עמוד 2 מתוך 11 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 161

אשכול: מנוע חדש להארלי-דיווידסון – בנפח 1,750 סמ"ק

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    לחלוטין לא סותר את מה שכתבתי. ואם תחשוב על האנלוגיה, אז אפל עברה תהליך מאוד דומה.
    כמובן שהוכל הוא עסק, ומה שמרוויח כסף הוא טוב. הנקודה (שנכונה גם להרלי וגם לאפל) היא "הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה" - כאן אנחנו חלוקים. הלקוח הממוצע שבוי בקונספט שלא בהכרח תואם את המציאות ומי שאחראי לו זו מחלקת השיווק. לפיכך, הנכון הוא "הלקוח חושב שהוא יודע בדיוק מה הוא רוצה". המוצרים הם טכנולוגיים, כך שאין בעיה להשוות פרמטרים אובייקטיביים ובהם גם אפל וגם הרלי יוצאים לא הכי טוב. גדולתן של מחלקות השיווק (שעושות בשני המקרים את העבודה היטב) הוא לשכנע אותך שהחסרונות הם בעצם יתרונות כך שתחשוב שאתה "רוצה" אותם.
    רוצה דוגמה קטנה מהארץ? אופנועי הונדה. בישראל הם נחשבים אמינים וטובים משאר היפניים. בגלל זה הם עולים יותר. האמת היא שהיבואן החליט למצב את הונדה כיותר טוב מהשאר ע"י מחיר גבוה. מספיק שתבדוק מה קורה באירופה ובארה"ב כדי שתבין שזה לא אמיתי (רמז: שם ימהה נחשב ליוקרתי יותר, מאותן סיבות).
    אופנועי הארלי של השנים האחרונות רחוקים מלהיות גרועים, מנועי האוולושין נחשבים בצדק למנועים
    מצויינים, והמנועים החדשים עומדים בכל סטנדרט נדרש.

    אופי העבודה שלהם איכות החומרים והעובדה שמערכות רבות הם מערכות קנויות ממיטב היצרנים
    בעולם הופכת אותם לטובים יותר.

    עכשיו הוסף על כך את הניסיון הרב שנצבר בארה"ב חלקי האפטר-מרקט הרבים עבורם, את אין ספור
    יכולות השיפור/אבזור/שדרוג, ותקבל אופנוע מושלם לארה"ב ולאופי הרכיבה של הקונים שם.

    נכון להיום עדיף להיתקע בארה"ב עם הארלי ולא עם שום אופנוע אחר. והיות והפכנו לכפר גלובלי קטן,
    בעצם זה נכון לכל מקום שהבעלים של הכלי מוכן ללכת עוד קצת עברו.

    שוב סגנון וכלי שמתאים רק למי שזה מתאים....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    נסכים שלא להסכים.
    גם אם המנועים החדשים מעולים, הרי אופנוע הוא לא רק מנוע.
    אני (עדיין) לא מחובבי ז'נר הקרוזרים, אז אני לא מבין גדול בתחום, אבל אני משוכנע שאם תשווה את ההונדה VTX1800 או את הגולדווינג להרלי המקבילים תמצא שההונדות עולות עליהם בכל פרמטר מדיד. אני לא מכיר, אבל חובבי סוזוקי (איפה אתה עוז כשצריך אותך?) וימהה ייתנו לך דוגמאות גם משם.

    תעשיית האפטרמרקט היא אחת השיטות השיווקיות הבדוקות להגדלת מכירות. אומרים לך תראה, מה שאנחנו מוכרים הוא לא משהו, אבל יש תעשיית שיפורים ענקית (לא אומרים לך שמעודדים אותה) שתהפוך את האופנוע שלך למה שאתה רוצה, בתשלום כמובן.

    זה לא שאין מקום להרלי. הוא פשוט יקר מדי בייחס לדברים האובייקטיביים שהוא נותן, והרבה יקר מדי לאחר ששיפרת אותו בחלקי אפטרמרקט. והסיבה שאנשים ממשיכים לקנות אותו היא בדיוק אותה סיבה שאנשים ממשיכים לקנות מוצרי אפל. תודות למחלקות שיווק מעולות אנשים חושבים שהם רוצים את המוצרים שלהם, למרות שאובייקטיבית תקבל מוצר (הרבה) יותר טוב מחברה אחרת באותו כסף.

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    אני עם א הזקן. נגיד במוו אין להם אפטר מארקט חזק כי אין פשוט מה לייצר רוב המכללים המקוריים הם מהטובים שיש בשוק וקשה להיתחרות בזה

    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    תלוי סטרלוק, ולאוו דווקא אפטר-מרקט בא להראות שהמקורי "לא משהו", זו תעשייה שלמה נוספת כדי להיראות ייחודי. ראה בבימרים את הג'יאסים עם שלל הטוראטק וכו'
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  5. #20
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אופנועי הארלי של השנים האחרונות רחוקים מלהיות גרועים
    כנראה שלא רכבת על הארלי. עזוב - לא ישבת על הארלי! רק מישיבה עליו אתה קולט כמה משהו בחשיבה שלהם עקומה עם רגליות ברוחב של הכידון שלא נותנות לחבק את המיכל גם אם תיבת האוויר לא הייתה נתקעת באמצע... אלו פשוט אופנועים שמוותרים על היכולת לשלוט בכלי הרכב ולהתמזג איתו ברכיבה כגוף אחד וכל הבולשיט הזה בשביל מראה במסווה של מסורת.


    ציטוט נכתב במקור על ידי strelok89 צפיה בהודעה
    אני עם א הזקן. נגיד במוו אין להם אפטר מארקט חזק כי אין פשוט מה לייצר רוב המכללים המקוריים הם מהטובים שיש בשוק וקשה להיתחרות בזה
    קודם כל תודה - מזמן לא צחקתי ככה. ולעיניין: לקוחות ב.מ.וו. הם בדיוק כמו לקוחות אפל (וההבדל בין שני אלו ללקוחות הארלי הוא שהמוצר המוגמר לפחות תוכנן בבסיסו באותה מאה). ההבדל בחשיבה בין לקוחות הארלי לבין לקוחות ב.מ.וו. מוכתב כולו ממחלקת השיווק. בעוד שבהארלי שטיפת המוח אומרת "תהיה מיוחד ומקורי תקנה כמה שיותר אפטרמרקט העיקר שהם מקוריים מתוצרת הארלי" הרי שב.מ.וו. מנסה לשווק את גישת "אנחנו טובים מכולם ולכן האופנוע מושלם כמו שהוא ואסור לגעת בו מעבר לרשימת התוספות המקורייות לדגם זה". ואסיים בציטוט מזן ואומנות (אין יותר מ.ש.ל. מזה):


    His handlebars had started slipping. Not badly, he said, just a little when you shoved hard on them. I warned him not to use hisadjustable wrench on the tightening nuts. It was likely to damage the chrome and start small rust spots. He agreed to use my metricsockets and box-ends.When he brought his motorcycle over I got my wrenches out but then noticed that no amount of tightening would stop the slippage,because the ends of the collars were pinched shut."You’re going to have to shim those out," I said."What’s shim?""It’s a thin, flat strip of metal. You just slip it around the handlebar under the collar there and it will open up the collar to where youcan tighten it again. You use shims like that to make adjustments in all kinds of machines.""Oh," he said. He was getting interested. "Good. Where do you buy them?""I’ve got some right here," I said gleefully, holding up a can of beer in my hand.He didn’t understand for a moment. Then he said, "What, the can?""Sure," I said, "best shim stock in the world."I thought this was pretty clever myself. Save him a trip to God knows where to get shim stock. Save him time. Save him money.But to my surprise he didn’t see the cleverness of this at all. In fact he got noticeably haughty about the whole thing. Pretty soon hewas dodging and filling with all kinds of excuses and, before I realized what his real attitude was, we had decided not to fix thehandlebars after all.As far as I know those handlebars are still loose. And I believe now that he was actually offended at the time. I had had the nerve topropose repair of his new eighteen-hundred dollar BMW, the pride of a half-century of German mechanical finesse, with a piece of oldbeer can!Ach, du lieber!



  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    [QUOTE=uriar;62344]כנראה שלא רכבת על הארלי. עזוב - לא ישבת על הארלי! רק מישיבה עליו אתה קולט כמה משהו בחשיבה שלהם עקומה עם רגליות ברוחב של הכידון שלא נותנות לחבק את המיכל גם אם תיבת האוויר לא הייתה נתקעת באמצע... אלו פשוט אופנועים שמוותרים על היכולת לשלוט בכלי הרכב ולהתמזג איתו ברכיבה כגוף אחד וכל הבולשיט הזה בשביל מראה במסווה של מסורת.



    אז ככה, רכבתי על כמה וכמה תצורות של הארלי, בארץ ובחו"ל ונכון לא כל הארלי מתאים ליישור אספלט
    וגירוד הכביש עם האוזן.

    הארלי פונה לסוג מסוים של קליינטים כאלה שלא באמת מעניין אותם להיות רכובים על המילה האחרונה
    בטכנולוגיה, הם לא עושים עניין מנוחות, מחממי ידיים וטי שירט ורודה.

    הם אוהבים לדעת שהבסיס של האופנוע שלהם תוכנן אי שם במאה הקודמת ועדיין ממשיך לנסוע בדיוק
    כמו שהם רוצים.

    הם לא אוהבים את המערכת (סיסטם) ורוצים לחזור קצת לאופנועי הברזל ורוכבי הפלדה של פעם.

    מסורת, פטריוטיות, ודגל המדינה הם לא מילה גסה עבורם, (רק תחשוב מה סוסיתא פספסו).

    מי אנחנו שנקבע שהם טועים?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ומכיוון שאתה כל כך טוב באנגלית תקשיב למילים:

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה

    הם אוהבים לדעת שהבסיס של האופנוע שלהם תוכנן אי שם במאה הקודמת ועדיין ממשיך לנסוע בדיוק
    כמו שהם רוצים.

    הם לא אוהבים את המערכת (סיסטם) ורוצים לחזור קצת לאופנועי הברזל ורוכבי הפלדה של פעם.

    מסורת, פטריוטיות, ודגל המדינה הם לא מילה גסה עבורם, (רק תחשוב מה סוסיתא פספסו).

    מי אנחנו שנקבע שהם טועים?
    בקיצור - מצביעי טראמפ (אני מקווה שזה לא נחשב לפוליטיקה כאן).

    שושני, יש רק בעיה אחת בטיעון שלך: אם היית/חיית בארה"ב אתה יודע היטב שלאנשים שאתה מתאר בדר"כ אין כסף לקנות ולתחזק הרלי. אז זה הכול רק ב"כאילו" - ושוב (מצטער שחוזרים לאותה נקודה) זה בדיוק השיווק הנכון. אתה בורגני עם אישה וילדים בפרברים בבית עם גדר עץ לבנה, יש לך הכסף, אז תקנה הרלי ואז תוכל לחשוב על עצמך את כל הדברים ה"קוליים" שאתה לא.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אם הייתי חי בארה"ב היה לי הארלי תיור מזווד בהמון מזוודות מערכת סטראו מפוצצת ושתי דגלים מאחור
    דגל ישראל ודגל ארה"ב.

    הייתי חוצה איתו את כל כביש-66 מההתחלה ועד הסוף ביחד עם הג'ינג'ית, וממשיך עד שנגמר לי הדלק...

    אבל אני לא...

    תמונת אילוסטרציה:
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    http://www.cycleworld.com/2017-harle...ing-impression

    תראו את רכיבת המבחן.
    נערך לאחרונה על ידי השושנים; 29-08-2016 בשעה 16:20.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    :
    באמת מ. ש. ל. ספר מצוין....

    Sent from my LG-D802 using Tapatalk

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אם הייתי חי בארה"ב היה לי הארלי תיור מזווד בהמון מזוודות מערכת סטראו מפוצצת ושתי דגלים מאחור
    דגל ישראל ודגל ארה"ב.

    הייתי חוצה איתו את כל כביש-66 מההתחלה ועד הסוף ביחד עם הג'ינג'ית, וממשיך עד שנגמר לי הדלק...

    אבל אני לא...

    תמונת אילוסטרציה:
    את זה אפשר גם לעשות כתייר. אבל חוץ מזה, אני מסכים אתך למעט 2 הסתייגויות. האחת - לא סובל דגלים וכל סממן לאומ(נ)י מסוג זה. השנייה - גולד ווינג במקום ההרלי שיעשה את זה בכיף אמתי. כמובן, בתנאי שבמוסך יש גם אופנוע ליום-יום (כמו r1200GS) כי עם המשאית הזו להתנייד בעיר זה סיוט.

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    כן,בואו נשים בוכנות של נושאת מטוסים וניסע ב-1050 סל"ד כל היום.
    ניסע רק ישר.
    חבורת פחים.

  15. #30
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    כן,בואו נשים בוכנות של נושאת מטוסים וניסע ב-1050 סל"ד כל היום.
    ניסע רק ישר.
    חבורת פחים.
    זאת מושלת ואהבה לרכיבה שאתה פשוט לא יכול להבין...











אשכולות דומים

  1. מס הקנייה לדו-גלגלי בנפח 125 סמ"ק ירד הבוקר מ-40% ל-25%
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 23-07-2016, 18:55
  2. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-06-2016, 14:43
  3. (כ"ע) קטנוע בנפח 250 סמ"ק, מה מומלץ?
    על ידי Jizza בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 23-03-2016, 10:10
  4. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-03-2016, 01:24
  5. איזה קטנוע בנפח 125 סמ"ק, כדאי לקנות?
    על ידי אופנוען בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 01-02-2016, 21:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO