עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 21 מ 21

אשכול: איזה קטנוע מומלץ לנסיעה של 70 ק"מ ביום

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    אני גם בדעה שאופנוע עדיף לדרישות האלה אבל התקציב נמוך מאוד...
    Tracer 900

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    ברור מרווח הטיפולים בקטנוע זה כל 3-6 אלף
    אל מול כל 10-12 אלף באופנוע.

    והוואריאטור בעייתי במהירויות קבועות ונשחק מהר במדרגות באופנוע אין בעיה כזו הפוך לשייט בהילוך סופי כל היום זה סבבה לו

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    כניראה המוסכניק שלך משוחד.
    העלויות טיפולים זהות במחיר רק עם מרווחים גבוהים בהרבה.
    2 ליטר שמן עולים זהה.
    פילטר שמן עולה זהה
    העבודה זהה
    טיפול גדול בקטנוע יקר יותר בגלל הבאלאגן שהוואריאטור
    Sent from mTalk using windows 10 mobile

    דבר ראשון יש קטנועים לדוגמת אקסיבו עם מרווח של אחת ל 10.
    קטנועים פשוטים\כאלה שאין מסנן שמן, כאמור אחת ל 3 או 5 - כמה המרווח באופנועים מקטג' הדיאלים\קיוואי?

    העלויות לא זהות בכלל כי לאופנוע אני יכול לבחור מתוך כמה וכמה שרשראות הינע,גלג"שים,קיט מצמד ומסנני אוויר,בזמן שבקטנוע אני מחויב לפעמים למוצר אחד בלבד.
    הוריאטור בעייתי מעצם הפעולה שלו - עובד בחיכוך מתמיד.

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    טריבל אם ככה איקסאבו יכול להיות מעניין יותר מהקטנועים הפשוטים שמטפלים כל 3/5 אבל עדיין
    וואריאטור ושיוט במהירות קבועה זה לא הולך טוב ביחד

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    Tribalmistyc2

    החזקתי לפני כמה שנים בXEVO250 הטיפולים שם כל 5 לא כל 10, אני אכן יכול להמליץ מאוד על הקטנוע הזה, אך לא לנסיעה של 70 ק"מ ביום,
    הייתי עושה איתו 100 ק"מ ביום ולפעמים 130, בהתחלה הכל היה טוב ויפה, אך אחרי שעבר מספר מסוים של קילומטרים (לא זוכר כמה בדיוק, זה היה בין ה30K עד 40K ק"מ), הקטנוע התחיל לאכול הרבה שמן, והתחילו יותר מדי בעיות בוריאטור, שעלות תיקונם ממש יקרה, ולא מדובר בתיקוני אחריות אלא בלאי.

    ויותר מ90% מהנסיעות שלי היו בכביש בינערוני על 90 - 110 קמ"ש.

    היום אני עם CB500X עושה כ100 ק"מ ביום, אני כבר על 20K עדיין לא הגעתי ל30, אך כבר ב20 הראשונים אני יכול להגיד שעלות הטיפולים של ההונדה הרבה יותר זולה מהXEVO.

    עד עכשיו בהונדה היה לי 2 טיפולים, 1000 ו12K , עלותם ביחד כ1300 שקלים, צריכת דלק 1ל26 בממוצע, כאן עדיין עם צמיגים מקוריים כאשר הם יכולים להחזיק עוד איזה 5-10.
    בXEVO עד 20 יש 5 טיפולים, 1000, 5K, 10K,15K ו20K שעלותם כ3000-3500 שקלים, צריכת דלק 1ל29 בממוצע, כאן כבר אחרי החלפת צמיג אחורי כאשר הקדמי והאחורי גמורים ודורשים החלפה.

    אז למשימה שלך הייתי הולך חד משמעית על אופנוע, נכון שהCB לא עומד בטווח התקציב שלך, אך אולי זה יעזור לך לחשב עלויות כולל תיקונים של כלי ישן יותר במידה ויהיו כאלה.
    נערך לאחרונה על ידי adnan; 12-08-2016 בשעה 08:53.

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    עדנן אתה מצדיק את מה שכולנו אומרים.
    וואריאטור מתבלה מאוד מהר בשיוט.

    וכלי 250 לא בנוי להרבה קילומטראז ללא קשר ליצרן הכלי.

    פותח שרשור תגדיל תקציב טיפה ולך על אופנוע 500 חדש יחסית
    או יש את הסינגלים של במוו שיעמדו מעולה במשימה גם כן רק תוודא שהם מגיעים עם רשיון a1 שמוזן .

    בגלל חוסר תקציב אני קניתי את הבמוו 650 לפני שנתיים כמו שכבר כתבתי בפורום השקעתי ביישור קו והכלי עשה 44 אלף קמ ברושתי ושנתיים ללא בעיות כלשהם מעבר לתחזוקה שוטפת של טיפולים וצמיגים

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    adnan
    לפי היצרן הטיפולים הם אחת ל 10 ולא אחת ל5.
    אחת ל5 זה החלטה של היבואן בארץ,פעם ב 5 אגב זה בדיקה כללית חינמית.
    אני גם לא מבין למה הכוונה ביותר מידיי בעיות בוריאטור,וריאטור זה מכלול פרמיטיבי פשוט מאוד.
    כשיש בעיות מחליפים את הגלגלות וסוגרים סיפור,בניגוד לגיר של אופנוע שהוא מסובך יחסית לוריאטור של קטנוע כזה.

    באשר לשמן.
    המנוע הזה מתוכנן לזרוק שמן לתיבת האוויר בשביל לשמן את המסנן אוויר.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 13-07-2016, 21:32
  2. תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-04-2016, 12:39
  3. (כ"ע) קטנוע בנפח 250 סמ"ק, מה מומלץ?
    על ידי Jizza בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 10:10
  4. איזה קטנוע בנפח 125 סמ"ק, כדאי לקנות?
    על ידי אופנוען בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 01-02-2016, 21:26
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 03-06-2015, 07:38

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO