עמוד 4 מתוך 9 ראשוןראשון ... 23456 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 133

אשכול: ״התפוצץ״ מנוע של MT09

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    אני רואה אגזוז זרימה חופשית מותקן, יש מצב שיש לזה קשר למה שקרה במנוע?
    בדקת קשר?
    אני שואל מתוך התענינות כמובן, אין לי ידע טכני לתרום.

    ואם בסוף יתברר שזה הבעיה האם הוא הותקן במטרו עבור כיסוי תחת למקרה ו...?

    אשמח להחכים.
    עד כמה שידוע לי, ועד כמה שהצלחתי להבין מאנשי מקצוע אין שום קשר בין האגזוז לתקלה הזאת.

    לא התקנתי אותו במטרו, אך אין שום סיבה בעולם שזה ישנה משהו. כמו שלא כתקנתי את המתקן לפלאפון, הכידון, המושב והרגליות במטרו...
    התקנה של אגוז היא פשוטה (יחסית) ואינה כוללת פתיחה של מנוע או שום דבר כזה.
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    שושו אגזוז יכול לגרום לציפת שסתום ושריפת בוכנה שהטלטל ישבור קייסים זה אני לא מכיר שקורה בגלל ציפת שסתום

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    שושו אגזוז יכול לגרום לציפת שסתום ושריפת בוכנה שהטלטל ישבור קייסים זה אני לא מכיר שקורה בגלל ציפת שסתום

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    ציפת שסתומים בגלל גזים נפוצה במנועים מוגדשים לא באטמורספריים.

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    טריבל נכון נפוץ יותר במוגדשים אבל קיים בכל מנוע

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    טריבל נכון נפוץ יותר במוגדשים אבל קיים בכל מנוע

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    נכון אבל לא מאותה סיבה,או לא נפוץ מאותה סיבה.
    ציפת שסתום במנוע בלי מגדש מתרחשת לרוב בגלל התנודתיות של הקפיץ,זה לא שייך לגזים או,ברוב המקרים שייך לקפיץ של השסתום - הוא מקפץ בגלל המהירות לחיצות על השסתום.
    המטרה העיקרית בשיטת דזמו היא למגר את זה.

    במנוע מוגדש לגזים יש השפעה הרבה יותר גדולה בגלל הכמות הגדולה של לחץ חוזר בסעפת פליטה (לחץ חוזר - back pressure).

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    נכון אבל לא מאותה סיבה,או לא נפוץ מאותה סיבה.
    ציפת שסתום במנוע בלי מגדש מתרחשת לרוב בגלל התנודתיות של הקפיץ,זה לא שייך לגזים או,ברוב המקרים שייך לקפיץ של השסתום - הוא מקפץ בגלל המהירות לחיצות על השסתום.
    המטרה העיקרית בשיטת דזמו היא למגר את זה.

    במנוע מוגדש לגזים יש השפעה הרבה יותר גדולה בגלל הכמות הגדולה של לחץ חוזר בסעפת פליטה (לחץ חוזר - back pressure).
    דווקא הסיבה דומה , פשוט יש פחות גזים בפליטה - ההשפעה שלהם נמוכה יותר.
    וזה כי גם ביניקה יש פחות גזים.

    שוב זה נפוץ פחות אבל זה קיים אם היה מדובר על.דוקאטי עם שיטת דזמודיסי אז ברור שאין בעיה כזו.

    במקרה הנל לא יודע וודאית להגיד שהקפיצים מתוכננים ככה שלא צריך לחץ הפוך בשבילם, אז זו אפשרות סבירה והגיונית כל עוד לא נשללה.

    יש סופר ספורטים שנשענים מאוד חזק על גזי פליטה לסגירת שסתום והחלפת אגזוז גורמת אצלם להרבה צרות של שריפת שסתומי פליטה, זה לא תרחיש מנותק מהמציאות.
    ושאלו אם יש סיכוי אז תאכלס כן יש סיכוי.

    בפועל לא חושב שזו הסיבה אבל זו רק השערה עד שנדע וודאית

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    דווקא הסיבה דומה , פשוט יש פחות גזים בפליטה - ההשפעה שלהם נמוכה יותר.
    וזה כי גם ביניקה יש פחות גזים.Sent from mTalk using windows 10 mobile
    יש ציפת שסתומים בגלל לחץ שנוצר מהגזים ויש ציפת שסתומים שנוצרת בגלל תנודיות של קפיץ.
    לחץ של גזים מתנגד לקפיץ ובגלל זה השסתום נוטה לא להיסגר,אבל לא גורם לתנודתיות של הקפיץ - אלה שני דברים שונים.
    במנועים שהם "נאטורלי אספירייטד" אין לחץ גזים חזק בניגוד למגדש.

    בסרטון זה תנודתיות מכנית.
    https://youtu.be/_REQ1PUM0rY?t=25

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    עדיין האם יצרן עולמי יכיר בתקלה אחרי שהותקן רכיב לא מקורי ולא מאושר? אני בספק

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    ציטוט נכתב במקור על ידי yotams4 צפיה בהודעה
    עדיין האם יצרן עולמי יכיר בתקלה אחרי שהותקן רכיב לא מקורי ולא מאושר? אני בספק
    למה אתה חושב שהאקרפוביץ׳ לא מאושר?
    למיטב זכרוני האגזוז היחיד שימאהה אישרו (שאינו פוגע באחריות) זה האקרפוביץ׳.

    אני מניח שזה ממניעים עסקיים ביניהם, ולא שבאמת אגזוז אחר עלול לגרום ליותר נזק מהאקרא...

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    170
    עדכון קטן:

    יומיים אחרי שהפקדתי את האופנוע אצל יואש הוא התקשר אלי לדווח שיש לו אישור ממטרו לפתוח את המנוע ולחקור את הבעיה. בהתחלה זה היה נשמע לי מוזר שהוא מחכה לאישור (חשבתי שלשם כך הסעתי את האופנוע למוסך), אך אני מניח שלפני שיפתחו את המנוע הוא רצה לסקור את המנוע מבחוץ כדי לשלול פגיעה חיצונית, כמו כן הוא קיבל לידיו את הסטוריית הטיפולים של האופנוע בכדי לבדוק שהכל תקין.
    אבל - הוא אמר לי שהוא יוצא לחופש שבוע ולכן כשיחזור בראשון לספטמבר הוא יתחיל בפתיחת המנוע.

    המתנתי בסבלנות שבוע שלם... וגם אתמול בבוקר עוד לא התקשרתי שכן רציתי לתת לו זמן לנחות.



    היום התקשרתי כדי לשאול איך ההתקדמות והאם כבר התחיל בפתיחה.
    אבל להפתעתי הוא אמר לי שאינו מתכוון כלל לפתוח את המנוע. מסתבר שהוא קיבל הוראה חדשה ממטרו שלא לפתוח את המנוע, וכנראה שהם החליטו לא לקחת אחריות על הבדיקה או התיקון!

    אני חייב לומר שאני מאוכזב קשות - עד שהייתה לי קצת תקווה.
    אין לי מושג מה השתנה במהלך השבוע האחרון, שבו יואש היה בחו״ל, שגרם למטרו להפוך את ההחלטה שלהם. ניסיתי לפנות אליהם היום ללא הצלחה (זה היה בסוף יום השישי), אז אני מחכה לשמוע מהם מה גרם להם לשינוי.
    מקווה ללמוד כבר בתחילת השבוע הבא, אעדכן פה כשיהיה מה לעדכן.
    You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
    KTM 790 Adventure R

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי relz צפיה בהודעה
    עדכון קטן:

    יומיים אחרי שהפקדתי את האופנוע אצל יואש הוא התקשר אלי לדווח שיש לו אישור ממטרו לפתוח את המנוע ולחקור את הבעיה. בהתחלה זה היה נשמע לי מוזר שהוא מחכה לאישור (חשבתי שלשם כך הסעתי את האופנוע למוסך), אך אני מניח שלפני שיפתחו את המנוע הוא רצה לסקור את המנוע מבחוץ כדי לשלול פגיעה חיצונית, כמו כן הוא קיבל לידיו את הסטוריית הטיפולים של האופנוע בכדי לבדוק שהכל תקין.
    אבל - הוא אמר לי שהוא יוצא לחופש שבוע ולכן כשיחזור בראשון לספטמבר הוא יתחיל בפתיחת המנוע.

    המתנתי בסבלנות שבוע שלם... וגם אתמול בבוקר עוד לא התקשרתי שכן רציתי לתת לו זמן לנחות.



    היום התקשרתי כדי לשאול איך ההתקדמות והאם כבר התחיל בפתיחה.
    אבל להפתעתי הוא אמר לי שאינו מתכוון כלל לפתוח את המנוע. מסתבר שהוא קיבל הוראה חדשה ממטרו שלא לפתוח את המנוע, וכנראה שהם החליטו לא לקחת אחריות על הבדיקה או התיקון!

    אני חייב לומר שאני מאוכזב קשות - עד שהייתה לי קצת תקווה.
    אין לי מושג מה השתנה במהלך השבוע האחרון, שבו יואש היה בחו״ל, שגרם למטרו להפוך את ההחלטה שלהם. ניסיתי לפנות אליהם היום ללא הצלחה (זה היה בסוף יום השישי), אז אני מחכה לשמוע מהם מה גרם להם לשינוי.
    מקווה ללמוד כבר בתחילת השבוע הבא, אעדכן פה כשיהיה מה לעדכן.
    איזה קליף הנגר נוראי! אני מקווה בשבילך רק לטוב... אבל אולי תתחיל להוריד ציפיות ותתכונן לגרוע מכל.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    זה היה too good to be true

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    1
    בקשר לבלוק הייתי ממליץ לך ליצור קשר אם מריאן מגמא ראשים ברח' בן אביגדור ...
    אולי אפשרי לסדר את זה

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    למיטב ידיעתי, ימאהה מנחים את מטרו האם לפתוח את המנוע (הליך שחופשי יכול לקחת שבועות) ולא מדובר בהחלטה בלעדית של מטרו. זאת כיוון שאם מטרו יפתחו את המנוע על דעת עצמם, סביר להניח שימאהה יתנערו מהאחריות (מסיבות מובנות) ומטרו יאלצו לשאת בעלויות ככל והתקלה לא נובעת מהזנחה.

    על פניו, לא נשמע סביר שסתם כך לא יאשרו לפתוח את המנוע - הרי תמיד יכולים לפתוח ולהתנער מאחריות בשל אחזקה לקויה. ייתכן שימאהה מבקשים שישלחו אליהם את המנוע לחו״ל או שהעניין עדין נופל בין הכיסאות.

    מה שכן, הייתי מנדנד ולוחץ בעניין (יתכן שאף מערב עו״ד שיוציא מכתב למטרו) לצורך קבלת תשובה לפני החגים, אחרת גם אם ימאהה יאשרו פתיחה / נשיאה באחריות, אתה תאלץ להמתין שמטרו יחזרו מחופשות החגים... והמשמעות היא שהאופנוע יהיה מושבת למשך חודשיים...
    נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 05-09-2016 בשעה 13:13.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    91
    מה קשור פניה משפטית? הכלי יצא מזמן מתחום האחריות. מדובר באמינות המוצרים של החברה וכך בדיוק פועל הבחור משתף אותנו בכדי לצלוב את מטרו וימאה שיטפלו בכלי שלו. בהצלחה בכל אופן כל עניין הצביעות מיותרת, מקסימום תעביר לפורום הרלוונטי.
    בהצלחה.

אשכולות דומים

  1. למכירה: קיט 02 ל MT09 של kevxtx לשיפור תגובת המצערת
    על ידי relz בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 15:04
  2. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-07-2016, 20:16
  3. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-06-2016, 23:19
  4. [כולל פיתרון] חיווי בורר הילוכים נעלם ב MT09
    על ידי relz בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-06-2016, 11:22
  5. למכירה: בקר דלק EJK ל MT09
    על ידי relz בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-04-2016, 23:09

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO