קילומטראז' הוא רק פקטור אחד שיש לשים לב אליו אבל הוא לא אמור להיות deal breaker.
בזמנו כשחיפשתי GSים נתקלתי באחד עם פחות מ-40K על השעון, מנוע מקורי. הדבר היה ערימת חלודה מתפרקת עם פיירינגים בכל צבעי הקשת, אבל יאמר לזכותו שהמנוע הרגיש נהדר אך הסריח מדלק נשרף.
את שלי לעומת זאת קניתי עם קרוב לפי-2 מזה והאופנוע במצב שמור מאוד והכל נראה חדש, למעט מותחן טיימינג ומיסבי היגוי עייפים שהייתי צריך לסדר.

כן - אופנוע 250 לדוגמא עם 90K על השעון יכול להיות במצב מזוויע ויכול להיות במצב נהדר שתוחזק בזמן וכראוי לפי הספר וייסע עוד 90K בכיף (ואני מכיר כאלו). הייתי יותר מסתכל על אחזקה שוטפת, מספר ידיים והמצב הכללי של הכלי.