בגדול זה נכון שלדו"פים לא בריא להשאר בגז קבוע (ופתוח) לאורך זמן. אבל למה שתרצה לעשות את זה?
250 מרובעים יש לכל היצרנים כמעט, אבל בתקציב הזה הם אכן די נדירים.
בגדול זה נכון שלדו"פים לא בריא להשאר בגז קבוע (ופתוח) לאורך זמן. אבל למה שתרצה לעשות את זה?
250 מרובעים יש לכל היצרנים כמעט, אבל בתקציב הזה הם אכן די נדירים.
מעטים המקרים בשטח שבהם אתה יכול ו/או רוצה להשאר עם גז קבוע לאורך זמן. כמעט תמיד משחקים עם הגז.
בקטעי קישור בכביש זה אולי עשוי להיות בעיה, אני משתדל בקטעים האלה להאיט ולהאיץ מדי פעם. בשטח מעולם לא הייתי צריך לעשות את זה.
דרך אגב, תבדיל בין להתגרזן לבין לשחק עם הגז. גם ברכיבה מאד רגועה משחקים עם המצערת כל הזמן. אולי יש פחות פתיחות וסגירות אלימות, אבל בהחלט הסל"ד משתנה.
אני מסכים עם כל מה שנאמר כאן.
מדגיש את עניין הרישוי הצהוב ומוסיף - ביטוח חובה!
לא לוותר על ביטוח חובה ולא לרכב בלי ביטוח חובה!
תקציב של 25 אלף ש"ח לאופנוע אנדורו הוא נמוך מדי לטעמי.
אם הייתה אפשרות להגדיל את התקציב בכעשירייה היו נפתחות לך אפשרויות הרבה יותר איכותיות.
מישהו יכול לתת חוות דעת על גאס גאס? על דגם ה250 ארבע פעימות?