קשה לדעת איזו שרשרת פחות פריצה וזה גם תלוי בהליך הכנתה (לגבי מנעול זה הרבה יותר קל למצוא משהו טוב). ככלל מומלץ להשתמש ולהתנייד עם שרשרת שהיא לפחות 12מ״מ ובאורך של לא פחות מ-1.2 (לך תקשור לעמוד בפחות מכך).
הכי טוב יהיה להשתמש בשרשרת 16מ״מ שהיא גבולית מבחינת חתיכה עם תוכי אך גם כן פריצה (אין ממש שרשרת ריאלית שהיא לא פריצה), אלא שאז השרשרת כבר לא בגדר ניידת אלא נייחת בחניה.
לגבי טיב ומותגים, מחירם והצדקתם היא בדרך כלל נגזרת שמתבססת על מחיר הדגם שעליו אתה רוכב. ככלל מומלץ לרכוש ממותגי Kryptonite, Abus, Xena אבל הם ״קצת״ יקרים. יתכן שהייתי מתפשר בשוק המקומי על מנעול ושרשרת תוצרת מגנום (ממשפחת onguard אם השם אומר לך משהו) בגודל 14מ״מ שהמחיר שלהם בישראל די שפוי.
באשר לשרשרת מחוסמת לפי מטר, לכאורה זו אופציה לא רעה כדי לרכוש שרשרת עבה במחיר שפוי אלא שלרוב הבעיה שכרוכה ברכישה היא אופן הנעילה. היינו, הן לא מיועדות לנעילה של טבעת בתוך (דרך) טבעת והמשמעות היא נעילה בתצורה של טבעת לצד טבעת כך שגם צריך להשתמש במנעול גדול יותר כגון u-lock ולהשחיל כל צד בטבעת נפרדת (מה שיוצר גישה נוחה יותר לחתוך את המנעול עם תוכי).
לבסוף תשלים עם העובדה שהכל פריץ ורק יעכב את הגנב. ככל שתקשה על הגנב, כך פחות יקרוץ לו להשקיע זמן בפריצה... על פני הכלי של חברך שפחות מאובטח.