עוז, זה לא צריך ליסוע. גם ככה כשמפעילים את זה זה מעיר את כל השכונה ורועד כאילו הנה זה נשבר. זה פסל סביבתי על יד השולחנות מחוץ לבית הקפה.
OZ DO NOT FEED THE SHOSHANIM
הבחור אוהב הארלי
חולם על הארלי
אבל יודע טוב מאוד מה טוב בשביל לו!
וזה לא הארלי.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
עוז, זה לא צריך ליסוע. גם ככה כשמפעילים את זה זה מעיר את כל השכונה ורועד כאילו הנה זה נשבר. זה פסל סביבתי על יד השולחנות מחוץ לבית הקפה.
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
פשוט מדהים הגלוריפיקציה שאתה עושה למותג הזה. מאדיר משהו שאין מאחריו כלום ושום ודבר. לא סתם אמרתי דת-כת.
זה בדיוק המאפיינים של הדתות בהיותם עושים רציונליזציה לסיפורי אלף ולילה מהפנטזיות.
אף אחד (לפחות לא אלו שקראו את הכתבה) לא פספס שום מילה ממה שנאמר שם.
בסה"כ ציטטת כמה נתונים טכניים שאכן השתנו בדגמים החדשים. שינויים שאת חלקם הגדול, אם לא את כולם, החברה עשתה מחוסר ברירה עקב תקנות זיהום אוויר שהופכות למחמירות ונוקשות יותר ויותר, כפי שנכתב בדיוק שם באחת הפסקאות הבאות ו"פספסת" אותה.
יש לי הרגשה ידידי היקר, שזה דווקא אתה שהתרגשת יתר על המידה ולא קראת את הכתבה הזו משום בהחלט נכתב שם על "איכות הבולמים ומוצאם";
זה שהיצרן הזה "מקשיב" ללקוחות שלו זה אחת הבדיחות, וזה למה? א. כי כל יצרן "מקשיב ללקוחות שלו" כדי לשפר את עצמו בדגמים הבאים. וזה באמצעות סקרי שביעות רצון ובאמצעים נוספים. ב. חלק אינטגרלי ממכונת השווק שלו היא האפשרות לקסטם עד מוות כל כלי שיהיה נבדל ושונה מהאחר, כך שממילא רוב הרוכשים משנים את מה שהם קיבלו.המתלים שלו שמגיעים כעת מ-SHOWA מתפקדים מצוין, כמו שמתלה קונבנציונלי אמור לתפקד. יש כוונונים לשיכוך ולעומס הקפיץ (עם ברז קל ונוח מאחור) והם מתמודדים פי כמה מהקודמים כשזה מגיע לספיגת מהמורות, העברת תחושות לרוכב מהגלגלים והתמודדות עם העומסים בפניות ובלימות.
ערימת הברזלים הזו מאיימת באופן מודע לחלוטין משום שהיא מתיימרת להיות משהו בו בזמן שהמשהו הזה הוא כלום. עובדים על אנשים בעיניים ומכסים את זה בסטייט אוף מיינד ובדרך חיים ומסורות. מוכר לך ממשהו? דתות וכתות.
ומה זה אומר שהפעם הדגמים החדשים יכולים כן קצת לבלום ולפנות ולהיות ב75% חלקים יותר? ש100 שנה מייצרים זבל שלא עשה את כל זה ובכל זאת חובבי המותג מאוננים עליו. הרי שנים אתה מדבר על הארלי עוד לפני המנוע אלומיניום והמותחנים ההידראוליים..
איכות מייד אין USA? הצחקת. הארלים מקבלים ציונים נמוכים במבחני אמינות (26% נכשל נכון ל2015), מדובר במנועים זוללי שמן ונזילות אינסופיות. בניגוד אגב לבדיחת הקסטות וידאו מהאייטיז על דוקאטי. אולי כשהוימקס אספנות שלך היה חדש היו בדוקאטי את כל הרעות החולות האלו אבל לא בעשור וחצי האחרונים. כפי שאתה יודע, רק אני בשנתיים האחרונות גמעתי חמישים אלף ק"מ ללא שום תקלה ושום נזילה ושום גרם שמן חסר ושום אזיקונים. ועוד עשרות בעלי דוקאטי שאני בקשר צפוף וקבוע איתם כך. אבל מי בכלל דיבר על דוקאטי? ואיך הוא השתרבב לכאן כשמדברים על הארלי.
מה זה "מחלקים בסדום ערד"? אתה מתכוון לתאונה האחרונה שאחד מחבריי החליק לפני חודש ברכיבה שלנו לסדום ערד? איך ומה זה קשור, נשגב מבינתי.
בשורה התחתונה, אם תסיר את מאפייני הדת (ואת המיסיונריות הנגזרת ממנה), את הבגדים המיוחדים, את "דרך החיים" ואת כל השיט מסביב, תקבל מכונה בינונית למדי, שהדבר הכי חשוב בה -להיות אופנוע- לא קיים בה.
אגב פספסת עוד פסקה בכתבה שמדברת על ה"קידמה";
אני מקווה שגם אתה הבנת.אם עד לרגע זה לא ניתן היה להשוות את אופנועי החברה לשום דבר שיוצר ב-40 השנים האחרונות מבחינה טכנולוגית והנדסית, הרי שכעת הארלי ביצעו קפיצה של ממש אל העתיד, לפחות שני עשורים קדימה. שזה עדיין אחורה ביחס להווה, אבל קדימה ביחס להארלי. אני מקווה שהבנתם.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
בכל זאת יש תעשייה שלמה סביב המותג וחיקוייו.
במסגרת הקאסטומיזציה שאני מתכנן לXV
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אההם
http://www.harley-davidson.com/conte...-livewire.html
יש חזון. צריך רק לקרוא.
צודק, אני מתנצל...אבל אין לי כוח לקרוא.
למה? כי אחרי שאני רואה את שני סרטי הווידאו ושניהם רק תדמית,
לא חזון, לא טכנולוגיה, רק ממבו ג'מבו של גיבורי על לאמריקאים שלא התבגרו,
מוסיקת רוק ונופים...אני מסתכל על עצמי ואומר - בחיי שאני בר מזל שנולדתי ישראלי!
אני אוהב ממבו ג'מבו, מת על גיבורי על,
חובב מוסיקה שמתבאס שהזמן היחיד שאני לא שומע אותה זה כשאני ישן,
ומאוד אוהב טבע ונופים...אבל כל זה לא יכול למכור לי אופנוע אמיתי.
לכל דבר יש את המקום שלו ולמכור לי הארלי...זה בדיוק כמו למכור לילדים ביצת קינדר,
מילא שהצעצועים זה זבל אמיתי, זה אפילו לא טעים.
אבל ילדים...מה הם מבינים...?!
לכל התוהים, החדשנות של הארלי בסוף תביא לקריסתם, הV ROD המתקדם לזמנו והXR הספורטיבי לא נמכרו כמו שאר דגמי הברזל על שניים של הארלי בנוסף לזה בפורומים של הארלי רוכבים מחפשים מפת הזרקה לPC3 שגורמת למנוע להרעיד בחוזקה את הגלגל הקידמי שהמנוע בסרק כי זה נראה ומרגיש טוב שעומדים ברמזור, זה מה שהם רוצים וזה מה שהארלי נותנת להם.
מנוע חדש בלי רעידות כנראה לא יתרום לעליה במכירות.
אגב רעידות, הארלי לא מווברץ בתדר שהיפנים מווברצים אלה יותר שולח פולסים כמו פעימות לב, יש מי שאוהב את זה.
תראה מר שושנה, אני מבין שהבנת הנקרא זה משהו קשה.
אני גם יכול להבין שהמציאות לפעמים היא קשה.
אבל מכיוון שהחופש הגדול נגמר. וחשוב לי העתיד של ילדי ישראל הרכובים על מובי עם מגש פיצה מאחורה וקוראים פה.
אז אני אעשה פה שיעורון קטן בהבנת הנקרא ברשותך.
לצורך כך אפילו קראתי כתבה של קובי ליאני על הארלי והבאתי ממנה כמה ציטוטים. כולי תקווה שתעריך את ההשקעה.
בפסקה זו, מר שושנה וילדים יקרים. "בוחן הרכב" להלן, "קובי". פותח את הפיסקה בהצהרה, שאת אופנועי הארלי עד היום לא ניתן היה להשוות מבחינה טכנולוגית והנדסית לשום דבר שיוצר ב 40 השנים האחרונות.
עכשיו מר שושנה וילדים יקרים, אני בטוח שחלקכם ישר חושבים: "מממ, בטח חבורה של הארליסטים קשוחים רכבו לתוך אזור 51, הכו בשומרים עם המגניבות שלהם. ויצאו משם עם טכנולוגיה חייזרית והביאו אותה כמנחה לכהני הדת שלהם במילוואקי"
מחשבה הגיונית בסך הכל.
אבל, מכיוון שקובי כנראה יודע עם מי יש לו עסק. הוא דאג לסיים ב: "עדיין אחורה ביחס להווה, אבל קדימה ביחס להארלי. אני מקווה שהבנתם."
הבנתם?
בפסקה זו מר שושנה וילדים יקרים, קובי מעלה תהייה הנדסית. הוא תוהה מדוע לחזק את המנוע, במקום פשוט להוריד קצת משקל.
בהמשך מתאר קובי דיאטה של 100-200 קילוגרמים לאופנוע ששוקל כ 400 קילוגרמים כסמלית.
כאן, מר שושנה וילדים יקרים. אנו רואים שקובי משתמש באפשרות ההגזמה כדי לתאר עד כמה לדעתו המצב מגוחך.
הוא משווה תוספת כוח של 10%, לאיבוד של בין רבע לחצי מכלל המשקל.
הבנתם?
בפסקה זו מר שושנה וילדים יקרים, קובי כבר מתחיל
פאק איט, אם את זה אתם כבר לא מבינים לבד, זאת בעייה של דארווין.
....
בהצלחה בבגרויות![]()
בשלב הזה התעייפתי, אני שוקל להוסיף חוק לחוקי הפורום שאומר כך :
לא יפתח גולש אשכול חדש ולא יעלה שאלה בנוגע לאופנועים מתוצרת הארלי דייוידסון,
אלא באישור המנהלים. חוק זה נועד למנוע מסיונריות בנוגע למותג,
ויכוחים אין סופיים, אשכולות ארוכים כאורך הגלות וחיכוכים מיותרים בין חלקי המנוע המיושנים.
נקעה נפשי מאשכולות הארלי אינסופיים...מה דעתכם?
שרשור קטן זה (ועוד כמה מהצד) העירו מתרדמתם את נפילי הדור ואת חחח.
אנשים בדקו בציציות, הביאו רבנים, וניסו להוכיח באותת ובמפותים למה לא...
אבל אף אחד, ממש אף אחד, לא אדיש לאופנוע הזה, בשעה שהרבה אופנועים טובים (ע.פ דעתכם)
מתייבשים בצד ואיש לא מתייחס אליהם.
בקיצור מישהו עושה עבודה טובה ואני לא מדבר רק על עצמי....
הארלי שולט!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הכי פשוט
הארלי הכי מהיר
הארלי הכי אמין
הארלי הכי מתקדם
אין כמו הארלי שושני צודק.
הבעייה היא לא הארלי הבעייה היא שושני
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
בעיות/צרות זה השם האמצעי שלי....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שושנה, בוא נעשה ניסוי:
תביא כמה הארלים, לאמשנה מי מה כמה, ואני אבוא עם הבימר שלי.
נרכב כולנו ביחד לאיזור הומה אדם/בתי קפה/קניון/הכותל, תבחר למקם אותי איפה שבא לך בשיירה.
אח"כ תבדוק עם הסובבים שבחנו את הכלים שעוברים, מה עשה להם רושם יותר (חוץ מההתחרשות והוויברציות של הV2ברזלים)![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
הכל מובן !
סיפור אמיתי.
הגיע למשרדים שלנו בחור מגניב מתעסק בפיתוח פתרונות תוכנה.
עלה אלינו למשרד עם קסדה אז ישר נפתחה שיחה קולחת.
מתברר שהאיש רוכב על 883 של הארלי בן חצי שנה (הוציא חדש) ומרוצה עד הראש.
שאלתי על פשר העניין ,איך יכל להיות שאתה מרוצה ממכונה מיושנת, מכונה גסה ,כבדה ,מגושמת, שלא מתנהג ,מפיצה חום, ורועשת.
הוא נתן את הטיעון שאני לא יכולתי לו כל טיעון אחר הייתי אוכל בלי פלפל.
הבחור אמר"אני נראה עליו מליון דולר" .
הבחור משכיל ענייני חכם. וזו התשובה שקיבלתי
ומכאן
להארלי יש מה שאין לאחרים
ולא סתם הארלי הוא מותג חזק כמעט כמו קוקה קולה. מספר 11 לשנת 2016. http://www.rankingthebrands.com/The-...x?rankingID=85
אני מבין את כל ההגיון של למה לא לקנות.
אבל הייתי שמח מאוד להניח אצלי בחצר איזו מכונה של 400 קילו שמשפריצה שמן מכל כיוון.