ספר לנו מי מכריח אותך לסבול...תמכור ותעבור הלאה.
MT-07
הוא כבד לי, הוא בעייתי עם הגיר, הוא מרגיש חם מהרגיל והכי גרוע הוא מתיימר (לפחות בהרגשה) להיות ספורטיבי מסורס וזה משגע, אותי לפחות.
מצד שני, אפשר לספור על 2 כפות הידיים את הכמות פעמים שעליתי עליו.
היום היה השיא:
מתחיל נסיעה (המנוע ב-106 מעלות - סביר לחלוטין) אחרי חימום קצר,
ראשון....סבבה,
שני....סבבה,
רמזור אדום (נשארו כ-175 מטרים לעצירה),
מחליט להכניס לניוטרל ולבלום עד ההגעה לרמזור - כך עושה, משחרר קלאצ' ו,
........................................שקט....... .................................
הוא פשוט נכבה, הייתי בהלם - כמובן שהוא המשיך לזרום לא נתקע לו המצמד ולא המנוע, הוא גם לא זרק אותי (כמו שהרבה R1 היו עושים בהילוך ראשון פעם).
איך זה הגיוני ???
נ.ב
בזמנו קראתי בפורמים על זה שלראש מנוע שלו יש איזו תכונה להיסדק ושלפעמים הוא מתפוצץ - מאז עלתה שנאתי לימאהה (לא ידוע למה).
מישהו פה מסכים איתי על זה ? או שהבעיה אצלי ?
נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 13-09-2016 בשעה 13:48.
ספר לנו מי מכריח אותך לסבול...תמכור ותעבור הלאה.
בהשוואה לSV הקודם לי הMT7 באמת נוטה להתחמם במהירות וזה ממש לא נעים באמצע אוגוסט.
האופנוע הזה מאוד קטן ודחוס ופחות מתאים לאנשים מעל 182 סמ וכמו כן בהרכבה, אבל חוצמזה זה יש לו בעיקר יתרונות.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני חייב לומר שלא כלכך הבנתי.
כמדומני רכשת כלי תקציב וככזה הוא מהווה פשרה.
לגבי אמינות - אני לא חושב שימאהה התפשרו.
בכל מקרה בהצלחה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
להכנס לניוטרל בזמן נסיעה זה די מוזר. הוא נכבה לך בגלל שנכנסת לניוטרל ושחררת קלאצ׳?
זו טיפה שמחה לעד אבל התיבה של סוזוקי זה החלק שהכי משמח אותי ב-sv. פשוט חמאה.
" אני פשוט שונא אותו"/אותה.
בניגוד לאישה, כאן אתה פשוט צריך למכור אותה.(שוק טוב )
להתגרש.
אופנוע הוא כמו אישה.
אל תחיה בלי אהבה.
Mt07 כבד ??
תעלה על z800 ( שהוא לטעמי ולדעתי אחלה כלי ) זה כבד ( 230ק״ג )
קודם כל אני לא יודע מי אמר לך שהוא מתיימר להיות ספורטיבי?
כבד? הוא אחד הקלים בנפח שלו! והוא גם מאוד קטן ונמוך ככה שגם אם הוא מרגיש לך כבד זה עדיין בר שליטה
והאמת שרוב הרוכבים עם האופנוע הזה (שאני מכיר לפחות) מאוד נהנים אליו
ואל תשכח שזה אופנוע תקציב!!
לגבי המנוע שנכבה? הזוי?!?
לי מתחמם רק בעצירות (רמזורים)
לא כבד בכלל, נהנה איתו מאוד (בנסיעות לא ארוכות שזה אומר לא מתל אביב לאילת)
ואני 1.83 על מאה קילו
הכל סובייקטיבי בחיים האלה
כבד זו תחושה סובייקטיבית
ולרב קשורה יותר לגובה מושב ורוחב כידון.. (ההארלי שקל 220 ק"ג והרגיש קל יותר מהGS500 שקדם לו - למפלץ היה כידון דראג שטוח ורחב ואילו לעז קליפאונים)
ייתכן שהחלפת כידון תעזור לפות"ש בסעיף הזה...
אבל כמו שכתבו פה לפני, אופנוע צריך לאהוב! אין טעם לסבול, תחליף![]()
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
בשום דבר מהמתואר לא נתקלתי, כנ"ל כל אותם אלו שלא מבינים והכתירו אותו מס' פעמים לאופנוע השנה...
לעניין החימום- מתחמם ומציק (חברים זה נייקד שהרגל צמודה למנוע..) עדיין לא היסטרי, מקס' 105 מעלות בזחילה, בחום. יורד מתחת ל 100 אחרי 10 שניות
נסיעה מהירה.
מעולם לא נכבה.
גיר מעולה- קלאץ קל.
תגדיר "ספורטיבי"
בקיצור אם זה אופנוע יד שניה, תבדוק טוב טוב- משהו לא טוב שם, מישהו הזניח או שמשהו לא עובד.
אם חדש- תבדוק אם יש תקלה.
אם לא הצלחתי להבהיר את עצמי- כל הסיפור נשמע לא הגיוני בעליל.