לשם כך מסומן מינימום ומקסימום.
מה שראית תקין.
חשוב שהנוזל יהיה איכותי,תוסיף עוד קצת לקו האמצע-מקסימום.
שאלת ידע עקב כך שאני לא כל כך בקיא בנושא,היום אחרי הרבה זמן שתכננתי כך מאז שקניתי את האופנוע cbr600rr כבר לפני כמעט כשנה פירקתי את כל הפיירניג על מנת ניקיון יסודי מבחוץ ובמפנים כולל החלפת איזלבורנים שעשו את שלהם וגם בשביל להבין את האופנוע שאני מתנייד אתו באופן יומיומי, נתקלתי במיכל עיבוי שממולא בו מים ירוקים, הקו הראה שהמים בתוך מיכל העיבוי הם טיפה מעל המינימום, פתחתי גם את הפקק של הרדיאטור על מנת לוודא שיש מספיק מים שם, עכשיו לפי הבנתי הדלה בנושא בזמן שהמנוע קר ויש מים ברדיאטור אז במיכל העיבוי לא צריך שיהיה מים על המקסימום אלא מעט מעל המינימום? אשמח לתשובה והסבר חברים, תודה.
לשם כך מסומן מינימום ומקסימום.
מה שראית תקין.
חשוב שהנוזל יהיה איכותי,תוסיף עוד קצת לקו האמצע-מקסימום.
אחלה תודה על התשובה.
לשאלה אחרת אם חשקה נפשי להחליף לגמרי את המים הירוקים ואני מנקז אותם על ידי פתיחת בורג הניקוז,האם יכולה להגרם בעייה נגיד עקב כניסת אוויר למערכת?
כן תהיה חייב לנקז.
הניקוז נעשה ממעקף תרמוסטט או מבורג/פטמה שהיצרן תכנן.
כולם נמצאים בקרבת מקום לתרמוסטט.
שאלת המשך לנושא,פתחתי את הפיירנג השמאלי היום בשביל לבדוק חיבורים של הוינקר השמאלי שהפסיק לעבוד,הבעיה הזאת נפתרה עקב חיבור מחדש של חוטי החשמל.
אולם נתקלתי בבעיה שהקפיצה לי את הלב טיפה,גיליתי שיש לי סדק קטן במיכל העיבוי בחלקו העליון,המים נמצאים ממש על המינמום אולם זה ככל הנראה תקין עקב כך שהאופנוע קר,האם יש דרך בטוחה ואפקטיבית לסתום את הסדק שנהיה,או שצריך להחליף את המיכל עיבוי בשלמותו?
המשחה המתקשה שמשתמשים בה זגגי רכב - היא עובדת לא רע, כי היא גמישה ונדבקת היטב.
סיליקון (עדיף לרכב - שחור או אדום) זו האפשרות הבאה בתור.
אקפוץ לאוטו דיפו תכף,יש שם מדיוק למשחה או המלצה לסוג מסיום?
ג׳ק תודה על התגובה.