סחטין על ההשקעה בפוסט המורחב (Y).
כבר שוחחנו על טייר פנז בעבר בפורום והביקורות העיקריות הן המחיר שצריך להוציא (צריך בערך 3 עטים בשביל צביעה נורמלית בחריצים וצמיג שלם זו כבר הוצאה ניכרת) והעבודה המחודשת כל פעם שמחליפים צמיג די מרגיזים. יתרה מכך, בהחלט יתכן שהצבע ישפיע על חיכוך הצמיג ויקטין את יעילותו.
בישראל טרם יצא לי לראות מישהו מישם את זה אבל יצא לי לראות בארה״ב וזה נראה פחות מרשים מהמצופה.
לחיוב אציין שכיום לעומת בעבר, הם השתדרגו וכעת אפשר להשתמש בעט אחד ללא צורך במעבר עם עט הבסיס לצורך הגברת הדבקות הצבע לצמיג.
לגבי השאלה מעלי, אז הצבע שאינו בחריצים או בצד הצמיג יורד די מהר להבדיל מהצבע בחריצים.
לעניות דעתי, אם קונים את זה רק לחריצים בצמיג אז זה יכול להיות חביב אך מעבר לזה זה יהיה אוברקיל ולתחזק את זה יהיה בגדר כאב ראש.
באשר לחברות האחרות, אין לי מספיק ידע כדי להתייחס אליהם כראוי.


ציטוט ההודעה בתגובה