תמצא סט קפיצים מחוזק,[יותר עבה מהמקורי במילימטר].
לא תאמין איזה שיפור תקבל ברכיבה,נענועי ראש יעלמו והאופנוע יידבק לאספלט.
אותו הדבר באחורי,מילימטר הבדל בעובי הסליל.
תמצא סט קפיצים מחוזק,[יותר עבה מהמקורי במילימטר].
לא תאמין איזה שיפור תקבל ברכיבה,נענועי ראש יעלמו והאופנוע יידבק לאספלט.
אותו הדבר באחורי,מילימטר הבדל בעובי הסליל.
אלכס בהזמנה מגרמניה כולל משלוח ומסים.
בגלל שזה גרמני זה מגיע עם tuv ו Abe ונחשב תחת קורת גג של שיחרור מהיר עובר חלק.
פלג כמובן שכיוון הסאג מאוד משמעותי ומשפיע אבל נענועי ראש ואחורה עדיף למנוע לא על ידי חוזק קפיץ מה שיפגע בסאג אלא על ידי שינוי בצמיגות השמן או שינוי גודל חורי מעבר השמן בבולמים
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לצורך כך צריך לפרק את הבולם כדי לבדוק אם יש כיוונונים של שיכוך החזרה.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אם ההבדל כל כך גדול רק ממילימטר בקפיצים, למה החברה לא מוכרת את האופנוע ככה? לא נראה לי שיש כאן שיקולי תקציב כי זה זניח
יש שיקול שהאופנוע יתאים ל"רוכב הממוצע", אני נגיד רחוק 40 קילו מהתפיסה אני משער
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
אם כך,סט קפיצים למשקל גבוה יתאים יותר.
אם אתה אומר שאיברי שוקל יותר מאלה אז קפיצים למשקל שלו ושמן סמיך יותר בקצת יתנו לו את מה שהוא מחפש
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor