרום עם חיישן החמצן שנמכר באירופה וישראל מחרבן קוביות בסל"ד נמוך ובארצות הברית מכוון שהם לא צריכים למוד בתקן היורו הם הורידו אותו והאופנועים שם התנהגו הרבה יותר טוב, לא יעזור כלום המשוב שמושג בעזרת החיישן המקורי מכוון לתערובת שהיא פשרה.
    וכמובן הדבר הכי טוב זה לגרום למערכת המקורית לשנות את היחס עם שימוש בחיישן אבל שימוש בפאוור קומנדר בעל מפה שנבנתה על דיינו עם גז אנלייזר וביטול החיישן תיישר עקומות ותעלה הספק וזה בדוק! יש טיונרים ידועים בכל רחבי אירופה וארצות הברית שזה מה שהם עושים

  6. #51
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    46
    קניתי לפני כמה חודשים goldlabel liqui moly לאופנועים וזה כן שיפר לי מעט את התצרוכת דלק
    http://www.goldlabel.co.il/items.asp?id=1

    האופנוע שלי GSR750
    וכן אני מתכוון להמשיך להשתמש בתוסף, כל 10אלף ק"מ.
    התוסף עלה לי בסביבות ה 60 שקל.

    בגדול אתה שם את התוסף על חצי מיכל דלק ומחכה עד שיגמר המיכל.
    נערך לאחרונה על ידי Kirma; 30-07-2016 בשעה 13:23.

  7. #52
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עוד תופעה שחיישן חמצן מקורי גורם וזה תופעת הsurging ע"י ביטול החיישן ומפה טובה בפאוואר קומנדר התופעה לא קיימת

    https://youtu.be/ZwTfuwZZ848

  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ולסיכום (כי הפסיכולוג הזהיר אותי לא להיכנס לויכוחים כאלו) אתה יכול לראות תוצאות של דיינו עם PC3 וO2 מנותק, כמובן שחלק מכח הסוס מגיע מהתיבה הפתוחה והאגזוז ולפני שתגיד שדיינו זה במקום בעל לחץ וטמפרטורה קבועים אני יזכיר לך שמפות הPC הם באחוזים ככה שברגע שהמפה המקורית זזה המפה של הPC זזה איתה.
    http://www.998cc.org/forum/gen-ii-mo...w-pc3-map.html

    ההבדל ביני לבינך הוא שאתה מסתכל על התאוריה שמאחורי החוג הסגור וכל מה שכתבת הוא נכון לגבי זה אבל אני מתייחס ליישום של החוג הסגור באופנועים שאנחנו קונים ששם בראש ובראשונה החוג הסגור הוא כלי בידי היצרן כדי לעמוד בתקנות זיהום אוויר אז הם לקחו משהוא טוב ונאלצו להרוס אותו קצת.

  9. #54
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    דרזדנר שוב אתה מצדיק את הפוסט שלי מכמה עמודים לפני. אם אתה מעמיד אופנוע על דיינו ומכוון אותו לתנאים ספציפיים וצרים פאוואר קומנדר מעולה לזה.
    כמו בדוגמאות שלך עם הדיינו וגאז אנלייזר זה מכוון לסחוט כל טיפת הספק לפי הדלק וטמפרטורת הסביבה בזמן הדיינו. אבל אם הדלק ישתנה לרעה (שזה קורה המון בארץ) תקבל צרות.
    אם הטמפרטורה תלך לאחד הכיוונים באיזה 15 מעלות אתה בבעיה בעיקר ללמעלה זה הבעיה.

    עכשיו שוב חיישן החמצן לא אשם בזה שהיצרן קבע למחשב תערובת לא תקינה, חיישן החמצן הוא המשוב של המחשב שלפיו הוא יודע האם החישוב שלו נכון או לא והאם התערובת יעד הושגה.

    אתה בעצם "הורג את השליח" על זה שהוא אומר למחשב שהיעד לא הושג ונדרש תיקון לכאן או לכאן. אבל הבעיה לא בחיישן הבעיה ביעד שהמחשב רותה להגיע אליו. תשנה לו את היעד! והוא יגיע לשם בדיוק עליאי עם חיישן חמצן ללא שום קשר לדלק ולאוויר ולכלום המחשב ידע ללמוד לבד מה לעשות כדי להגיע ליעד. הוא לומד דרך חיישן החמצן.

    אם ביטלתה אותו אין להזרקה שום יכולת לימוד וזה בעצם קרבורטור טיפש ובאנאלי ולא הזרקה. תשנה פרמטר ואתה בבעיה.

    זה אגב מה שמיקי חווה הוא הטעין מפה שכוונה בארהב או אירופה וניסה ליישמה לארץ אבל האוויר שונה , כמות החמצן לליטר אוויר שונה והמחשב לא יודע אם הוא קלע ליעד או לא.
    כשהחיישן חובר המחשב הבין שהתערובת עשירה מידי ומשם תיקן לבד והופ יש לך מנוע שעובד מעולה בכל קשת בסלד בכל מקום בעולם עם כל דלק כמעט אפילו אלכוהול כי המחשב ידע להתאים עצמו לאיכות השריפה ללא דיינו חוזר.

    אז שוב מי שרוצה להתקין פאוואר קומנדר בישראל שחזמין מראש עם ערכת auto tune כי אין לנו בארץ מספיק דיינואים לכוון פאוואר קומנדר . לחלופין הפתרון הטוב יותר ואגב זול יותר זה בוסטר פלאגים למיניהם למי שרוצה לצפצף על זיהום לטובת טיפת הספק.
    או הפתרון ההכי טוב לצרוב מפה "לא חוקית לכביש"(לא עומדת בזיהום אוויר) למחשב המקורי מהיצרן עם כלל החיישנים הקיימים

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  10. #55
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    דרזדנר שוב אתה מצדיק את הפוסט שלי מכמה עמודים לפני. אם אתה מעמיד אופנוע על דיינו ומכוון אותו לתנאים ספציפיים וצרים פאוואר קומנדר מעולה לזה.
    כמו בדוגמאות שלך עם הדיינו וגאז אנלייזר זה מכוון לסחוט כל טיפת הספק לפי הדלק וטמפרטורת הסביבה בזמן הדיינו. אבל אם הדלק ישתנה לרעה (שזה קורה המון בארץ) תקבל צרות.
    אם הטמפרטורה תלך לאחד הכיוונים באיזה 15 מעלות אתה בבעיה בעיקר ללמעלה זה הבעיה.

    עכשיו שוב חיישן החמצן לא אשם בזה שהיצרן קבע למחשב תערובת לא תקינה, חיישן החמצן הוא המשוב של המחשב שלפיו הוא יודע האם החישוב שלו נכון או לא והאם התערובת יעד הושגה.

    אתה בעצם "הורג את השליח" על זה שהוא אומר למחשב שהיעד לא הושג ונדרש תיקון לכאן או לכאן. אבל הבעיה לא בחיישן הבעיה ביעד שהמחשב רותה להגיע אליו. תשנה לו את היעד! והוא יגיע לשם בדיוק עליאי עם חיישן חמצן ללא שום קשר לדלק ולאוויר ולכלום המחשב ידע ללמוד לבד מה לעשות כדי להגיע ליעד. הוא לומד דרך חיישן החמצן.

    אם ביטלתה אותו אין להזרקה שום יכולת לימוד וזה בעצם קרבורטור טיפש ובאנאלי ולא הזרקה. תשנה פרמטר ואתה בבעיה.

    זה אגב מה שמיקי חווה הוא הטעין מפה שכוונה בארהב או אירופה וניסה ליישמה לארץ אבל האוויר שונה , כמות החמצן לליטר אוויר שונה והמחשב לא יודע אם הוא קלע ליעד או לא.
    כשהחיישן חובר המחשב הבין שהתערובת עשירה מידי ומשם תיקן לבד והופ יש לך מנוע שעובד מעולה בכל קשת בסלד בכל מקום בעולם עם כל דלק כמעט אפילו אלכוהול כי המחשב ידע להתאים עצמו לאיכות השריפה ללא דיינו חוזר.

    אז שוב מי שרוצה להתקין פאוואר קומנדר בישראל שחזמין מראש עם ערכת auto tune כי אין לנו בארץ מספיק דיינואים לכוון פאוואר קומנדר . לחלופין הפתרון הטוב יותר ואגב זול יותר זה בוסטר פלאגים למיניהם למי שרוצה לצפצף על זיהום לטובת טיפת הספק.
    או הפתרון ההכי טוב לצרוב מפה "לא חוקית לכביש"(לא עומדת בזיהום אוויר) למחשב המקורי מהיצרן עם כלל החיישנים הקיימים

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    אנחנו מתחילים להסכים חוץ מ3 נקודות
    1. שהמפה של האופנוע משתנה בגלל טפרטורה או גובה פני הים בפאוור קומנדר אין ערך מוחלט הוא באחוזים אז הפאוור קומנדר גם מגיב לשינוי הזה.
    2. שהאופנוע עובד בחוג פתוח הוא עדיין משנה את זמן ההזרקה לפי שלל חיישן שעדיין עובדים
    3. אני צרבתי מפה ישירות לאופנוע שלי SMT אף אחת מהמפות שקיימות באינטרנט שחלקם נעשו ע"י בעלי מוסכים משתמשת בקלטת של חיישן החמצן

  11. #56
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אנחנו מתחילים להסכים חוץ מ3 נקודות
    1. שהמפה של האופנוע משתנה בגלל טפרטורה או גובה פני הים בפאוור קומנדר אין ערך מוחלט הוא באחוזים אז הפאוור קומנדר גם מגיב לשינוי הזה.
    2. שהאופנוע עובד בחוג פתוח הוא עדיין משנה את זמן ההזרקה לפי שלל חיישן שעדיין עובדים
    3. אני צרבתי מפה ישירות לאופנוע שלי SMT אף אחת מהמפות שקיימות באינטרנט שחלקם נעשו ע"י בעלי מוסכים משתמשת בקלטת של חיישן החמצן
    1.
    לא נכון לא תשתנה לעולם לפי גובה פני הים כי אין שום חישן שיודע את זה למעט החיישן חמצן שמזהה לפי התערובת אם היא ענייה או עשירה.
    טמפרטורה ידועה אבל זה לא מספיק.
    2.
    לא נכון זמן ההזרקה קבוע ומה שמשפיע על החוג הפתוח זה חיישן טמפרטורה מנוע,טמפרטורה אוויר,זווית מצערת בלבד.
    בגלל זה חיישני החמצן היום מגיעים כ4 מגעים שמתוכם 2 זה ספירלות חימום אחת חימום ראשוני מהיר והשני חימום איטי עד שהגזים חמים מספיק. החיישן מתחיל לפעות מהר מאוד וכמעט ולא קיימת עבודה בחוג פתוח היום.
    3. שוב ברגע שצרבתה למחשב המקורי מפה והחיישן חמצן מחובר הוא מתפקד תרצה בזה או לא, נסה לנתק אותו ותראה איך ההתנהגות אופנוע משתנה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  12. #57
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    סיכומים:
    יצאתי לרכיבה ארוכה מאוד שכללה בינעירוני, עירוני , ופקקים בהם עמדתי בכוונה כדי שהאופנוע יתחמם מאוד (קירור אוויר) ...זה לרכוב על סאונה יבשה ... עינוי סיני.

    1. "בק פאייר " - עדיין קיימים בסגירת מצערת אבל לתחושתי הם נעו על הסקאלה לכיוון התחום הנמוך. אם לפני כן הם היו מופיעים כבר בטורים הגבוהים יותר, היום הם מתחילים מסביבות ה 1500 RPM ומטה.
    2. סחיבה: לאופנוע הזה אין בעיית סחיבה בשום תחום של ה RPM , אבל עכשיו בצעתי שני דברים :
    א. משיכת הילוך 1 + 2 עד הקו האדום המצוי נמוך נמוך יחסית לאופנועים . אם לפני כן לקראת הקו האדום הוא היה משתנק היום זה לא קרה - אני בד"כ רוכב עליו הכי רגוע שאפשר עד סביבות ה 2500 RPM אבל לפעמים הנהג הישראלי מכריח אותך להתחרע כדי לברוח ממנו. היום הוא עמד בכבוד במשימה ולא השתנק בכלל. לא היה את הגמגום הקל שאפיין אותו לפני כן.
    ב. האצות בכל הילוך. עומד בכבוד בכל הילוך, מאיץ בכל מצב. היום הגעתי איתו למהירויות שהשתיקה יפה להן.
    3. בעייה שלא נפתרה: אחרי רכיבה ארוכה ובד"כ בבינעירוני, אם אעצור ברמזור האופנוע כבה. אני צריך להיות עירני לתת גז קל מאוד כדי שלא יקרה. למה זה קורה ?
    4. התנעה ממצב קר כלומר אחרי כמה שעות שלא הונע (קצת מוקדם לומר כי אני מניע בד"כ בבוקר ) - מניע בפעם הראשונה. הסעיף הזה נרשם בהסתייגות גדולה כי אהיה חייב לבחון זאת בבוקר כשהאופנוע עמד לילה שלם. תמיד היה מניע בפעם השנייה או השלישית.

    סיכום:
    יש שיפור מהותי בכל הסעיפים. עדיין יש בעיות של בק פאייר בטורים הנמוכים , וזה שהאופנוע נכבה אחרי רכיבה ארוכה.
    ס"ה יכול לציין לטובה את ההחלטה להחזיר את חיישן החמצן לפעולה.

    סטרלוק :
    ז שוב מי שרוצה להתקין פאוואר קומנדר בישראל שיזמין מראש עם ערכת auto tune כי אין לנו בארץ מספיק דיינואים לכוון פאוואר קומנדר . לחלופין הפתרון הטוב יותר ואגב זול יותר זה בוסטר פלאגים למיניהם למי שרוצה לצפצף על זיהום לטובת טיפת הספק.
    או הפתרון ההכי טוב לצרוב מפה "לא חוקית לכביש"(לא עומדת בזיהום אוויר) למחשב המקורי מהיצרן עם כלל החיישנים הקיימים"

    ערכת auto tune - מה זה ? מה היתרון של זה ?
    ומה
    זה בוסטר פלאגים ?


  13. #58
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    1.
    לא נכון לא תשתנה לעולם לפי גובה פני הים כי אין שום חישן שיודע את זה למעט החיישן חמצן שמזהה לפי התערובת אם היא ענייה או עשירה.
    טמפרטורה ידועה אבל זה לא מספיק.
    2.
    לא נכון זמן ההזרקה קבוע ומה שמשפיע על החוג הפתוח זה חיישן טמפרטורה מנוע,טמפרטורה אוויר,זווית מצערת בלבד.
    בגלל זה חיישני החמצן היום מגיעים כ4 מגעים שמתוכם 2 זה ספירלות חימום אחת חימום ראשוני מהיר והשני חימום איטי עד שהגזים חמים מספיק. החיישן מתחיל לפעות מהר מאוד וכמעט ולא קיימת עבודה בחוג פתוח היום.
    3. שוב ברגע שצרבתה למחשב המקורי מפה והחיישן חמצן מחובר הוא מתפקד תרצה בזה או לא, נסה לנתק אותו ותראה איך ההתנהגות אופנוע משתנה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נקודה 1 לא נכונה - בכל הזרקה חייב להיות חיישן MAF \ MAP שהוא מודד את כניסת האויר למנוע - הוא נותן את הנתונים שמהם המחשב משערך את כמות האויר שנכנסה למנוע ומתאים את כמות הדלק לקבלת התערובת הרצויה. זה לא מעגל סגור, כי זה לא מתחשב ביעילות השריפה וכו', אבל זה בהחלט מתחשב בגובה מעל פני הים, טמפ' האויר וכו'.

    כנ"ל נקודה 2.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 30-07-2016 בשעה 21:56.

  14. #59
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    נקודה 1 לא נכונה - בכל הזרקה חייב להיות חיישן MAF \ MAP שהוא מודד את כניסת האויר למנוע - הוא נותן את הנתונים שמהם המחשב משערך את כמות האויר שנכנסה למנוע ומתאים את כמות הדלק לקבלת התערובת הרצויה. זה לא מעגל סגור, כי זה לא מתחשב ביעילות השריפה וכו', אבל זה בהחלט מתחשב בגובה מעל פני הים, טמפ' האויר וכו'.

    כנ"ל נקודה 2.
    גק אשמח שתראה לי חיישן כזה באיזשהו אופנוע.
    הmap/f הוא מחושב ולא קיים באף אופנוע שאני מכיר שיש בשוק
    כולל במוו שבהם ההזרקות המתוחכמות שיש בשוק ועדיין אין להם maf/p.
    וזה לא אקטואלי לאופנוע ומאוד קשה למדידה בגלל צורת מערכת היניקה החיישן יזייף רוב הזמן.
    אם היה כזה חיישן לא היה את השירשורים של מיקי שחווה בעיות עם הזרקה כי החישן חמצן שלו מנותק

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  15. #60
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    גק אשמח שתראה לי חיישן כזה באיזשהו אופנוע.
    הmap/f הוא מחושב ולא קיים באף אופנוע שאני מכיר שיש בשוק
    http://www.600rr.net/vb/62-troublesh...sensor-do.html
    סתם תוצאה ראשונה של גוגל.
    אתה חצי צודק - חיישן MAF, שהוא המסובך והמדויק יותר, אין. אבל חיישן MAP קיים בכל מערכת.

אשכולות דומים

  1. מבקש חוות דעת על תוסף דלק לקטנוע
    על ידי newbalance בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 23:24
  2. רמזור מופעל חיישן - למי פונים?
    על ידי audiR8 בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 21-04-2016, 12:25
  3. * כותרת ערוכה* האם אתם שמים תוסף לדלק?
    על ידי exc בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 19-02-2016, 21:14
  4. שואי qwest לבנה
    על ידי yonatan.s. בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-09-2015, 23:56

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO