אז השמן לא מתאים וצריך שמן עם נקודת אידוי גבוהה יותר.
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מתן, שאלת השאלות שלא נשאלה...
על מה אתה רוכב?
את הנזילות ציינתי על הדרך 😊
וכן, אני מודע לטווחי הסל"ד שבהם המנוע של האופנוע הזה חי טוב יותר, אבל זה לא מונע ממני לפתוח את המצערת במידת הצורך כדי להגיע למהירות הנדרשת לעקיפה, מה שהיה אמור להשפיע באופן ישיר על צריכת השמן.
אגב, הדג'בל הוא הסינגל היחידי שנוטף שמן החוצה, יותר ממה שהוא מאבד שמן במהלך פעולת המנוע 😆
כל עוד הפינוי חום נשאר קבוע המרווח נשאר קבוע,בקירוב,מה שמתבטא בצריכת שמן\דלק נמוכה והספק טוב.
הבעיה מתחילה כשחם בחוץ,מאוד,כמו בקיץ שלנו,כשהדחיסה בורחת וכשהתערובת נוטה לעשירה,בתנאים הנ"ל גם לחיצות מינוריות ישרפו מעט שמן,כמה מעט זה כבר תלוי במצב המנוע.
קרבורטור משתלב לא רע עם קירור מים,בגלל ששם יש פיצוי על זה שהוא לא דינמי,כי הטווח טמפ' בקירור נוזל נשאר צר מה שמאפשר ליצרנים ליצור תערובת אופטימלית בלי לעבור להזרקת דלק.
מה זה דג'בל?
סוזוקי DR600 האגדי, האופנוע היחידי ללא אטם למכסה שסתומים.
כמו כן, האופנוע היחידי בעולם שאותו רק הבעלים יכול להתניע. שילב של מפחת קומפרסיה ידני ורגלית קיק אימתנית.
https://m.youtube.com/watch?v=szVpi3lJaCo
יפה נראה אופנוע עם יכולת תימרון טובה.
ה 650 שונה ממנו בהרבה בהתנהגות?
רשמתי בפול גז גרסת 1.0 את ההבדלים.
DR650 מלבד עניין הנפח, אם זכרוני אינו מטעני, גם מרווח הגחון היה גדול יותר, בולמים קדמיים ואחוריים עם טווח שיכוך גבוה יותר, בלם אחורי הוחלף מתוף לדיסק, קצת יותר כבד... לא זוכר מעבר לזה.
אז הדיון יישאר ברמה התיאורטית 😊
תודה למשתתפים בדיון, כן יירבו דיונים מעניינים מסוג זה.
לידיעתך-גם ב-XT 500-600-660 אין אטם במכסה שסתומים,על כן,ריבוי משחת אטימה עושה רק טוב [לא להגזים ולא להתקמצן].
תשמע... התמודדתי עם נושא החוסר באטם תקופה ארוכה ולא הצלחתי ליצור אטימה הרמטית. ניסיתי גם סוגים שונים של סיליקון.
טובי המכונאים ניסו גם כן ולא צלחו את מבחן הדג'בל.
אם יש כאן מישהו שהיה בעלים של דג'בל והצליח לפתור את הנושא - מצדיע לו.