עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 40

אשכול: נייקד או ספורט?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122

    נייקד או ספורט?

    אני מעוניין לרכוש אופנוע ראשון ומתלבט בין הZ300 נייקד והNinja 300 ספורט. ממש מתלבט בין שניהם.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    בלי קשר לדגמים שציינת, אתה יכול לראות שהמגמה העולמית כבר שנים היא לכיוון הנייקדים.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    אופנוע ראשון, קח נייקד ותחסוך כסף על הפלסטיים שתרסק בהחלקה הראשונה שתהייה והיא תהייה...
    Tracer 900

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248
    שני הדגמים כמעט זהים, השוני הוא במימדים (כמה ס''מ לפה כמה לשם) ובוויזואליות,פיירנג וללא פיירינג.
    תבחר מה שהכי מושך אותך.
    (מראה ספורטיבי? קרבי? לא מתחבר לפלסטיקה? נראה לך ערום מדי?)
    כמו שPAZ ציין יש את ההיבט הכלכלי במקרה של החלקה, שכן עלות פיירינג של הנינג'ה תעלה יותר מן הסתם והנזק ככל הנראה יהיה גדול יותר.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    84
    מתעלק על השאלה
    מה לגבי תנוחת ישיבה מול הכידון? והרגשת נוחות בנסיעה בין עירונית במהירות גבוהה יחסית?
    הפלסטיקה שימושית בהקשר הזה? או שנטו אסתטיקה?

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    תודה על המענה מכולם. השאלה אם יש לנייקד יתרון בכביש עירוני על פני ספורט? יותר קל לתמרן איתו בין רכבים? בצמתים קטנים ורחובות צרים ועמוסים?
    ועל אותו משקל, האם ב300 סמ"ק הפיירנג של הספורט כזה משמעותי בכבישים בין עירוניים?
    האם לגובה שלי גם יש משקל בבחירה בין שני האופנועים? אני די נמוך, 1.66
    וגם שאלת היופי השטחית משהו, מה לדעתכם יותר יפה?

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי Paz צפיה בהודעה
    אופנוע ראשון, קח נייקד ותחסוך כסף על הפלסטיים שתרסק בהחלקה הראשונה שתהייה והיא תהייה...

    האם זה ודאי שתהייה החלקה גם במקרה שלי? יש לי נסיון של 10 שנים ועשרות אלפי קילומטרים על קטנועי 125 סמ"ק. ונפילות כבר היו שמהם הופקו המון לקחים, השאלה אם היציבות והידע שרכשתי בכל הזמן הזה, תמזער קצת את הסיכוי לנפילות באופנוע ראשון? או שאין קשר כי זX וזה Y?

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    נבואה ניתנה לשוטים. כדי למזער סיכויים כמובן יש אין ספור דרכים. תדביק תפילת הדרך מתחת למושב.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tsachi צפיה בהודעה
    האם זה ודאי שתהייה החלקה גם במקרה שלי? יש לי נסיון של 10 שנים ועשרות אלפי קילומטרים על קטנועי 125 סמ"ק. ונפילות כבר היו שמהם הופקו המון לקחים, השאלה אם היציבות והידע שרכשתי בכל הזמן הזה, תמזער קצת את הסיכוי לנפילות באופנוע ראשון? או שאין קשר כי זX וזה Y?
    אמרת אופנוע ראשון אז חשבתי שגם כלי ראשון, ברור שיש סטטיסטיקה אבל יש עוד משתנים, גם אם אתה רוכב מעולה, מנוסה ומיומן שעבר קורסים יש מצבים שלא בשליטתך, ושוב אם זה אופנוע ראשון הייתי מוותר על הפירינג, אני באופן כללי מעדיף נייקד.
    Tracer 900

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tsachi צפיה בהודעה
    האם זה ודאי שתהייה החלקה גם במקרה שלי? יש לי נסיון של 10 שנים ועשרות אלפי קילומטרים על קטנועי 125 סמ"ק. ונפילות כבר היו שמהם הופקו המון לקחים, השאלה אם היציבות והידע שרכשתי בכל הזמן הזה, תמזער קצת את הסיכוי לנפילות באופנוע ראשון? או שאין קשר כי זX וזה Y?
    לא תמיד התאונות הן בגלל הרוכב, ישנן המון תאונות שקורות בגלל נהגים אחרים ועדיין יש לך סיכוי להיפגע למרות כל הניסיון שיש לך.

    בנוגע לשאלות הקודמות, פיירינג נועד לצמצם גרר, ולכן הוא יותר שימושי לרכיבות בין עירוניות שבהן המהירויות יותר גבוהות מאשר רכיבות עירוניות (יותר מורגש)
    נייקד יתחיל לווברץ במהירות נמוכה יותר מאשר הפיירינגי *שלי מתחיל לרעוד ב160 אגוזים ושקדים.

    רכיבה בתוך העיר עם נינג'ה 250 במשך כשנה הייתה משימה פשוטה ויכולת התמרון הייתה טובה לפי דעתי.
    לגבי הגובה והמשקל אולי כדאי שתעשה רכיבת מבחן לבדוק שהכלים מתאימים לך.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tsachi צפיה בהודעה
    וגם שאלת היופי השטחית משהו, מה לדעתכם יותר יפה?
    נייקד

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    טוב, תודה רבה חבר'ה על התשובות לשאלות שלי. אעשה כנראה נסיעת מבחן על שניהם ואהייה יותר סגור על מה כדאי. למרות שמשום מה יש לי תחושה שהנייקד יהייה לי יותר קל ונח לתמרון.
    אני מתלבט אם לקנות יד ראשונה או לא , אם היה מדובר ברכב אז פחות בעיה עם יד שניה, אבל אופנוע אני חושש, בטח שמדובר באופנוע למתחילים שאני מניח לפחות, שלרוב יותר חבר'ה צעירים, יותר חסרי נסיון ומלאי טוטוסטרון רוכשים וקורעים לו תצורה. וכן, גם יותר נוטים ליפול איתו. לא תמיד בדיקת מוסך תגלה הלי כל.

    הבעיה עם יד ראשונה שהמחיר במטרו מוטור מנופח ומקומם. לא יכול להיות שבאירופה,אוסטרליה, ארה"ב ואולי כל העולם חוץ מאיתנו, ה300 עולה באזור ה5 אלף דולר, וכאן הוא כפול מזה. ועוד מטרו-מוטור מכרו את הז300 לפני זמן קצר ב"מבצע". כן כן "מבצע"! 35 אלף במקום 40 . איך הזה נחשב מבצע שמחיר רגיל ללא מבצע בשאר העולם השפוי הוא 15 אלף פחות השד יודע. הריי האופנוע הוא אותו אופנוע או שאולי, אולי אני צריך בדיקת ראייה.

    אגב, מצאתי ביקורת יוטיובית הכי תמציתית וקולעת שראיתי בזמן האחרון על האופנועים האלה, אם עוד מישהו מתלבט, ממש נהנתי לראות ולשמוע:


  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הנינג'ה 250 מתמרן כמו קטנוע שליחויות כמעט ויש לו כוח מנוע גדול בהרבה ככה שבסוף אתה תהיה הרבה יותר מהיר גם בתוך העיר בתנועה הכי צפופה שיש..

    קצת פקקים עם הנינג'ה:
    https://youtu.be/GyTEpaKaXLA?t=2m22s

    אני אומר תמיד שבאופנועים אם אין הבדל קריטי ממש בין כלים בהתלבטות אז תלך עם הלב. פשוט תקנה את מה שיותר בא לך ומושך אותך. אתה תסתדר עם שניהם מעולה גם בעיר וגם בבין עירוני.
    נערך לאחרונה על ידי mudale222; 14-09-2016 בשעה 16:19.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tsachi צפיה בהודעה
    יש לי תחושה שהנייקד יהייה לי יותר קל ונח לתמרון.
    יותר פרקטי


    ציטוט נכתב במקור על ידי Tsachi צפיה בהודעה
    אני מתלבט אם לקנות יד ראשונה או לא
    נסה בטריידים הם לא לוקחים נבלות ולפעמים יש מציאות. חכה למבצע.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tsachi צפיה בהודעה
    הבעיה עם יד ראשונה שהמחיר במטרו מוטור מנופח ומקומם. לא יכול להיות שבאירופה,אוסטרליה, ארה"ב ואולי כל העולם חוץ מאיתנו, ה300 עולה באזור ה5 אלף דולר, וכאן הוא כפול מזה. ועוד מטרו-מוטור מכרו את הז300 לפני זמן קצר ב"מבצע". כן כן "מבצע"! 35 אלף במקום 40 . איך הזה נחשב מבצע שמחיר רגיל ללא מבצע בשאר העולם השפוי הוא 15 אלף פחות השד יודע. הריי האופנוע הוא אותו אופנוע או שאולי, אולי אני צריך בדיקת ראייה.
    אין תחרות לפחות לא על המותג, מכיוון שליבואן יש בלעדיות, מהחולשות של שוק קטן. המדינה גובה מס מאוד גבוה. בניגוד לקבוצות אינטרס חזקות אחרות בישראל, לרוכבי דו גלגלי אין לובי שידאג להם.

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה
    יותר פרקטי



    נסה בטריידים הם לא לוקחים נבלות ולפעמים יש מציאות. חכה למבצע.


    אין תחרות לפחות לא על המותג, מכיוון שליבואן יש בלעדיות, מהחולשות של שוק קטן. המדינה גובה מס מאוד גבוה. בניגוד לקבוצות אינטרס חזקות אחרות בישראל, לרוכבי דו גלגלי אין לובי שידאג להם.
    אכן הנייקד לדעתי יהייה יותר פרקטי מכל הבחינות, למרות שאין לי נסיון לא על זה ולא על זה. בכל מקרה, אעשה נסיעת מבחן על שניהם.
    טריידים או טרייד אין אין לי מושג מה זה אומר.
    תודה על ההסבר. חבל, המדינה יורה לעצמה ברגל. כמה שיהייה יותר דו גלגלי בכביש, ככה פחות פקקים . פחות פקקים זה פחות הפסדי ענק למשק ולכלכלה כל שנה.

אשכולות דומים

  1. נייקד/ספורט 250 סמ"ק
    על ידי BassOutcast בפורום פורום קנייה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-01-2016, 20:18
  2. ספורט מוטורי.
    על ידי johnny drama בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-12-2015, 07:13
  3. אופנוע ספורט-תיור או ספורט
    על ידי eeebbr בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 19-10-2015, 13:19
  4. אופנוע ספורט תיור 600+
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 03-10-2015, 14:59
  5. ג'וי מקס ספורט 250/300
    על ידי door2005 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-07-2015, 10:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO