בלי קשר לדגמים שציינת, אתה יכול לראות שהמגמה העולמית כבר שנים היא לכיוון הנייקדים.
אני מעוניין לרכוש אופנוע ראשון ומתלבט בין הZ300 נייקד והNinja 300 ספורט. ממש מתלבט בין שניהם.
בלי קשר לדגמים שציינת, אתה יכול לראות שהמגמה העולמית כבר שנים היא לכיוון הנייקדים.
אופנוע ראשון, קח נייקד ותחסוך כסף על הפלסטיים שתרסק בהחלקה הראשונה שתהייה והיא תהייה...
Tracer 900
שני הדגמים כמעט זהים, השוני הוא במימדים (כמה ס''מ לפה כמה לשם) ובוויזואליות,פיירנג וללא פיירינג.
תבחר מה שהכי מושך אותך.
(מראה ספורטיבי? קרבי? לא מתחבר לפלסטיקה? נראה לך ערום מדי?)
כמו שPAZ ציין יש את ההיבט הכלכלי במקרה של החלקה, שכן עלות פיירינג של הנינג'ה תעלה יותר מן הסתם והנזק ככל הנראה יהיה גדול יותר.
מתעלק על השאלה
מה לגבי תנוחת ישיבה מול הכידון? והרגשת נוחות בנסיעה בין עירונית במהירות גבוהה יחסית?
הפלסטיקה שימושית בהקשר הזה? או שנטו אסתטיקה?
תודה על המענה מכולם. השאלה אם יש לנייקד יתרון בכביש עירוני על פני ספורט? יותר קל לתמרן איתו בין רכבים? בצמתים קטנים ורחובות צרים ועמוסים?
ועל אותו משקל, האם ב300 סמ"ק הפיירנג של הספורט כזה משמעותי בכבישים בין עירוניים?
האם לגובה שלי גם יש משקל בבחירה בין שני האופנועים? אני די נמוך, 1.66
וגם שאלת היופי השטחית משהו, מה לדעתכם יותר יפה?![]()
נבואה ניתנה לשוטים. כדי למזער סיכויים כמובן יש אין ספור דרכים. תדביק תפילת הדרך מתחת למושב.
לא תמיד התאונות הן בגלל הרוכב, ישנן המון תאונות שקורות בגלל נהגים אחרים ועדיין יש לך סיכוי להיפגע למרות כל הניסיון שיש לך.
בנוגע לשאלות הקודמות, פיירינג נועד לצמצם גרר, ולכן הוא יותר שימושי לרכיבות בין עירוניות שבהן המהירויות יותר גבוהות מאשר רכיבות עירוניות (יותר מורגש)
נייקד יתחיל לווברץ במהירות נמוכה יותר מאשר הפיירינגי *שלי מתחיל לרעוד ב160 אגוזים ושקדים.
רכיבה בתוך העיר עם נינג'ה 250 במשך כשנה הייתה משימה פשוטה ויכולת התמרון הייתה טובה לפי דעתי.
לגבי הגובה והמשקל אולי כדאי שתעשה רכיבת מבחן לבדוק שהכלים מתאימים לך.
טוב, תודה רבה חבר'ה על התשובות לשאלות שלי. אעשה כנראה נסיעת מבחן על שניהם ואהייה יותר סגור על מה כדאי. למרות שמשום מה יש לי תחושה שהנייקד יהייה לי יותר קל ונח לתמרון.
אני מתלבט אם לקנות יד ראשונה או לא , אם היה מדובר ברכב אז פחות בעיה עם יד שניה, אבל אופנוע אני חושש, בטח שמדובר באופנוע למתחילים שאני מניח לפחות, שלרוב יותר חבר'ה צעירים, יותר חסרי נסיון ומלאי טוטוסטרון רוכשים וקורעים לו תצורה. וכן, גם יותר נוטים ליפול איתו. לא תמיד בדיקת מוסך תגלה הלי כל.
הבעיה עם יד ראשונה שהמחיר במטרו מוטור מנופח ומקומם. לא יכול להיות שבאירופה,אוסטרליה, ארה"ב ואולי כל העולם חוץ מאיתנו, ה300 עולה באזור ה5 אלף דולר, וכאן הוא כפול מזה. ועוד מטרו-מוטור מכרו את הז300 לפני זמן קצר ב"מבצע". כן כן "מבצע"! 35 אלף במקום 40 . איך הזה נחשב מבצע שמחיר רגיל ללא מבצע בשאר העולם השפוי הוא 15 אלף פחות השד יודע. הריי האופנוע הוא אותו אופנוע או שאולי, אולי אני צריך בדיקת ראייה.
אגב, מצאתי ביקורת יוטיובית הכי תמציתית וקולעת שראיתי בזמן האחרון על האופנועים האלה, אם עוד מישהו מתלבט, ממש נהנתי לראות ולשמוע:
הנינג'ה 250 מתמרן כמו קטנוע שליחויות כמעט ויש לו כוח מנוע גדול בהרבה ככה שבסוף אתה תהיה הרבה יותר מהיר גם בתוך העיר בתנועה הכי צפופה שיש..
קצת פקקים עם הנינג'ה:
https://youtu.be/GyTEpaKaXLA?t=2m22s
אני אומר תמיד שבאופנועים אם אין הבדל קריטי ממש בין כלים בהתלבטות אז תלך עם הלב. פשוט תקנה את מה שיותר בא לך ומושך אותך. אתה תסתדר עם שניהם מעולה גם בעיר וגם בבין עירוני.
נערך לאחרונה על ידי mudale222; 14-09-2016 בשעה 16:19.
יותר פרקטי
נסה בטריידים הם לא לוקחים נבלות ולפעמים יש מציאות. חכה למבצע.
אין תחרות לפחות לא על המותג, מכיוון שליבואן יש בלעדיות, מהחולשות של שוק קטן. המדינה גובה מס מאוד גבוה. בניגוד לקבוצות אינטרס חזקות אחרות בישראל, לרוכבי דו גלגלי אין לובי שידאג להם.
אכן הנייקד לדעתי יהייה יותר פרקטי מכל הבחינות, למרות שאין לי נסיון לא על זה ולא על זה. בכל מקרה, אעשה נסיעת מבחן על שניהם.
טריידים או טרייד אין אין לי מושג מה זה אומר.
תודה על ההסבר. חבל, המדינה יורה לעצמה ברגל. כמה שיהייה יותר דו גלגלי בכביש, ככה פחות פקקים . פחות פקקים זה פחות הפסדי ענק למשק ולכלכלה כל שנה.