עמוד 6 מתוך 6 ראשוןראשון ... 456
תוצאות 76 עד 90 מ 91

אשכול: MT07 - אני פשוט שונא אותו....

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    צהוב זוהר?

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    להחליף טרמוסטט שייפתח ב-95 מעלות זה יותר הגיוני וגם פחות יתבשל הראש.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    להחליף טרמוסטט שייפתח ב-95 מעלות זה יותר הגיוני וגם פחות יתבשל הראש.
    ההבדל בחימום הרגליים בין חורף לקיץ הוא הטמפרטורה החיצונית ולא של המנוע, 5 מעלות לפה או שם של המנוע לא ישנו את הרגשת החום שעובר לרגליים.
    רוב הבעיות באופנועים שמחממים את הרגליים קשורות לתכנון של האופנוע.

    וכדרך אגב "לקרר" מנוע זה לא רעיון טוב

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ההבדל בחימום הרגליים בין חורף לקיץ הוא הטמפרטורה החיצונית ולא של המנוע, 5 מעלות לפה או שם של המנוע לא ישנו את הרגשת החום שעובר לרגליים.
    רוב הבעיות באופנועים שמחממים את הרגליים קשורות לתכנון של האופנוע.

    וכדרך אגב "לקרר" מנוע זה לא רעיון טוב
    לתכנון האופנוע?
    הרי אנחנו יושבים על המנוע והרעיון של להוציא את האויר כמה שיותר מהר החוצה קריטי לפעולה של המנוע (ברגעים מסוימים).

    מנועים אמורים לעבוד סביב 100+- מעלות בקלות, תלוי בלחץ עבודה, (בבקשה תקן אותי אם אני טועה) - הרי עד היום רכיבים אלקטרוניים לא שולבו בתוך המנוע עצמו.

    ואחרי הרבה כתב, השאלה...
    נגיד ויכולת לתכנן את האופנוע הנוכחי, איך היית (על ידי עיצוב פשוט) מצליח לגרום לחום לרדת או אפילו סתם להקטין את ההרגשה של הרוכב?

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    לתכנון האופנוע?
    הרי אנחנו יושבים על המנוע והרעיון של להוציא את האויר כמה שיותר מהר החוצה קריטי לפעולה של המנוע (ברגעים מסוימים).

    מנועים אמורים לעבוד סביב 100+- מעלות בקלות, תלוי בלחץ עבודה, (בבקשה תקן אותי אם אני טועה) - הרי עד היום רכיבים אלקטרוניים לא שולבו בתוך המנוע עצמו.

    ואחרי הרבה כתב, השאלה...
    נגיד ויכולת לתכנן את האופנוע הנוכחי, איך היית (על ידי עיצוב פשוט) מצליח לגרום לחום לרדת או אפילו סתם להקטין את ההרגשה של הרוכב?

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    תראה לא תמיד אפשר להקטין חום ולרוב זה יבוא על חשבון משהו.
    קח כל 4 בשורה מצוי תראה את הראדיאטור הענק מקדימה ותבין שאין מנוס כאן חוץ מלהקטין מנוע.

    נגיד אופנועים עם אגזוז בזנב מחממים, איך פותרים? מרחיקים אגזוז אבל זה פחות סקסי.

    בקשר לבמוו 800 שנכתב כאן לחמם רגליים הוא לא כזה מחמם לי יש 2 בבית אחד ערום אחד פיירינג.
    הפיירינג מחמם ממוקד יותר וחם יותר הערום מחמם אזור גדול וחם פחות.
    זה נכון לגבי כל אופנוע.
    החום זה מערכת הקירור ככל שקטנה יותר ומורחקת יותר מהרוכב פחות מורגשת.
    והאגזוז זה מקור חום אדיר בעיקר הממיר הקטליטי


    Sent from mTalk using windows 10 mobile
    Si fractum non sit, noli id reficere

    adversus solem ne loquitor

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    Agal - קבל אזהרה פומבית!
    אם תמשיך להציק...ואתה בהחלט מציק,
    אתה עלול לצאת למרפסת להתאוורר.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    155
    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    Agal - קבל אזהרה פומבית!
    אם תמשיך להציק...ואתה בהחלט מציק,
    אתה עלול לצאת למרפסת להתאוורר.
    ...ובמרפסת הוא יכול לעשן סיגריה ולהירגע...

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    לאגזוז עוד לא מצאו פתרון לצערינו.
    הפתרון היחידי הוא אופנוע חשמלי אבל אז מאבדים את כך הכיף של הרעש והרעד הקליל.

    לצערי אתה צודק לגבי המנועים אבל אין שום טכנולוגיה בעולם שתעזור להקטין את המנוע, לא בצורה הפרמיטית שהוא בנוי.

    תתקנו אותי אם אני טועה אבל...
    ... ימאה הייתה הראשונה באזור שנות השמונים/שבעים לייצר מנוע ספורט כזה ומאז כל המנועים בנויים על אותו עיקרון +-?

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    לתכנון האופנוע?
    הרי אנחנו יושבים על המנוע והרעיון של להוציא את האויר כמה שיותר מהר החוצה קריטי לפעולה של המנוע (ברגעים מסוימים).

    מנועים אמורים לעבוד סביב 100+- מעלות בקלות, תלוי בלחץ עבודה, (בבקשה תקן אותי אם אני טועה) - הרי עד היום רכיבים אלקטרוניים לא שולבו בתוך המנוע עצמו.

    ואחרי הרבה כתב, השאלה...
    נגיד ויכולת לתכנן את האופנוע הנוכחי, איך היית (על ידי עיצוב פשוט) מצליח לגרום לחום לרדת או אפילו סתם להקטין את ההרגשה של הרוכב?

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    יש אופנועים שמחממים יותר ויש פחות וזה לא בהכרח לסוג המנוע אלה בתכנון של האופנוע, יש אופנועים שבזמן תזוזה האוויר שעובר דרכם מנותב ישירות לרוכב ויש אופנועים שזה מצליח לעבור בצורה פחות מורגשת.
    הFJR של ימאהה הוא דוגמא מעולה לתכנון לקוי

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    יש אופנועים שמחממים יותר ויש פחות וזה לא בהכרח לסוג המנוע אלה בתכנון של האופנוע, יש אופנועים שבזמן תזוזה האוויר שעובר דרכם מנותב ישירות לרוכב ויש אופנועים שזה מצליח לעבור בצורה פחות מורגשת.
    הFJR של ימאהה הוא דוגמא מעולה לתכנון לקוי
    מסכים לגבי התכנון של האופנוע,
    דוגמא חלקית ניתן לראות בהבדלים בין ה RSV4 ל טואונו, במקור מדובר "כמעט" באותו אופנוע למעט מסיכת החזית ופרינג הצד.
    בעוד הטואונו כמעט ואינו מעביר תחושת חום לרוכב, למעט מאיזור מכסה הקלאצ' ורק כאשר הרגל נוגעת בו, ה RSV4 מבשל אותך היטב ובעיקר בעת עמידה ברמזור.
    בימים חמים ניתן להרגיש גם את ההבדל בטמפרטורה אליה מגיע המנוע בזמן תנועה, ה RSV4 ככלל תמיד יציג טמפ' מנוע גבוהה ב 3-4 מעלות לערך.
    במקרה המדובר אין לדעתי "תכנון לקוי" שכן אמנם מדובר בפלטפורמה כמעט זהה אבל בעוד האחד תוכנן במחשבה על הרוכב השני תוכנן אך ורק כדי לחתוך בזמנים....

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אם בנושא התקציביים עסקנו.
    מה דעתכם על ה Aprilia 750 התקציבי?
    אני הבנתי שהוא מעולה (גם ראיתי אחד לאחרונה) והבנתי שהוא ממש זול.
    החיסרון באכילת דלק.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אם בנושא התקציביים עסקנו.
    מה דעתכם על ה Aprilia 750 התקציבי?
    אני הבנתי שהוא מעולה (גם ראיתי אחד לאחרונה) והבנתי שהוא ממש זול.
    החיסרון באכילת דלק.

    Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
    מסכים איתך אופנוע מעולה.
    מסכים פחות לגבי ה "תקציבי", נראה לי שבסגמנט אליו הוא מכוון אתה מקבל מכלולים הכי איכותיים לשקל,בעיקר אל מול נשוא השרשור ובמיוחד במחיר הנוכחי .
    אם אתה מסוגל לחשוב מעבר ל "מנטליות העדר" עוף על זה.
    נערך לאחרונה על ידי Max; 08-10-2016 בשעה 18:36.

  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    מסכים איתך אופנוע מעולה.
    מסכים פחות לגבי ה "תקציבי", נראה לי שבסגמנט אליו הוא מכוון אתה מקבל מכלולים הכי איכותיים לשקל,בעיקר אל מול נשוא השרשור ובמיוחד במחיר הנוכחי .
    אם אתה מסוגל לחשוב מעבר ל "מנטליות העדר" עוף על זה.

    איזה, הלוואי אחי.

    לצערי אני לא בעדר, אני אוהב רק suzuki ו-אפריליה.
    יותר אפריליה אבל חלקם יותר נדירים בארץ.

    ראיתי אותו חדש, ביום חמישי האחרון, ופשוט התלהבתי.
    הוא נראה מדהים, נשמע מדהים והיכולות שלו והאיכות בניה, רואים את ההבדל מול הימאהה.

    השאלה היא איך המנוע לטווח ארוך ? כי ביאמהה היו מלא פשלות.
    מצד שני אירופה ולא אסיה...

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Max צפיה בהודעה
    מסכים לגבי התכנון של האופנוע,
    דוגמא חלקית ניתן לראות בהבדלים בין ה RSV4 ל טואונו, במקור מדובר "כמעט" באותו אופנוע למעט מסיכת החזית ופרינג הצד.
    בעוד הטואונו כמעט ואינו מעביר תחושת חום לרוכב, למעט מאיזור מכסה הקלאצ' ורק כאשר הרגל נוגעת בו, ה RSV4 מבשל אותך היטב ובעיקר בעת עמידה ברמזור.
    בימים חמים ניתן להרגיש גם את ההבדל בטמפרטורה אליה מגיע המנוע בזמן תנועה, ה RSV4 ככלל תמיד יציג טמפ' מנוע גבוהה ב 3-4 מעלות לערך.
    במקרה המדובר אין לדעתי "תכנון לקוי" שכן אמנם מדובר בפלטפורמה כמעט זהה אבל בעוד האחד תוכנן במחשבה על הרוכב השני תוכנן אך ורק כדי לחתוך בזמנים....
    "תכנון לקוי" היה שימוש לא הכי נכון מצידי, כמו כל דבר יש אילוצים ליצרנים ואני מניח שפליטת חום לא בראש סדר העדיפויות באופנועים שלא מוגדרים כcomuters

אשכולות דומים

  1. פתרון פשוט ליותר מדי שמן
    על ידי nihrider בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-07-2016, 20:38
  2. Z800e למה אין אותו בישראל?
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-09-2015, 11:49
  3. אורך חיים של פלאג פשוט
    על ידי sabreson בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-08-2015, 10:22
  4. Arieelberg איך אני משיג אותו
    על ידי dvir.jehasi בפורום אוף טופיק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 26-07-2015, 04:11
  5. נהגי הפח פשוט שונאים אותנו
    על ידי Tsachi בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 13:21

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO