"עליה באיכות" זה מושג בעייתי.
השמנים השתפרו בעיקר בתכנות ההתנגדות גזירה והמידות בחום משמע המנוע מקבל שימון מתאים גם בתנאים קשים יותר.
קח לדוגמא יש לי במוו 650 שנת 2002 השמן המומלץ זה מנראלי של רכבים 15-40 או 20-50 בהכי זול.
החלפה כל 3 אלף בנסיעה ערונית או שטח וכל 10 בתיורית יותר.
אני שם שמן סינטטי מלא ואין שום צורך ללכת לפי 3 אלף אלא לפי הגבוהה.
אבל יצרן יש את נושא חימצון השמן, מרגע שפתחתה את האריזה השעון מתקתק והשמן מאבד מהתכונות שלו. יש שמני רכב שמקבלים סט מיוחד של תוספים ששומרים עליו ליותר זמן מחימצון, לדעת אם השמן הסינטטי לאופנוע שיש היום מקבל אותם? סביר שלא ועדיף להיכנס לאתר יצרן השמן להזין דגם אופנוע ולקבל המלצת יצרן שמן לדגם שמן ולזמני החלפה. לרוב זה שנה מהסיבה שרוב המוחלט של הדוג בעולם רוכב מעט , עכשיו בכל מקרה חייב להחליף שמן לפני העמדת האופנוע לזמן ממושך כמו שקורה באירופה,וארהב. אז מיותר לייצר שמן שידע להחזיק 30 אלף קמ עם מרווחי החלפה כל 4שנים כשרוב העולם יחליף אותו כל שנה
Sent from mTalk using windows 10 mobile



ציטוט ההודעה בתגובה