מחפש מישהו מקצועי ואמין (רצוי עם ציוד חדיש) לעבודה על ראש של R1. צריך שטח ותיאום שסתומים חדשים. תודה
מחפש מישהו מקצועי ואמין (רצוי עם ציוד חדיש) לעבודה על ראש של R1. צריך שטח ותיאום שסתומים חדשים. תודה
מה הבעיה בשטח הישן?
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
ציוד חדיש לא מענייין אף אחד,צריך מישהו עם ידיים טובות
אם אתה יכול להגיע לקלנסוואה סע לאסד..
אחרי הכיכר אם אתה נכנס מכביש 57 יש תחנת דלק בצד ימין,כנס,יש כמה עסקים,שאל איפה הוא נמצא
ידיים ולב של זהב!
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אם וכאשר תמצא - אשמח לשמוע על הרושם שלך מהעבודה שהוא עשה.
ייתכן ואצטרך את זה גם בקרוב (גם כן מנוע של R1)
מנסיון בתחום העיבוד שבבי וראשי מנוע אל תיגע לרוב זה יותר נזק מתועלת.
כדי לעשות ראש חייב לבדוק פילוס ודיוק למכונה שאף אחד לא עושה בארץ
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
זאת הבעיה, על כל בעל מקצוע יש דעות לכאן ולכאן ועם הראש הזה, כשקיט שסתומים פלוס מובילים מגיע ל2 אלפיות לא בא לי לפשל. לא שוללים אופציה של עבודה בחו"ל.. למרות שעדיף לחסוך את העלות, המשלוח מאוד מייקר את הסיפור
יש גם מחשבה על קרבונדום והרבה לסובב... אבל אני חושב שעדיף מכונה
שמעתי על "סמוך" דברים טובים, מישהו מכיר ויכול לאשר?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
"סמוך" בדרך כלל עושה עבודה טובה אם אומרים לו בדיוק מה לעשות, אני מניח שאברהם עדיין מנהל את העסק, והם גם הספקים של מכונות SERDI לשאר בתי המלאכה בארץ.
אין יותר מדויק מסרדי למיטב זכרוני.
ככל הנראה הכיוון הוא רכישת ראש משומש מחו"ל
שיפוץ הראש עולה באלפים (סט שסתומים + מובילים פליטה בלבד עובר את ה1500 ש"ח)
ואיך תוודא את מצב הראש ? אם אתה קונה מפרטי זה הימור, אם זה מסדנה לאחר שיפוץ זה יקר אפילו יותר.
יש כלי מדידה מר. לויל, איתם מוודאים תקינות של הכל
וכששיפוץ ראש מגיע למחיר של חצי מנוע אז כן, מתפשרים וקונים ראש ב400 ש"ח
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
מבחינת התאמת שסתומים יש על מי לסמוך בארץ.
מבחינת שטח.. מה הסיבה שאתה רוצה לעשות שטח? אולי אפשר להימנע מזה?