לא תמיד התאונות הן בגלל הרוכב, ישנן המון תאונות שקורות בגלל נהגים אחרים ועדיין יש לך סיכוי להיפגע למרות כל הניסיון שיש לך.
בנוגע לשאלות הקודמות, פיירינג נועד לצמצם גרר, ולכן הוא יותר שימושי לרכיבות בין עירוניות שבהן המהירויות יותר גבוהות מאשר רכיבות עירוניות (יותר מורגש)
נייקד יתחיל לווברץ במהירות נמוכה יותר מאשר הפיירינגי *שלי מתחיל לרעוד ב160 אגוזים ושקדים.
רכיבה בתוך העיר עם נינג'ה 250 במשך כשנה הייתה משימה פשוטה ויכולת התמרון הייתה טובה לפי דעתי.
לגבי הגובה והמשקל אולי כדאי שתעשה רכיבת מבחן לבדוק שהכלים מתאימים לך.


 
			
			 נכתב במקור על ידי Tsachi
 נכתב במקור על ידי Tsachi
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה