ה250 לא יספקו את הסחורה בעיקר בבין ערוני שאתה מחפש.
וזה אני אומר לך מנסיון שלי ,עשיתי את רוב הנסיעות שלי מחוץ לעיר על 250 .
זה כלי מאוד חלש שמתקשה לעמוד בקצב התנועה ,ואל תצפה ממנו לאורך חיים רציני .
לדעתי לך תעבוד עוד כמה חודשים וקנה את ההונדות 500 או תתפשר על כלים גדולים אבל שנתון נמוך
והבחור איתו אני לא מסכים יש לי רכב שאני מתחזק ואני מתחזק 2 אופנועים הביטוח אופנוע לא יקר יותר מביטוח הרכב,רגע החובה כן יקר יותר תוסיף צד ג ותראה שהסכום של חובה צד ג וגרר לאוטו ואופנוע המחיר אותו דבר בגדול.
טיפולים? אמממ כאן זה תלוי גם באוטו מנקנקים אותך לא מעט אני מטפל לבד והעלויות של האוטו גבוהות בהרבה מהאופנוע.
והיום עם הצמיגים בחתך נמוך גם ההפסד של האופנוע בעלויות צמיגים כמעט ולא אקטואלי ביחס לאוטו שצמיג טוב עולה שם 750-900 שקל לאחד וזה כפול 4 אל מול 1900 לסט אופנוע המחירים קרובים.
דלק זה הפרש ענק אופנוע חסכוני מספק צריכה נמוכה מאוד, נגיד הבמוו 800 שלי ושל אישתי צורכים 1ל 28-20 תלוי בכמה גז פותחים.
אוטו חסכוני צורך 1 ל 16 והחמאתי מאוד, אטראז שנחשב חסכוני צורך 1 ל 13.
תוסיף לזה קצב נסיעה משתנה באוטו ונסיעה קריית שמונה - תל אביב שעולה לי 70 שקל באופנוע יוצא לי 350 באוטו על דלק וחניונים.
והשבוע חניתי מסתבר קצת באדום לבן ושילמתי חניה ויצאתי ב150 קנס נוסף דבר שכמעט ולא קיים עם אופנוע.
זה שיקול אם אתה גר בצפון אז אוטו כלכלי יותר בגלל חוסר פקקים בערים אופנוע לוקח בהליכה
Sent from mTalk using windows 10 mobile