כל כלי אמור לעשות שיפוץ כל 40. וכל האופנועים שלי עושים, רק שאצלי זה בולם רגיל וזה עבודה של 5 דקות.
לפתוח בורג ריקון,לתת לשמן לצאת ,ואז למלא מלמעלה עם כוסית מדידה וזהו.
וההפוכים כל 30 בכלל שכולל גם החלפת מחזירי שמן כל שיפוץ כדי לא להגיע למצב של אופס כל הפרונט מלא בשמן
מבחינת תחזוקה ונוחות יש המון יתרונות לרגיל , ומי שלא צריך את החוזק המבני הנוסף במשולשים לעולם יעדיף רגיל
עכשיו לא חסר כאלה שלא עושים, כמו המאזדה של גיסתי ששנתיים נוסעת וגיליתי לה את אמריקה שאחרי שנתיים ו50 אלף צריך גם להחליף שמנים באוטו ולא כל 50 אלא כל 20 וכל שנה
תחזוקת שבר זה גם סוג של תחזוקה
איברי אם הדוש הגדול שלך קופץ הרבה וצריך תוספת כוח מבני במשולש אז לך על הפוך ,מאיך שאני מכיר כלים גדולים אז קפיצה גורמת לצוואר מזלג להישבר ולא צריך שום חוזק מבני מבחינת נוסף מבחינת בולמים ומשולש.
ואז דווקא אם הוא עובד קשה עדיף לך רגיל לטובת החלפות שמן תכופות וקלות כי השמן מתבלא
Sent from mTalk using windows 10 mobile