עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 40

אשכול: נייקד או ספורט?

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    הנינג'ה 250 מתמרן כמו קטנוע שליחויות כמעט ויש לו כוח מנוע גדול בהרבה ככה שבסוף אתה תהיה הרבה יותר מהיר גם בתוך העיר בתנועה הכי צפופה שיש..

    קצת פקקים עם הנינג'ה:
    https://youtu.be/GyTEpaKaXLA?t=2m22s

    אני אומר תמיד שבאופנועים אם אין הבדל קריטי ממש בין כלים בהתלבטות אז תלך עם הלב. פשוט תקנה את מה שיותר בא לך ומושך אותך. אתה תסתדר עם שניהם מעולה גם בעיר וגם בבין עירוני.

    הרבה תודה על התגובה.ארכב על שניהם, ואלך עם מה שירגיש לי יותר נכון עבורי כמו שאתה אומר .
    זה אתה בסרטון? תמרון נהדר בין המכוניות!

    עריכה:
    מה לעזאזל קרה שם בסוף? הנהג ניסה לעשות פיגוע דריסה עלייך או מה
    ובסרטון השני שלך, הרצתי עוד פעם ועוד פעם את רגע ההחלקה ולא הבנתי למה זה קרה לך.
    נערך לאחרונה על ידי Tsachi; 18-09-2016 בשעה 04:37.

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    טרייד הכוונה סוכנויות אופנועים.
    הייתי נזהר מהם בייחוד בכלים ישנים מרובי ידיים וקילומטרים.
    לא לוותר על בדיקה במקום ניטראלי - שלא קשור לבעלים או לסוכנות בה האופנוע עומד.
    ממליץ לך להעזר בזוג עיניים נוספות בשעה שאתה הולך לראות את הכלי ואף בבדיקה.
    נסיעת מבחן רצוי לעשות במגוון כבישים ( מהיר, טכני ועירוני) שייתן לך את כול מימדיי הכלי ( לצרוך העניין אני ממרומי שנותי טעיתי בבחירת כלי בגלל שלא עליתי על הכביש המהיר).
    המדינה לא יורה לעצמה ברגל זאנחנו שיורים לעצמנו ברגל כשאנו מאפשרים לזה לקרות אבל זו כבר סאגה אחרת.
    בהצלחה

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tsachi צפיה בהודעה
    הרבה תודה על התגובה.ארכב על שניהם, ואלך עם מה שירגיש לי יותר נכון עבורי כמו שאתה אומר .
    זה אתה בסרטון? תמרון נהדר בין המכוניות!

    עריכה:
    מה לעזאזל קרה שם בסוף? הנהג ניסה לעשות פיגוע דריסה עלייך או מה
    ובסרטון השני שלך, הרצתי עוד פעם ועוד פעם את רגע ההחלקה ולא הבנתי למה זה קרה לך.
    מראה את רמות הפיגור של הנהג הישראלי. פשוט נסע הפוך בכיכר מסיבה לא ברורה (אולי רצה לקצר דרך).
    וההחלקה זה בלימה עם הקדמי אחרי גשם על פס של מעבר חצייה שמחליק יותר מאספלט...
    (זה היה נסיעה שנייה שלי על האופנוע ).

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    טרייד הכוונה סוכנויות אופנועים.
    הייתי נזהר מהם בייחוד בכלים ישנים מרובי ידיים וקילומטרים.
    לא לוותר על בדיקה במקום ניטראלי - שלא קשור לבעלים או לסוכנות בה האופנוע עומד.
    ממליץ לך להעזר בזוג עיניים נוספות בשעה שאתה הולך לראות את הכלי ואף בבדיקה.
    נסיעת מבחן רצוי לעשות במגוון כבישים ( מהיר, טכני ועירוני) שייתן לך את כול מימדיי הכלי ( לצרוך העניין אני ממרומי שנותי טעיתי בבחירת כלי בגלל שלא עליתי על הכביש המהיר).
    המדינה לא יורה לעצמה ברגל זאנחנו שיורים לעצמנו ברגל כשאנו מאפשרים לזה לקרות אבל זו כבר סאגה אחרת.
    בהצלחה

    תודה רבה על ההסבר המפורט! מובן עכשיו. אבל שאקנה אותו ואדגיש שלצערי הרב כן? זה נראה לי יהייה רק במטרו.אני יעדיף לשים כמה אלפי שקלים אקסטרה על חדש במטרו, על כמה שהם מעצבנים אותי עם הגזל כאן במחירים בארץ, מהסיבה הפשוטה שאני פשוט מפחד לקחת את הסיכון שבלקנות משומש, על אחת כמה וכמה שמדובר באופנע שנחשב אופנוע למתחילים. אם לא היה מדובר באופנוע למתחילים( מתחילים = אופנוע שככל הנראה עובר התעללויות מרובות בקרב בעליו הלא מנוסים) , זה היה פחות קריטי חדש.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    אז אל תקנה חדש תקנה יד 2 עם 5000 קמ כמו חדש.. יש מלא כאלה חבל על הכסף.
    יש בתל אביב סוכנויות ותיקות שנותנות לך גב להכל, ממימון ועד שקיפות מלאה והתחייבות על הכלי. לא הייתי קונה חדש. חבל על הכסף!

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    מראה את רמות הפיגור של הנהג הישראלי. פשוט נסע הפוך בכיכר מסיבה לא ברורה (אולי רצה לקצר דרך).
    וההחלקה זה בלימה עם הקדמי אחרי גשם על פס של מעבר חצייה שמחליק יותר מאספלט...
    (זה היה נסיעה שנייה שלי על האופנוע ).
    צריך להיות ממש מפגר בשביל לנסוע הפוך בכיכר. תן לי לנחש, היה עסוק בלשחק קנדי קראש בפח-פון.
    ולמה בלמת רק עם הקדמי ועוד שהכביש רטוב?? זאת נסיעה שניה שלך על הנינגה, לא על דו גלגלי אני מניח

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    אז אל תקנה חדש תקנה יד 2 עם 5000 קמ כמו חדש.. יש מלא כאלה חבל על הכסף.
    יש בתל אביב סוכנויות ותיקות שנותנות לך גב להכל, ממימון ועד שקיפות מלאה והתחייבות על הכלי. לא הייתי קונה חדש. חבל על הכסף!
    ואני מניח שרק לי זה ידליק נורה אדומה שמוכרים אופנועים חדשים אחרי קילומטרז נמוך? כנראה שעברו איתם תאונה או משהו דומה, אחרת למה?
    כמובן שהבעלים יגידו לך "נגמר לי הכסף, טס למזרח". לך תאמין להם...

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    לא בהכרח, יש הרבה שקונים כלי ראשון (צעירים בד''כ) ועד שהם משדרגים את הרישיון (שנה בסה''כ) הם מחליפים למשהו כבד יותר. בנוסף יש הרבה (שוב צעירים לרוב) שקונים ופתאום מגלים שדו''גי זה לא יותר זול מרכב ולחוצים על הכסף. גם ''טס למזרח'' הוא תירוץ מאוד לגיטימי. כלי יד שניה לוקחים לבדיקה לפני רכישה ומגלים אם נשחט או סתם היה קורבן של מישהו עם הרבה כסף...

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    לא יודע.. אותי לא מעניין למה בן אדם מוכר כמו שאני לא מספק סיבות ותירוצום כשאני מוכר. רוצה לקנות תקנה מה זה מעניין אותך מה הסיבה? אופנוע במצב שלדעתך שווה את מחירו, תתחדש.

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    השאלה מעבר למחיר האופנוע. כמה יעלה לי כל המסביב? אין לי מושג בהוצאות נלוות.
    נגיד קניתי Z300 חדש, שעולה כרגע 35 אלף. כמה אני יגיע בסופו של דבר עם הוצאות נלוות? קרי, ביטוח חובה +ביטוח מקיף+ טיפולים+דלק מנעולים-שרשרת וכו' שכחתי משהו? ( מיגון רכיבה - ברכיות,כפפות, ג'קט, קדסה כבר יש ברשותי)
    כמה פרטים שיתנו קצת מידע : אני בן 27, ללא הרשעות או שלילה בעברי, אני נוסע ממוצע 50 קילומטרים ליום .
    ממש אשמח לעזרה בעניין
    נערך לאחרונה על ידי Tsachi; 20-09-2016 בשעה 08:50.

  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    כללי על רגל אחת...

    ביטוחים לשנה בהערכה גסה סביב 7,000 ש"ח
    טיפולים: http://www.metro.co.il/treatmentpricelist/ אבל זה לא אומר הרבה והכי טוב להתקשר לברר ביחס לק"מ הצפוי.
    דלק לשנה: בערך 3,500 ש"ח
    מנעול דיסק סביר מישראל: כ 200 ש"ח
    שרשרת נייחת 12 מ"מ (לפחות) ומנעול מישראל : כ350 ש"ח. יתכן שיהיה כדאי לרכוש שרשרת נוספת אם יש לך מקום חניה קבוע סמוך לעבודה.
    ברכיות: כ 350 ש"ח
    כפפות (אלמנטריות ראויות): כ-400 ש"ח
    ג'קט רב עונתי אלמנטרי: כ800 ש"ח
    2 כיסויים לאופנוע (קנה אונליין מסין): כ 50 ש"ח
    תיק?
    מגפי רכיבה?
    נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 20-09-2016 בשעה 14:45.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    כללי על רגל אחת...

    ביטוחים לשנה בהערכה גסה סביב 7,000 ש"ח
    טיפולים: http://www.metro.co.il/treatmentpricelist/ אבל זה לא אומר הרבה והכי טוב להתקשר לברר ביחס לק"מ הצפוי.
    דלק לשנה: בערך 3,500 ש"ח
    מנעול דיסק סביר מישראל: כ 200 ש"ח
    שרשרת נייחת 12 מ"מ (לפחות) ומנעול מישראל : כ350 ש"ח. יתכן שיהיה כדאי לרכוש שרשרת נוספת אם יש לך מקום חניה קבוע סמוך לעבודה.
    ברכיות: כ 350 ש"ח
    כפפות (אלמנטריות ראויות): כ-400 ש"ח
    ג'קט רב עונתי אלמנטרי: כ800 ש"ח
    2 כיסויים לאופנוע (קנה אונליין מסין): כ 50 ש"ח
    תיק?
    מגפי רכיבה?
    הרבה תודה על הפירוט והעזרה איש.
    7000? לשנה? כלומר אתה רוצה להגיד לי שכל שנה שאחזיק את האופנוע אצטרך לשלם כמעט שליש ממהמחיר שקניתי אותו על ביטוחים? שמע, זה מטורף.
    נגיד אחזיק אותו באזור ה5 שנים כמו שאני מתכנן עד סוף התואר, זה 35 אלף שקל רק על ביטוחים! זה המחיר של Z300 חדש!ייצא ששילמתי על אופנוע חדש, פעמיים! וזה עוד מבלי בכלל שגירדנו את שאר ההוצאות הנלוות. וואו איזה גניבה..

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    מושב אבירים
    הודעות
    122
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    לא בהכרח, יש הרבה שקונים כלי ראשון (צעירים בד''כ) ועד שהם משדרגים את הרישיון (שנה בסה''כ) הם מחליפים למשהו כבד יותר. בנוסף יש הרבה (שוב צעירים לרוב) שקונים ופתאום מגלים שדו''גי זה לא יותר זול מרכב ולחוצים על הכסף. גם ''טס למזרח'' הוא תירוץ מאוד לגיטימי. כלי יד שניה לוקחים לבדיקה לפני רכישה ומגלים אם נשחט או סתם היה קורבן של מישהו עם הרבה כסף...
    אני יגיד לך מה, הסתכלתי על יד שניה . המחירים הם לרוב כמה אלפים בודדים פחות מחדש. לא נראה לי שזה מצדיק את הסיכון שבלקנות משומש. כבר עדיף לשים עוד כמה אלפים ולישון בשקט.
    בדיקץ מוסך לא תמיד תגלה הכל. מוסכניקים הם אנשים כמוני וכמוך, ואני יוכל ליפול אחד ביום רע שבקושי פתח עין.

    אגב, האוטו של ההורים שלי שאני נוהג עליו כבר עשור, בדיוק אותו סיפור:
    אבא שלי קנה אותו ב70 אלף מליסינג באויס ב2006. יונדאי אקנסט שנת 2006. היום הוא שווה אולי 10 בלחץ. על האוטו היה 50 אלף קילומטר. אבא הריץ בדיקת מוסך שלא גילתה דבר. מה מסתבר בדיעבד לאחר שקנינו אותו? האוטו עבר תאונה והשילדה נעקמה קצת. כל נסיעה שלנו איתו אם תעזוב את ההגה, הוא ייטה מעט ימינה. וזה אומר שאנחנו נוהגים עליו, אנחנו לא נוהגים עם הגה ישר, אלא הגה מעט בהטייה. זה לא כזה נורא, אבל זה פשוט בא להבהיר שמוסכניקים זה לא תמיד ערובה לשקט. ולך תחפש את הבעלים אחרי שכבר קנית והעברת בעלות.

    אח שלי קנה לפני שנה פגו 206 יד שלישית. ,לקח אותה לבדיקה לפניי, המוסכניק לא גילה חורים באגזוז. אח שלי נאלץ לשים על זה כמה מאות שקלים לתיקון. שוב, זה לא נורא, אבל זה יכול להיות גם משהו יותר חמור.

    מעבר לזה שמוסיפים עוד יתרונות בקניית חדש:
    - את האחריות של שלוש שנים? שנה? של מטרו על קניית חדש
    כל פגם ייצור, תקלה וכו' יש אבא ואמא לפנות אליהם ולהפנות אצבע מאשימה
    -טיפולים מוזלים במטרו שאקבל
    - יותר קל ליהייה למכור יד שניה מאשר שלישית ורביעית
    -שאני ימכור אותו ביותר כסף מאשר הייתי מוכר יד שלישית או רביעית.
    אז שלוקחים את כל המשתנים האלה ביחד, אני לא בטוח שמשומש שווה את זה.

    משומש במחיר הכי נמוך שמצאתי היה 31 אלף. 4 אלף פחות. זה כלום. לא שווה את הכאב הראש. אופנועים בנפחים האלה לא שווה לקנות משומש. נפחים גדולים יותר אולי זה כבר אחרת.
    נערך לאחרונה על ידי Tsachi; 20-09-2016 בשעה 17:02. סיבה: שגיאות כתיב ותיקונים קלים

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    473
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    כללי על רגל אחת...

    ביטוחים לשנה בהערכה גסה סביב 7,000 ש"ח
    טיפולים: http://www.metro.co.il/treatmentpricelist/ אבל זה לא אומר הרבה והכי טוב להתקשר לברר ביחס לק"מ הצפוי.
    דלק לשנה: בערך 3,500 ש"ח
    מנעול דיסק סביר מישראל: כ 200 ש"ח
    שרשרת נייחת 12 מ"מ (לפחות) ומנעול מישראל : כ350 ש"ח. יתכן שיהיה כדאי לרכוש שרשרת נוספת אם יש לך מקום חניה קבוע סמוך לעבודה.
    ברכיות: כ 350 ש"ח
    כפפות (אלמנטריות ראויות): כ-400 ש"ח
    ג'קט רב עונתי אלמנטרי: כ800 ש"ח
    2 כיסויים לאופנוע (קנה אונליין מסין): כ 50 ש"ח
    תיק?
    מגפי רכיבה?
    LOL "Treatment"

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    welcome to Israel...
    אם תרד מעט בסמק ל 250 תוכל לגלח משהו כמו 1000 ש"ח ממחיר הביטוח (אולי קצת יותר, לא יודע מה התמחור של המקיף).

אשכולות דומים

  1. נייקד/ספורט 250 סמ"ק
    על ידי BassOutcast בפורום פורום קנייה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-01-2016, 20:18
  2. ספורט מוטורי.
    על ידי johnny drama בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-12-2015, 07:13
  3. אופנוע ספורט-תיור או ספורט
    על ידי eeebbr בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 19-10-2015, 13:19
  4. אופנוע ספורט תיור 600+
    על ידי Yuv_Coehn בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 03-10-2015, 14:59
  5. ג'וי מקס ספורט 250/300
    על ידי door2005 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-07-2015, 10:52

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO