אז מה למדנו כאן?
כשקורה משהו חמור במנוע לפני שפונים לייצרן להחזיר את האגזוז המקורי ולהעיף את כל התוספות כולל וינקר לד ורק אז להגיע ליבואן.
ביזיון.
אם אני לא טועה מטרו בעצמם מוכרים אגזוזים לMT אז מה הבעיה פה?
אני לא ראיתי אף אחד בפורום הזה מעלה את השיקול של אחריות על האופנוע כשמחליפים אגזוז ובקר.
כל עוד שהאופנוע באחריות (וזה לא המקרה פה), כנראה שצריכים לקחת את זה בחשבון כי החברות עושות הכל כדי להתנער מאחריות.
במדינה שבה חברות ביטוח,סלולר,בנקים,טלוויזיה ואפילו משרדי ממשלה מרמים אזרחים אתה מתפלא?
אגב סביר להניח שאיפשהו, בתת סעיף של תת סעיף, רשום שכול שינוי כזה או אחר יגרור הסרת אחריות כמו אי ביצוע טיפולים בזמן וגם אם לא-לך תשבור את הראש מולם, השיטה הכי פשוטה זה לייאש.
נערך לאחרונה על ידי matanbar26; 02-10-2016 בשעה 13:39.
כיום יש לי גם MT09 והסיפור מדאיג. בעבר היה לי פייזר 800 ובאמצע נסיעה המנוע כבה על כביש מהיר כל החשמל כבה . הנעתי בדחיפה בירידה היגעתי הבייתה ולמחרת אחרי טעינת מצבר נסעתי למטרו. הם בדקו ומצאו שהמגנטים בסטטור מגנטו נטחנו . נתנו הצעת מחיר של כ 10000 שח . כמובן שהייתי אחרי האחריות והם לא הסכימו לתקן על חשבונם. וזאת למרות שהאופנוע טופל אצלם. היות והבנתי שאין לי ברירה ייבאתי את החלק מחול והגיע תוך כ 5 ימים עלה כ 3000 שח כולל מכס ומס קניה , הלכתי למחסני ממן ושחררתי לבד , כ 4 שעות כולל בדיקת נציג משרד התחבורה . הבאתי את החלק למטרו הם התקינו לי אותו בעלות נמוכה (800 שח) ואפילו השאילו לי קטנוע בזמן שהייתי מושבת וזאת ללא כל עלות. אז אני לו ממש כועס עליהם אך היית מצפה שימהה יקחו אחריות על כאלו מקרים . מצאתי באינטרנט שהתקלה קרתה גם בייוון ובמקומות נוספים באירופה וימהה לא הכריזה ריקול. כל נסיון לפנות ליימהה העולמית לא צלח אין דרך התקשרות עם ימהה יפן או אירופה רק עם הדילר המקומי בארץ שהוא מטרו. וזאת למרות שהראתי למטרו שימהה שיפרו את החלק ושמו כוס פנימית שמונעת התנתקות המגנטים. במטרו אפילו המכונאים סיפרו לי שזה קרה באופנועים נוספים כמו ב R1 .
מה שעשית שקנית מנוע חלפי הוא הפתרון הכי טוב כל דרך אחרת הייתה יקרה יותר , הרבה יותר.
ועוד תובנה או דיעה שלי . זה ששינית והתקנת שיפורים על המנוע לא צריך לגרום לכזה נזק. בארהב ואירופה הם מחליפים אגזוזים ומתקינים בקרי דלק והאופנוע נוסע מצויין. זה פשוט ביש מזל ....
נערך לאחרונה על ידי menashe808; 14-10-2016 בשעה 18:00.
למרות שאני לא אוהב את יבואני הדו גלגלי מכל מיני סיבות,
למרות שאני חושב שמטרו מטומטמים שאין להם ביצים ודובר
שיגיב כאן גם אם זה לא ימצא חן בעיניי הקוראים,
לדעתי, כשאתם שומעים רק צד אחד של הסיפור, אתם לא יכולים לשפוט נכון.
מה שיש באשכול הזה, עם כל הכבוד לכל הנפשות הפועלות...
זה צד אחד בלבד.
אז נכון שיש לכולנו בטן מלאה על היבואנים, נכון שמלכתחילה...
הם נראים לנו לא ישרים, שלא לומר נוכלים, עדיין יש גם להם, צד בעניין.
במקרה הזה, כמו ברבים אחרים, בהם מוצג רק צד הלקוח...
(מבלי שנותן השרות, בטימטומו יש לומר או המוכר או היבואן , משכיל לבוא לכאן ולתת את גרסתו)
אתם שופטים, קובעים ומחליטים החלטות על סמך צד אחד.
בתכלס - לא הייתם רוצים שבמקרה שיש בו שני צדדים ואתם אחד מהם...
שיהיה שופט שישמע רק את הצד שכנגד - אבל זה מה שרובכם עושים כאן.
בדקתי קצת את הצד של מטרו בעניין הספציפי הזה...
מה אגיד לכם, לא אוהב אותם...אבל הגרסה שלהם נשמעת אחרת לגמרי.
תחשבו על זה.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 14-10-2016 בשעה 20:13.
עוז מסכים איתך לחלוטין לגבי היבואן אבל תסכים איתי שכלי חדש בן שנתיים לא אמורים להתפורר לו מגנטו בנסיעה,ולהיפוצצ טלטל
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
מטרו מחזיקה את השוק מהבייצים כשיש לה 2 מותגים סופר חזקים (ימאהה וקאוואסקי) ןכמובן sym אז הם יכולים להרשות לעצמם לירוק על הלקוחות שלהם.
לצורך העניין אני שמעדיף אופנועים יפנים נאלץ לבחור בין כלים של 3 יבואנים:
מטרו אבניר ומאיר ( כמדומני הונדה).
כך ש2 שליש מהאופציות נמצא בידיי היבואן שמתנהג כמו אלוהים.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
ואם, נגיד, היפותטית...דחפתי זריקת ניטרו למנוע, לכלי בן יומיים, גם אז יש אחריות?
לא בכל מצב יש אחריות, למשל...אם אדם קנה מחשב חדש, נסע לארה"ב וחיבר אותו ל-110V
גם אז יש אחריות? בכל זאת...המחשב התפוצץ מבפנים.
שכחתם שרוב העולם שבוי של מיקרוסופט שעושה מה שהיא רוצה, או גוגל, או פייסבוק.
או שתישרו קו עם המקומיים, או שתשבו בצד.
היום נכנס לקוח ושאל אם אני יכול להמיר לו את תדרי הרדיו במכונית החדשה שלו,
הביא מארה"ב שברולט חדשה שנמכרת בארץ.
לשאלתי למה לא קנה בארץ את אותה מכונית ...והרי יש לו תקציב כמעט בלתי מוגבל,
ענה הבחור - זו כבר האמריקאית השלישית שאני מביא מארה"ב...
באותו מחיר שאני קונה בארץ, כולל משלוח מיסים ואגרות,
אני מקבל את אותה המכונית, אבל עם שני צילינדרים יותר, תוספות ופינוקים
ששוים כמעט כמו עוד מכונית כזו במחיר היבואן כאן,
אז למה שאקנה ממנו?
רוצים לשבור את היבואן? רוצים לקרוע לו את הצורה? רוצים לנצח במשחק?
כל כלי חדש שאתם רוצים לקנות, תביאו לבד לישראל.
או אפילו תתארגנו בקבוצות רכישה ותמנו מי מכם או מאיתנו להיות יבואן זעיר
אפילו תוכלו לשמור את זכותכם למימוש אחריות וריקול.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 14-10-2016 בשעה 21:59.
אני לא צד בעניין ואין זה העסק שלי בין שני הצדדים, בדקתי מסקרנות,
זו לא הבעיה שלי...שהם יסבירו.
בדיוק.
אם מטרו מודעים לדיון כאן, ויותר מזה כבר פנו אליהם נציגים מהפורום (אתה וגם אביעד אם אני לא טועה) הגיוני היה להביא את תגובתם לנושא-גם אם דרכך או דרך אביעד.
אין תגובה במקרה הזה פוגעת בהם (לא שהמוניטין שלהם משהו גם ככה).
לפעמים no comment עדיף מלהיכנס לחור הארנב שהוא דיונים על גבי פורום עם לקוחות