עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 40 מ 40

אשכול: מחפש להתחדש בנייקד - אירופאים או יפניים?

  1. #31
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    אז ככה, אני בעליו של MT09 שמור בקנאות וחתיך להפליא, נוטף סקסיות ומאוד כוחני.

    כבר עברתי איתו 6K+ ק"מ במהלך החצי שנה פלוס...
    רכבתי בעברי על כמעט כל האם וי אגוסטות וה-Z800 והנה ההתרשמות שלי:
    ה-Z800 אופנוע נהדר, לא חסר לו כוח, אוהב לשייט בכיף על מהירויות גבוהות ומרגיש כמו 'טנק שיושב חזק על הקרקע'.
    אופנוע תקציב אחרי הכל אבל מכלולים לא גרועים או משהו בסגנון. טובים פלוס ביחס לתקציב.

    האם וי אגוסטה ברוטאלה 800, אופנוע איטלקי למהדרין... מגיע עם הכל הטוב - בלמי ברמבו, בולם אחורי של אוהלינס ועם תוספת של אלקטרוניקה מכובדת.
    ובקיצר, מכלולים בליגה אחת מעל ל-MT09 וה-Z800.
    אחד הדברים המדהימים בברוטאלה ובכלל בשאר האגוסטות זה הסאונד המטריף שמגיע מהמנועים החובבים סל"ד.

    ימאהה MT09, אחת היציאות החזקות של ימאהה בעשור האחרון(!) אופנוע תקציב יפני (שמיוצר גם ביפן!), מאוד כוחני, קל משקל עם סאונד משגע.
    מה שיפה באופנוע שהוא מרגיש יותר חזק מאשר על הנייר, זאת בזכות המשקל ועצם העובדה שהוא 3 צילינדר בנפח 850 סמ"ק.
    המכלולים בסיסיים אך עושים ת'עבודה, אין מה להשוות אותו לברוטאלה 800 כי הוא אופנוע תקציב אחרי הכל, אבל גם לא נופל מה-Z800 ביותר מידיי.
    אם אתה לא לוחץ אותו חזק אז אין טעם לגעת בבולם האחורי (יש אפשרות להקשיח אותו משמעותית מאיך שהוא בא מהמפעל). אעיר שאתה יכול לקנות קיט אוהלינס ב-5K באיביי שמשדרג לו את הבולמים לליגה אחת מעל.
    2 הדברים המעניינים באופנוע זה תנוחת הרכיבה שמשדרת לא מעט פוזה יחד עם עיצוב "שייפי". הוא נכלל בתת-קטגוריה Hyper-Naked (סוג של הכלאה בין אופנוע היפר כמו ההיפרמוטארד של דוקאטי לבין אופנוע נייקד רגיל).
    והדבר השני הוא המנוע, מבין שלושתם הכי מהנה ה-MT09, מנוע דיי אלים שכל נגיעת גז קלה והגלגל הקדמי מתרומם או שהאחורי מפרפר במקום.
    והוא דיי פרקטי לשימוש יום יומי, יש לך 3 מפות הצתה מאוד שימושיות: B - מתאים לרכיבה מנהלתית (מוגבל ל-93 כ"ס בערך), STD - משמעותית חזק מה-B, מתאים לגיחות מהירות (113 כ"ס), A - מפה אלימה, כל נגיעת גז קלה ומורגשת היטב הצלפת שרשרת, מתאים למי שרוצה להשתולל בעיקר (115 כ"ס).
    ב-B אני משתמש בערך ב-55% מהזמן, ב-STD כ-40% וב-A כ-5%.

    אז לסיכום:
    MT09 - לדעתי התמורה הטובה ביותר לכיס, מנוע מטורף, מכלולי תקציב סבירים.
    ברוטאלה 800 - ליגה אחת מעל ה-Z800 וה-MT09 אך עולה בהתאם, מכלולים ברמה גבוהה אך מנוע פחות מרגש מה-MT, סאונד מטריף ביותר(!).
    Z800 - עיצוב מוחצן ויפה, מנוע פלפל אך לא מרגש כמו הברוטאלה וה-MT, מכלולים קצת יותר טובים מה-MT09 (לא בהפרש ניכר), יותר אווירודינמי מהשניים.

    ותמונה של ה-MT09 שלי
    המוטי 09 לא מרגש ולא נעליים.די קיבלת בראש מספיק פעמים.
    תאמת? הברוטלה 1090 לא ריגש אותי בכלל ולא היה כזה להיט...ואחרי שאתה גם מסתכל על המחיר? עוד יותר מוריד.

  2. #32
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי johnny drama צפיה בהודעה
    המוטי 09 לא מרגש ולא נעליים.די קיבלת בראש מספיק פעמים.
    תאמת? הברוטלה 1090 לא ריגש אותי בכלל ולא היה כזה להיט...ואחרי שאתה גם מסתכל על המחיר? עוד יותר מוריד.
    אווי באמת שאתה קטנוני.
    טבלאות המכירה במטרו וכמות המפרסמים ביד 2 של זד 800 אומרים הכל.
    מבחינת תמורה ומחיר הmt09 לוקחים את הזד.

  3. #33
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    23
    ציטוט נכתב במקור על ידי כלבוטקס צפיה בהודעה
    תשמע הכנסת ברשימה אחת כמה אופנועים מדהימים לצד כמה אופנועים.
    אם כל הכבוד לmt ול z1000 הם רחוקים בהנאה ובהתנהגות מהאפריליה ומה ktm
    מהרשימה התקצבית שלך ה ktm 2007 שמוחזק אצל ברנש חייכן הוא היחיד ששווה מחשבה
    נכון שבתקציב הזה אתה יכול לקחת mt חדש, אם אתה מחפש שקט מבחינת אחריות.
    לגבי תקלות זה מאד לא מדוייק כי אני מכיר גם כמה בעלי יפניים שבילו לא מעט במוסך על בעיות חשמל ותקלות הזויות.
    לגבי מה שרשום פה, מה שרשם סמיילי וכלבוטקס

    הZ1000 קודם כל לא בקליינטים הפוטנציאלים, האמת שמחר יש לי נסיעת מבחן על הZ800 אם אני אלך על Z אני אלך עליו...

    אחזקה האמת לא יורדת מהפרק, והאמת שזה די מוריד אותי מהאפריליה כי אני מתכוון להחזיק את האופנוע לתקופה, ולתת לו הרבה אהבה...
    לגבי הפרשים ברמות מחירים, אמרתי כבר התקציב הוא 70,000 מקס, אבל השאיפה היא פחות, אני לא בא לזרוק כסף

    לא מצאתי שום מקום שאני יכול לראות בו החזקה של ק.ט.מ (אם יש למישהו מקור - פוסט איט בבקשה), אבל כלבוטקס, לפי מה אתה אומר שהק.ט.מ הוא רמה מעל זוג היפיניים fun-wise?

    הGSR לא בשבילי, לא מוצא חן בעיני, ולגבי MV, גם לא מת עליהם, יש לי אנטי מוזר גם אליהם וגם לדוקאטי, סתם ככה בלי סיבה - אבל זה חלק מהעניין של להתחבר לאופנוע, לאהוב את מה שאתה רואה.

    סמיילי - מזה אומר MV ליגה מעל כולם? אני לא דורש מהאופנוע שלי יכולות קצה, אני לא מתכוון לרכוב איתו במסלול וגם לא בסדום ערד, אני נמס ממנוע מרגש ופידבק סטנדרטי מהכביש

    אני נוטה לצמצם את הבחירות לZ800, MT09, והSD, למרות שהSD ישן מהם ב7 שנים - הוא פשוט סקסי

    *** MT09 אין עסקאות טובות ביד2
    **** מתכוון לקנות את האופנוע עד סוף ספטמבר מקסימום

  4. #34
    ציטוט נכתב במקור על ידי smi1ey צפיה בהודעה
    אווי באמת שאתה קטנוני.
    טבלאות המכירה במטרו וכמות המפרסמים ביד 2 של זד 800 אומרים הכל.
    מבחינת תמורה ומחיר הmt09 לוקחים את הזד.
    בגלל זה אתה מרייר על האופנוע שלי כל הזמן.
    טוב נו פעם הבאה תעלה למובי עדיף.
    bluesummers - יש הרבה כלים למכירה של זד,אלה כלים נחטפים.
    אני לעצמי יש אחד כזה שנת 2013 עם 14140 קילומטר בקושי נוסע שמור (ושומר לחבר כנראה קונה).
    אין בעיה של סחר.
    אמין,כיף,כח בכל מצב ונראה מיליון דולר לעומת הנייקדים האחרים.
    קח נסיעת מבחן ואז תעשה חושבים.
    נערך לאחרונה על ידי johnny drama; 20-07-2015 בשעה 15:36.

  5. #35
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי bluesummers צפיה בהודעה
    לגבי מה שרשום פה, מה שרשם סמיילי וכלבוטקס

    הZ1000 קודם כל לא בקליינטים הפוטנציאלים, האמת שמחר יש לי נסיעת מבחן על הZ800 אם אני אלך על Z אני אלך עליו...

    אחזקה האמת לא יורדת מהפרק, והאמת שזה די מוריד אותי מהאפריליה כי אני מתכוון להחזיק את האופנוע לתקופה, ולתת לו הרבה אהבה...
    לגבי הפרשים ברמות מחירים, אמרתי כבר התקציב הוא 70,000 מקס, אבל השאיפה היא פחות, אני לא בא לזרוק כסף

    לא מצאתי שום מקום שאני יכול לראות בו החזקה של ק.ט.מ (אם יש למישהו מקור - פוסט איט בבקשה), אבל כלבוטקס, לפי מה אתה אומר שהק.ט.מ הוא רמה מעל זוג היפיניים fun-wise?

    הGSR לא בשבילי, לא מוצא חן בעיני, ולגבי MV, גם לא מת עליהם, יש לי אנטי מוזר גם אליהם וגם לדוקאטי, סתם ככה בלי סיבה - אבל זה חלק מהעניין של להתחבר לאופנוע, לאהוב את מה שאתה רואה.

    סמיילי - מזה אומר MV ליגה מעל כולם? אני לא דורש מהאופנוע שלי יכולות קצה, אני לא מתכוון לרכוב איתו במסלול וגם לא בסדום ערד, אני נמס ממנוע מרגש ופידבק סטנדרטי מהכביש

    אני נוטה לצמצם את הבחירות לZ800, MT09, והSD, למרות שהSD ישן מהם ב7 שנים - הוא פשוט סקסי

    *** MT09 אין עסקאות טובות ביד2
    **** מתכוון לקנות את האופנוע עד סוף ספטמבר מקסימום
    אתה מוזמן לפנות בפרטי ותקבל כמה מידע שתרצה על הסופרדיוק. פשוט אין לי כל כך זמן לשבת לרשום מגילות.

  6. #36
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    23
    ציטוט נכתב במקור על ידי אסף זומר צפיה בהודעה
    אתה מוזמן לפנות בפרטי ותקבל כמה מידע שתרצה על הסופרדיוק. פשוט אין לי כל כך זמן לשבת לרשום מגילות.
    האופציה של הודעות פרטיות בפורום כברירת מחדל סגורה בפני המשתמשים, צריך להכנס להגדרות ולאפשר אותה כדי לשלוח ולקבל הודעות... אז ניסחתי לך הודעה ארוכה ונחמדה, רק כדי לגלות שאתה לא יכול לקבל הודעות פרטיות :/

  7. #37
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי bluesummers צפיה בהודעה
    האופציה של הודעות פרטיות בפורום כברירת מחדל סגורה בפני המשתמשים, צריך להכנס להגדרות ולאפשר אותה כדי לשלוח ולקבל הודעות... אז ניסחתי לך הודעה ארוכה ונחמדה, רק כדי לגלות שאתה לא יכול לקבל הודעות פרטיות :/
    https://www.facebook.com/asaf.sommer

    אני מאשר רק גברים שבתמונת הפרופיל שלהם הם לובשים חולצה...

  8. #38
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של אסף זומר
    תאריך הצטרפות
    Dec 2012
    הודעות
    226
    ציטוט נכתב במקור על ידי bluesummers צפיה בהודעה
    האופציה של הודעות פרטיות בפורום כברירת מחדל סגורה בפני המשתמשים, צריך להכנס להגדרות ולאפשר אותה כדי לשלוח ולקבל הודעות... :/
    אגב, תודה על העדכון - הלכתי להגדרות לבדוק את הענין ופתאום גיליתי שיש מלא אפשרויות כוונון בפורום, כולל הצגת חתימות, אווטרים, כתיבת הודעות וכו'.. שיפרת לי את חווית הגלישה ולדעתי גם אפשר לשלוח עכשיו הודעות פרטיות

  9. #39
    bluesummers לחלוטין פאן מטורף לעומת היפנים, והיו לי לא מעט יפנים.
    אבל היו לי גם 2 סופרדיוק 990 שהאחרון היה מגרסת ה R כלי מפגר וחסר יכולת רכיבה על כביש ציבורי.
    לעומת זאת הגרסא הרגילה כמו של מר זומר היא עדיפה על כל אקזמפלר יפני.
    אין כמו וי טויין בנפח כזה, לעניין העלויות קשה לי לומר לך למעט מה שאני יודע על האפריליה טאונו
    טיפול ראשון 1000
    אח"כ כל 10000 טיפול קטן וב 20000 גדול
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  10. #40
    Member הסמל האישי של shay-p
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    דרום
    הודעות
    141
    ציטוט נכתב במקור על ידי כלבוטקס צפיה בהודעה
    bluesummers לחלוטין פאן מטורף לעומת היפנים, והיו לי לא מעט יפנים.
    אבל היו לי גם 2 סופרדיוק 990 שהאחרון היה מגרסת ה r כלי מפגר וחסר יכולת רכיבה על כביש ציבורי.
    לעומת זאת הגרסא הרגילה כמו של מר זומר היא עדיפה על כל אקזמפלר יפני.
    אין כמו וי טויין בנפח כזה, לעניין העלויות קשה לי לומר לך למעט מה שאני יודע על האפריליה טאונו
    טיפול ראשון 1000
    אח"כ כל 10000 טיפול קטן וב 20000 גדול
    בנוסף - כלי שדיי קל לטפל בו בעצמך. לא שונה מהיפנים, והכל נגיש ונוח.
    את החלקים אני אישית מזמין מאתר af1, יש להם הכל, כולל תוספות, במחירים מאוד יפים.
    פשוט לא מחפש להסתמך על היבואן, גם בגלל המחירים שהוא מוציא וגם בגלל המלאי שהם מחזיקים.

    הטואנו לא האופנוע הכי פשוט להתניידות בעיר. הצידוד של הכידון הוא כמו של אופנוע ספורט, המנוע + השלדת אלומיניום זורקים עלייך הרבה חום, הכוח של האופנוע מרמזור לרמזור יכול להתיש לפעמים, וקשה למצוא את הניוטרל. אני אישית מחזיק טוסטוס 125 סמ"ק לנסיעות בעיר, גם בגלל הנוחות, החסכון, והמקום העודף שיש למקרה ועושים קניות.

    אבל! בשניה שיוצאים עם המכונה הזאת מהעיר, אין דברים כאלה. ערמות של כוח, ישיבה מעולה על הכביש, קוויק שיפטר ומערכת בקרות איכותית מאוד.
    קח בחשבון שהאופנוע גורר אותך לעשות שטויות, איך שלא מסתכלים על זה, כל הזמן רוצים להרגיש את הכוח שלו מחדש.
    Aprilia Tuono APRC 2013

    APRILIA

אשכולות דומים

  1. תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 25-06-2016, 15:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO