ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
אם לא היה הבדל לא היו זונחים את הבולם הרגיל.
לא מייצרים יותר בולם רגיל באופנועי ספורט,בסטריט פייטרים ולא באופנועי שטח תחרותיים.
באופנועי GP לא עושים בו שימוש ולא ב SBK,גם לא בקטג' הקטנות של ה GP.
בולם רגיל נשאר נישה של אופנועי טיור דוגמת ה CBR500 ודומיו,כנ"ל באופנועי שטח שלא מיועדים לעבודה קשה - KLE,XR125,XT125,KLR ועוד דגמים שלא עולים כרגע - וגם זה לא לחלוטין.
אל תשווה מסלול ששם יש הבדל לכל גרם של משקל לא משוכך.
זונחים בולם רגיל בעיקר בגלל אופנה כי הלקוח קצה רוצה בולם הפוך אז זה מה שמוכרים לו בולם הפוך.

יכול לתת לך דוגמא מעולה של ה BMW f800r
עד 16 היה עם בולם רגיל ופנס אסימטרי. לקוחות התלוננו שזה לא נראה להם טוב השנה קיבל בולם הפוך ופנס סימטרי.
זה שיפר משהו? כלום לא שיפר הפוך הפנס מאיר פחות טוב והבולם דורש שיפוץ כל 30 אלף או 40 משהו כזה.

כנל הרבה כלים שלקוחות קצה רצו בולם הפוך.
שוב פיזית וטכנית אין הבדל בין בולם רגיל להפוך, ביכולות השיכוך של שניהם.

ההבדלים זה איפה אתה שם את השמן למעלה או למטה, אם זה למעלה חסכתה לך קילו משקל לא משוכך, אבל קיבלתה נזילות בכמויות.

ועוד הבדל זה מה אתה מחבר לשילדה חלק עבה או דק יותר , עכשיו באופנוע מוטוקרוס עם משולש יחיד כמובן שיעדיפו את החלק העבה כי זה מחזק את מבנה המזלג היגוי.

באופנוע כביש ממוצע אין שום יתרון לזה אפילו תשים לב שהמשולשים נשארים זהים רק חרוטים לחור גדול יותר מה שלא מוסיף שום חוזק מבני כלל.

סטייל מזלג חד צדדי שלא מוסיף כמעט כלום כמעט למעט יופי ונוחות פירוק גלגל אחורי מהיר יותר וזהו.
אבל עולה הרבה יותר יקר בתחזוקה

Sent from mTalk using windows 10 mobile