צהוב זוהר?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
צהוב זוהר?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
להחליף טרמוסטט שייפתח ב-95 מעלות זה יותר הגיוני וגם פחות יתבשל הראש.
לתכנון האופנוע?
הרי אנחנו יושבים על המנוע והרעיון של להוציא את האויר כמה שיותר מהר החוצה קריטי לפעולה של המנוע (ברגעים מסוימים).
מנועים אמורים לעבוד סביב 100+- מעלות בקלות, תלוי בלחץ עבודה, (בבקשה תקן אותי אם אני טועה) - הרי עד היום רכיבים אלקטרוניים לא שולבו בתוך המנוע עצמו.
ואחרי הרבה כתב, השאלה...
נגיד ויכולת לתכנן את האופנוע הנוכחי, איך היית (על ידי עיצוב פשוט) מצליח לגרום לחום לרדת או אפילו סתם להקטין את ההרגשה של הרוכב?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
תראה לא תמיד אפשר להקטין חום ולרוב זה יבוא על חשבון משהו.
קח כל 4 בשורה מצוי תראה את הראדיאטור הענק מקדימה ותבין שאין מנוס כאן חוץ מלהקטין מנוע.
נגיד אופנועים עם אגזוז בזנב מחממים, איך פותרים? מרחיקים אגזוז אבל זה פחות סקסי.
בקשר לבמוו 800 שנכתב כאן לחמם רגליים הוא לא כזה מחמם לי יש 2 בבית אחד ערום אחד פיירינג.
הפיירינג מחמם ממוקד יותר וחם יותר הערום מחמם אזור גדול וחם פחות.
זה נכון לגבי כל אופנוע.
החום זה מערכת הקירור ככל שקטנה יותר ומורחקת יותר מהרוכב פחות מורגשת.
והאגזוז זה מקור חום אדיר בעיקר הממיר הקטליטי
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
Agal - קבל אזהרה פומבית!
אם תמשיך להציק...ואתה בהחלט מציק,
אתה עלול לצאת למרפסת להתאוורר.
לאגזוז עוד לא מצאו פתרון לצערינו.
הפתרון היחידי הוא אופנוע חשמלי אבל אז מאבדים את כך הכיף של הרעש והרעד הקליל.
לצערי אתה צודק לגבי המנועים אבל אין שום טכנולוגיה בעולם שתעזור להקטין את המנוע, לא בצורה הפרמיטית שהוא בנוי.
תתקנו אותי אם אני טועה אבל...
... ימאה הייתה הראשונה באזור שנות השמונים/שבעים לייצר מנוע ספורט כזה ומאז כל המנועים בנויים על אותו עיקרון +-?
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
מסכים לגבי התכנון של האופנוע,
דוגמא חלקית ניתן לראות בהבדלים בין ה RSV4 ל טואונו, במקור מדובר "כמעט" באותו אופנוע למעט מסיכת החזית ופרינג הצד.
בעוד הטואונו כמעט ואינו מעביר תחושת חום לרוכב, למעט מאיזור מכסה הקלאצ' ורק כאשר הרגל נוגעת בו, ה RSV4 מבשל אותך היטב ובעיקר בעת עמידה ברמזור.
בימים חמים ניתן להרגיש גם את ההבדל בטמפרטורה אליה מגיע המנוע בזמן תנועה, ה RSV4 ככלל תמיד יציג טמפ' מנוע גבוהה ב 3-4 מעלות לערך.
במקרה המדובר אין לדעתי "תכנון לקוי" שכן אמנם מדובר בפלטפורמה כמעט זהה אבל בעוד האחד תוכנן במחשבה על הרוכב השני תוכנן אך ורק כדי לחתוך בזמנים....
אם בנושא התקציביים עסקנו.
מה דעתכם על ה Aprilia 750 התקציבי?
אני הבנתי שהוא מעולה (גם ראיתי אחד לאחרונה) והבנתי שהוא ממש זול.
החיסרון באכילת דלק.
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
איזה, הלוואי אחי.
לצערי אני לא בעדר, אני אוהב רק suzuki ו-אפריליה.
יותר אפריליה אבל חלקם יותר נדירים בארץ.
ראיתי אותו חדש, ביום חמישי האחרון, ופשוט התלהבתי.
הוא נראה מדהים, נשמע מדהים והיכולות שלו והאיכות בניה, רואים את ההבדל מול הימאהה.
השאלה היא איך המנוע לטווח ארוך ? כי ביאמהה היו מלא פשלות.
מצד שני אירופה ולא אסיה...