VMAX -הכי ברברי בשכונה.
אז ככה.. אני קורא ותיק גם בפולגז הישן, אבל לא מרבה לכתוב
לפני שנה חיפשתי אופנוע ולאחר בדיקה של Super Duke 990 שבה עלה סדק בשילדה קניתי Z800 2015, מדוגם מכל טוב.
העניין הוא כזה, האופנוע נהדר, אני לא צריך יותר כח ואני לא צריך יותר מומנט, אני לא פריק של מהירות אבל כן אוהב את הtorque ואלו לא הדברים שחסרים לי באופנוע.
העניין הוא שזה האופנוע ה4 בשורה הראשון שלי והוא פשוט יותר מידי נעים, הוא חלק מאוד ולא מווברץ בכלל ובסה"כ הוא חבילה מאוד טובה, חסכוני ואמין.
אני מחפש כלי, שלא אצטרך להוסיף כסף אבל אקבל הרגשה קצת יותר "מכנית" מהאופנוע, שיהיה קצת פחות נעים וקצת יותר ברברי.
מה שאני לא מחפש להחליף זו אמינות - טוב לי עם סדר הגודל של ההוצאות שלי כרגע על האופנוע ושלא יהיה פחות מומנט מבZ800 - זה חסם תחתון מבחינתי.
האופנוע משמש להתניידות ביום יום, 95% מנהלתי (לרוב מחוץ לעיר) ו5% טיולים שקורים לעיתים נדירות.
אז אילו כלים מתאימים לי?
אציין מראש שאני לא אוהב מונסטרים, ככה שהם לא באים בחשבון, בזמנו התעניינתי גם בNuda אבל הוא נעלם מיד 2 ואני גם לא יודע אם היה מתאים להתניידות יום יומית
בזמנו התעניינתי גם ב09MT, אבל כל הכלים יד שניה היו מוגזמים במחירים שביקשו עליהם... אז אפילו לא עשיתי נסיעת מבחן עליו (עשיתי על MT07 ולא אהבתי)
VMAX -הכי ברברי בשכונה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
יש מצב שיש לך קונה אם וכש... פרסם פה
עוד קצת סבלות, ולדעתי תרוויח כי אני לפני יישור קו נוסף וקפיצת מדרגה!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
שטויות במיץ עגבניות, הכלי הזה עושה הכל וטוב.
גם מרשים מאד, גם נוח לרכיבות, לא ממש מעניין אותו באיזה מהירות תרכוב.
עם קצת ניסיון אפשר אפילו להשתחל אייתו בין מכוניות.
אף פעם לא תישאר מאחור גם בכביש 6 מוקדם מאד בשבת בבוקר...
הבעסה היחידה שלא ניתן לרדת אייתו לשטח אבל רוכב מיומן יסתדר אפילו בשבילים טובים.
אצלי הוא כלי יום יומי.
הוצאות נמוכות מאד, שלי לא ראה מוסך אלה אם נכנסתי ייזום.
עושה 1:16 מעורב
בעיר קצת יותר. תלוי בך.
נערך לאחרונה על ידי השושנים; 09-09-2016 בשעה 13:06.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
חבל שאתה פוסל את המונסטרים, הם נשמעים לי בול לדרישות שלך.
וגם בתקציב.
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
פראיים, זה כנראה יותר כיוון של היפרים מאשר נייקדים
MV אוגוסטה-ספציפית הייתי הולך על ריבאלה (יש כאלו יד 2, בלוחות ובסוכניות טרייד).
נודה- אמרת..לדעתי הם לא נחטפים כמו שנדמה לך. ואולי עדיין יש אחד במוטודיל.
מונסטר לא- מה עם הפירמוטארד?
MT09- מצב השוק היום שונה. עדיין יש חיים בסרט, אבל היות ויד 2 מוצף בהם אני מאמין שניתן למצוא כלי טוב במחיר הגיוני.
רוצה פרוע? סע על A כל הדרך...
דיוק 690 R- אמנם פחות חזק, אבל הסינגל הזה אמור להעביר לך את כל מה שאתה רוצה וצריך..
כולם יד 2 אמורים להתכנס לתקציב..
אם תרצה החלפה על MT07 פראי (לא צוחק, מורידים את הממיר עם אגזוז פתוח והוא חיה אחרת לגמריי) דבר איתי.
בהצלחה.
למה לא איזה 1200אר משומש או 800אר כמעט חדש?
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
אזכור זאת
מדובר על V-MAX 1700 ?!?!?!
MV - פחות מתחבר למותג, ולא נראה לי שהוא נופל לסביבות ה55~ בכל אופן...
נודה - לא מצאתי ביד 2
היפרמוטארד זו אופציה, יש כרגע רק אחד ביד2, עם קילומטראז' 56 ובלי פינוקים
MT09 האופציה הברורה - אעשה עליו נסיעת מבחן
הדיוק הקטן לא עושה לי את זה
דורסדורו 750 אם תמצא, אם לא אז שיבר, mv לא נסחרים קרוב למחירון ולכן אל תיבהל ממה שרשום ביד 2 לעומת העסקאות שקורות בפועל בשוק.
990 דורש תחזוקה אבל מחזיר את זה בחיוכים, אם אתה בכיוון של להנות מהכלי עזוב את היפניים בצד.
[QUOTE=bluesummers;63924]אזכור זאת
מדובר על V-MAX 1700 ?!?!?!
לא 1200 רק 140 כ"ס....
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
מאחר ואופנועים כמו SV1000S ו-VTR1000 נעלמו כמעט כליל ובכל מקרה מדובר בדגמים שאוטוטו פורשים לגמלאות, לא נותרו הרבה אפשרויות לאופנועים שיספקו לך את כמות המומנט שאתה מחפש. וגם אז, כנראה שללא הריגוש המיוחל.
המונסטרים הם אופציה אחת, אבל פסלת. למעשה כמעט כל מנוע v-twin, v4 או טריפל בנפח 800 סמ"ק ומעלה ייתן לך את מה שאתה מחפש כנראה.
כמה כאלו יש בהיצא המקומי בטווח המחיר שציינת? לא הרבה.
בהצלחה![]()
הזיכרון הקצר שלי אומר שהורדרו 1000 הגיע ל100 בפחות מ5 שניות.
אבל הוא על הצד הפחות חד - או יותר נכון, שמן, של הסקאלה.
מה עם איזה סיבי1000 אף?