ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
הבעיה היא שהקרבורטורים שלך לא מסונכרנים. או שתבנה מכשיר סנכרון (די קל ל-2 צילינדרים) ותנסה לסנכרן לבד, או שתביא את האופנוע למוסך שיבצעו את זה.
חפש carb sync ביוטיוב.
אין שום טעם לחכות להפרשי חום וכאלה.

נ.ב. "כוהל" - זה אלכוהול, ספירט. לעומת זאת, "קויל"\"כויל" (המילה באנגלית היא coil) - זה מה שאתה מתכוון אליו, שנאי שיוצר ניצוץ.
חייב לדעת - מה ההקשר בין הקרבורטורים הלא-מסונכרנים לבין המצב כרגע? האם זה הגיוני שברגע אחד הם יצאו מסנכרון? (יצאתי מקצה העיר הביתה 3 קילומטרים ללא עצירות, רק כיכרות, כשהנעתי האופנוע עבד בסדר גמור על 1300-1400 וכשהגעתי הביתה זה פשוט נפל ל-700 פתאום והרגשתי שהוא מאיים למות, האורות של הדאש נחלשו ורק עם גז חזרו למצב רגיל).
זה יכול לקרות ברגע בהיר אחד ולכזו רמה קיצונית? הקרבים סונכרנו לפני בערך חודשיים ע"י המכונאי שלי, מאז לא נגעתי בהם והאופנוע נסע אלפיי קילומטרים בלי בעיות עד לרגע ההוא.
ועד כמה מסובך לסנכרן אותם?

ו-for the record, אני יודע מה זה coil, פשוט החבר'ה שלי שגם להם יש GS קראו לזה כוהל א חשבתי זה המושג בעברית.