לא יודע על מה אתה מדבר איזה 1 ל 28 בהונדה 500?
ואיזה 1 ל 17 ב650 של במוו?
שניהם בכיוון ה 1 ל 25
מבחינה טכנולוגית הבמוו 650 משוכלל יותר מההונדה יש לו הזרקה חכמה ברמה טיפה מעל וabs זהה
תשאל את שעיר בגבגב שמשפץ את הפונדורו שלו שזה בעצם הדור הטיפה לפני הבמוו מוזרקים(יש לו 2 קארבורטורים)
תוכל לראות שם איך המנוע בנוי מבפנים.
המנועים קיימים מ1994 עד 2015
ב3 גירסאות, דור 1 עם קארבורטורים
דור 2 פלאג יחיד מוזרק
דור 3 פלאג כפול
דור 3.5 הרכבה בסין על ידי לונסין או טאיואן על ידי קימקו
שזה מעל 2008
דגמים של במוו 650 2005 ומעלה עוד יותר חסכוניים ומגיעים גם ל1 ל 35
אבל הם גם מפיקים יותר כוח סוס ב2 ולא תופסים לa1
הkle/gs אוכלים הרבה יותר ומגיעים לצריכות של 1 ל 15
והם גם זה התעסקות בקארבורטורים.
אבל הם מאוד זולים
בקשר ללטפל לבד אז שם אני מעדיף כלים יותר ישנים ככה יש יותר מבחר חלפים באיביי
Sent from mTalk using windows 10 mobile