עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: האם גובה מהווה מכשול?

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    1

    האם גובה מהווה מכשול?

    שלום לכולם!
    כבר זמן מה שאני עוקב אחר הפורום בתור אורח, והיום רציתי להתספק בקצת יותר
    אני בן 24, ותמיד חשקה נפשי בדו"ג, במיוחד הפול-פיירינג.
    רכבתי על אופניים וכרגע בהליכים של הוצאת A1, ככה שיש לי קצת ניסיון מועט בדו"ג.

    הגובה שלי הוא 1.67, ראיתי שיש האומרים שזהו גובה בעייתי לרכיבה, וקצת יצרו בי חששות.
    האם הדבר באמת נכון? הגובה אכן מגביל את אפשרויות הרכיבה?
    אשמח לשמוע את דעתכם

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני 1.71 ועל רוב האופנועים אני בסדר.
    הקושי מבחינתי הוא דו"שים כבדים.
    השאר אין בעייה

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    אני 1.85 ורוב האופנועים גומרים לי את הברכיים,והספורטיבים שבהם גם את הכתפיים והגב.
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  4. #4
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    לא צריכה להיות לך בעייהץ האופנועים שאתה תכוון אליהם, CBR, נינג'ה וכו' הם אופנועים קומפקטיים.



  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי R86 צפיה בהודעה
    אני 1.85 ורוב האופנועים גומרים לי את הברכיים,והספורטיבים שבהם גם את הכתפיים והגב.
    מזדהה איתך לגמרי! אמנם אני עדיין בקטגוריה של הילדים על 125, אבל כשאתה 1.85, עצם המחשבה לעלות על cbr או דיוק גורמת לי לכאבי ברכיים.

    דווקא לאנשים גבוהים יש יותר קושי למצוא אופנוע נח.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    ה125 שלך גדול יותר מרוב ה500ים

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    וראדארו?
    עדיין לא מספיק נוח
    לgs שלי אני משנה רגליות,4-5סמ אחורה כדי שהברכיים יכנסו לשקע במכל ואולי באופן מוזר להרים אותם קצת מהמדידות שעשיתי עד עכשיו..
    נראה לי שיעשה תעבודה
    אותו עיקרון לנמוכים,רייזרים,כידון,רגליות,מושב
    לא משנה מה הגודל הפיזי שלך,על כל אופנוע אפשר לרכב בביטחון מלא ובנוחות יחסית
    הכל תלוי בכמה אתה מוכן להשקיע
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    431
    אני גם 1.67 בדיוק כמוך ורכבתי בעבר על z750R . אופנוע גבוה וכבד מאוד. הייתי מוריד רק את רגל שמאל בעצירה, כי אם הייתי מנסה להוריד את שתיהן זה היה על קצות האצבעות. שנה רכבתי עליו והכל היה בסדר גמור. לא קריטי.
    על אופנוע ספורט כמובן יהיה לך יותר קל כי הם נמוכים יותר. תכוון לספורט .

    Sent from my SM-J710F using Tapatalk

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני חשבתי לרכוש וואראדרו ומימד הגובה הפריע לי ( בשילוב המשקל).
    אני מניח שאפשר לחיות עם זה.
    בכל מקרה אחרי שאמכור את הxv כנראה שאני אחזור לכלי ספורט תיור.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של R86
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    982
    לוקי
    אם עדיין לא מכרת את הבנדיט ותרצה להחליף על ויראגו 750 95 דבר איתי
    בכל מקרה
    לפות״ש
    סדרת ה500 של הונדה מאוד מאוד נמוכים,gs500 נמוך כל הקרוזרים למינהם...
    לא הייתי ממליץ להתחיל מדו״ש למרות שזה אפשרי
    בכל מקרה
    לא כתבת לאיזה כיוון של אופנוע אתה הולך...
    אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    תודה
    הבאנדיט נמכר
    כעת הxv מחכה לתורו.
    ואז נעשה חושבים מה לרכוש
    אם להודות באמת גם באנדיט חדש יותר יכול להיות אופציה טובה

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    248
    הוא כתב פול פיירינג.

    לגבי הגובה אני 170 +- ולא הייתה לי בעיה בכלל על נינג'ה 250, 2 רגלים על הקרקע גם לא על ER6 (אותו גובה פחות או יותר)

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    182
    היפנים בונים את האופנועים לפי מידותיו של היפני הממוצע.
    היפנים נמוכים למזלנו (אנשי המטר שבעים).

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    רוב האופנועים ניתנים להנמכה במידה פרופורציונאלית. כך שגובה לא חייב להוות מכשלה.
    נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 17-09-2016 בשעה 15:47.

  15. #15
    Member הסמל האישי של miki
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    מיקום
    מושב - אזור הדרום
    הודעות
    399
    ציטוט נכתב במקור על ידי מצמץ צפיה בהודעה
    רוב האופנועים ניתנים להנמכה במידה פרופורציונאלית. כך שגובה לא חייב להוות מכשלה.
    מאמץ את הגישה בהסתייגות קלה:
    אני בגובה ממוצע, בזמנו רכבתי על ה XTZ750 - אופנוע דו"ש גבוה . הייתי מגיע עם רגל אחת לקרקע וגם זה לא ממש ועם השנייה על קצות האצבעות. רכבתי עליו עשרות אלפי ק"מ והגעתי לתובנה שאני אישית מרגיש בטחון רק באופנוע בו שתי כפות הרגליים נוגעות במלואן או כמעט במלואן בקרקע.
    לא חסרים אופנועים עם גובה מושב פרופורציוני לגובה.
    אמנם, ברכיבה עצמה זה לא משנה, אבל אם עוצרים ברמזור בו אחיזת הקרקע דלה בשל חול\חצץ זה מותיר חוויה לא נעימה.

אשכולות דומים

  1. מה עושים עם הקסדה כשהולכים לישון?
    על ידי Shasha127 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 25-06-2016, 20:17
  2. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35
  3. בעיות גובה ואופנועים גבוהים
    על ידי SuperRuti בפורום כללי
    תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 01-05-2016, 15:36

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO