אני חושב שאופנוע/קטנוע ראשון צריך להיות משהו סבבה שקונים בלי להתבאס על כל נפילה קטנה.. כלי ללמידה.
אני חושב שאופנוע/קטנוע ראשון צריך להיות משהו סבבה שקונים בלי להתבאס על כל נפילה קטנה.. כלי ללמידה.
מנקודת המבט שלי
לאופנוע יומיומי ולא כלי לפרוייקטים,כל עוד אין לו ערך מוסף (אספנות,נדיר יחסית בארץ וכו וכו)
אני משלם 5000 (כולל טיפול גדול פעמיים בשנה) לשנה
זאת אומרת
שכלי שקניתי ב5 אחרי שנה יכול להישרף ולא יהיה אכפת לי כנ״ל לגבי 10-שנתיים וכו וכו
משהו נוסף
פשטות
כל מערכת נוספת שיש באופנוע כמו: abs, בקרות למינהם,תוספות חשמל (פנסים,צגים,שעונים,{במיוחד כאשר התקינו אותם בצורה לא תקינה)
גורמות לבעיות נלוות
לא אומר שabs זאת מערכת לא חשובה אבל אני מעדיף בלי
כן,נעלתי קידמי
אם לא הייתי נועל לעולם לא הייתי בטוח ב100% איפה הסף בלימה שלי (בתנאי אספלט לא מושלמים..)
ואני מאמין שאם הייתי מתחיל את דרכי על אופנוע בעל מערכת abs הייתי נועל קידמי בפעם הראשונה שהייתי עולה על כלי בלי
יש בחור ביוטיוב בעל ערוץ בשם riding with tom אם אני לא טועה
באחד ממאות הסרטונים שלו,חבר שלו שרכב על דיוק 390 עלה לסיבוב על R125 בלי abs
ונעל קידמי בפעם הראשונה
לסיכום
לדעתי:
כמה שיותר פשוט
כמה שיותר נפח (לאמינות ונוחות שיוט)
עד 5000 לשנה כולל טיפול/שניים גדולים (תלוי בקילמוטרג׳)
כמובן שהסכום יכול להשתנות בהתאם למצב/נפח וכו
אני מדבר ספציפית על הgs500 שקניתי לאחרונה בתור ילד בן 17.9 שלומד רוב היום ובשאר היום עסוק בלבזבז כסף באיביי על חלקים לכמה מהנבלות האהובות שלי.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
תודה רבה על היחס.
הפור נפל ואחד מהשניים יזכה.
דיוק 390
Z250
הכל עיניין של ביטוח מול תמורה מול צורך.
אני אסביר.
אני אהיה בקורס בתנאי פנימייה כאשר פעם בשבוע אסע 135 קמ כיוון אחד מנוחה של שלושה ימים ושוב 135 חזור.
סהכ 270 קמ בשבוע
ברור לי שהדיוק יהנה מהנסיעה יותר
אבל שוב
האם 1500 שח תוספת ביטוח תצדיק את השוני?
מה לגבי מרווח טיפולים ואמינות שני הכלים?
והשאלה הכי קריטית היא האם יש דרך לסחוב ציוד לשבוע (בערך 70 ליטר נפח)
ארגזים לכלים האלו? תיק נראה לי יפגיש אותי עם פיזיוטרפיסט מוקדם מן הצפוי..
בקשר לabs בעיקר אופנוע חייב מערכת כזו.
הבעיה עם חלק מהרוכבים שהם נותנים למערכת לעבוד "שעות נוספות". במצב אידיאלי המערכת לא אמורה לפעול לעולם.
כל פעם שהיא פעלה צריך ללמוד ולהבין למה פעלה ואיך למנוע את ההפעלה להבא.
אבל לרכב בלעדייה? אפשרי לא חושב שזה נכון ולא מוכן לרכוש למשפחה אופנוע ללא המערכת
רוב המערכות כמו הזרקה, abs עדיפות ואמינות יותר מקרבורטורים ודורשים פחות התעסקות
בקשר לרכיבה שציינתה אז כן תרגיש הבדל עצום לכיוון הדיוק ולדעתי לך על נינגה 300 הדיוק ישבור אותך מבחינת נוחות
ואפילו עדיף לך איזה 500 של הונדה.
כמו שכבר רשמתי מחוץ לעיר אתה רוצה כמה שיותר סמק כדי לשייט בכיף על מומנט ולא לבחוש בגיר על סלד גבוהה כל הזמן
Sent from mTalk
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 09-09-2016 בשעה 00:47.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
לגבי איך לקחת איתך תיק גדול אני יכול להמליץ לך על רצועות אלסטיות - ROK STRAPS
אחלה מוצר, עשיתי בו שימוס מס פעמים כשקניתי שק אוכל לכלבה שלי.
http://www.ebay.com/itm/ROK-Straps-M...-/131485505856
קצת קשוח לי 500
בתור מתחיל
ובמחיר האופנוע עצמו
(מתחשב בקניית ציוד מיגון ששם אין פשרות)
מזל שאני אוהד מושבע של יד 2
אין שום תוכן להודעה...
Tap , כדי להתנייד עם תיק ובמיוחד בנפח של 70 ליטר, תצטרך תיק ייעודי יותר כגון תיק טיולים.
כוונתי היא לתיק במשקל קל עם רצועת מותן וחזה לחלוקת משקל והצמדת התיק לגופך, מערכת גב (לרוב ניתן לכוון בתיקים גדולים), עמיד (יש תיקים שנתפרים באופן שמונע מקרעים לגדול, ובכלל שעשויים מחומרים חזקים), מומלץ לימים גשומים כיסוי לתיק שאותו תצטרך לסדר בצורה כזאת שהרוח לא תקרע אותו מהתיק (במידה ולא מצאת תיק חסין מים).
הכל אפשרי, זה תלוי בנחישות שלך.
בכלל כל העיניין הזה של רכיבה בגשם מזכיר לי קצת גיבוש צנחנים.. הכל בראש ולא להשבר.
בכל מקרה תודה
אחד ה"דוקטורים" בפייסבוק טען שרכיבה של מעל 20 דקות תקרע לי את התחת.
מושב לא איכותי?
ה500 לא חזקים יותר מהדיוק 390 דווקא הדיוק אגרסיבי יותר.
שוב כמה שיש יותר סמק לאותו הספק ההספק ממותן יותר ונעים יותר זה פיזיקה ואין מה לעשול בנושא
כן בעיקר בעייפות שלך ובנוחות שלך
אני עשיתי 90 אלף בשנתיים על סיביאר 250, עם תיקים ומה לא. בדיעבד אם יכלתי לקנות משהו רציני יותר בזמנו ולא הייתי מוגבל ל33 סוסים בלבד מה שלא קיים היום לא הייתי נוגע בהם אם מקל.
וזה מה שעשיתי בנוגע לאישתי קניתה לה במוו 650 שעליו היא רכבה שנתיים בשמחה עכשיו שידרגה ל800.
לדעתי ומהנסיון שלי מחוץ לעיר כמה שיותר נפח וזה מאוד משמעותי מבחינת יכולת שיוט שלך ואורך חיי הכלי.
בנוסף תרצה גם יכולת נשיאת מטען סבירה ומושב נוח למרחקים שלך.
R86
אתה בתור אחד שאין לו בעיה להיתעסק עם ניקיון,סינכרון וכל הכאב בטן של הקרבורטורים ואחד שיש לו בעיה לעבוד עם אלקטרוניקה תעדיף פתרון מכאני יותר.
אני מחפש אופנוע שמניע בלחיצת כפתור ונוסע בלי התעסקויות מתיותרות מסביב . אופנוע שיודע לאבחן לעצמו בעיות ועם מערכות נגד גניבה ומערכות בטיחות למקרה שאני אטעה או סתם לא אהיה מרוכז וזה ימנע ממני התרסקות.
יש אנשים שמאוימים מזה וזה בסדר כל אחד ומה שמתאים לו.
אבל בפועל מערכות הזרקה ומערכות אלקטרוניות אמינות בהרבה מהמכאניות וגם פשוטות יותר למשתמש.
Sent from mTalk
נערך לאחרונה על ידי strelok89; 09-09-2016 בשעה 13:34.
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor