אני 1.71 ועל רוב האופנועים אני בסדר.
הקושי מבחינתי הוא דו"שים כבדים.
השאר אין בעייה
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
שלום לכולם!
כבר זמן מה שאני עוקב אחר הפורום בתור אורח, והיום רציתי להתספק בקצת יותר
אני בן 24, ותמיד חשקה נפשי בדו"ג, במיוחד הפול-פיירינג.
רכבתי על אופניים וכרגע בהליכים של הוצאת A1, ככה שיש לי קצת ניסיון מועט בדו"ג.
הגובה שלי הוא 1.67, ראיתי שיש האומרים שזהו גובה בעייתי לרכיבה, וקצת יצרו בי חששות.
האם הדבר באמת נכון? הגובה אכן מגביל את אפשרויות הרכיבה?
אשמח לשמוע את דעתכם![]()
אני 1.71 ועל רוב האופנועים אני בסדר.
הקושי מבחינתי הוא דו"שים כבדים.
השאר אין בעייה
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני 1.85 ורוב האופנועים גומרים לי את הברכיים,והספורטיבים שבהם גם את הכתפיים והגב.
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
לא צריכה להיות לך בעייהץ האופנועים שאתה תכוון אליהם, CBR, נינג'ה וכו' הם אופנועים קומפקטיים.
ה125 שלך גדול יותר מרוב ה500ים
וראדארו?
עדיין לא מספיק נוח
לgs שלי אני משנה רגליות,4-5סמ אחורה כדי שהברכיים יכנסו לשקע במכל ואולי באופן מוזר להרים אותם קצת מהמדידות שעשיתי עד עכשיו..
נראה לי שיעשה תעבודה
אותו עיקרון לנמוכים,רייזרים,כידון,רגליות,מושב
לא משנה מה הגודל הפיזי שלך,על כל אופנוע אפשר לרכב בביטחון מלא ובנוחות יחסית
הכל תלוי בכמה אתה מוכן להשקיע
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
אני גם 1.67 בדיוק כמוך ורכבתי בעבר על z750R . אופנוע גבוה וכבד מאוד. הייתי מוריד רק את רגל שמאל בעצירה, כי אם הייתי מנסה להוריד את שתיהן זה היה על קצות האצבעות. שנה רכבתי עליו והכל היה בסדר גמור. לא קריטי.
על אופנוע ספורט כמובן יהיה לך יותר קל כי הם נמוכים יותר. תכוון לספורט .
Sent from my SM-J710F using Tapatalk
אני חשבתי לרכוש וואראדרו ומימד הגובה הפריע לי ( בשילוב המשקל).
אני מניח שאפשר לחיות עם זה.
בכל מקרה אחרי שאמכור את הxv כנראה שאני אחזור לכלי ספורט תיור.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לוקי
אם עדיין לא מכרת את הבנדיט ותרצה להחליף על ויראגו 750 95 דבר איתי
בכל מקרה
לפות״ש
סדרת ה500 של הונדה מאוד מאוד נמוכים,gs500 נמוך כל הקרוזרים למינהם...
לא הייתי ממליץ להתחיל מדו״ש למרות שזה אפשרי
בכל מקרה
לא כתבת לאיזה כיוון של אופנוע אתה הולך...
אני חיי בשביל למות על האופנוע שלי.
תודה
הבאנדיט נמכר
כעת הxv מחכה לתורו.
ואז נעשה חושבים מה לרכוש
אם להודות באמת גם באנדיט חדש יותר יכול להיות אופציה טובה
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הוא כתב פול פיירינג.
לגבי הגובה אני 170 +- ולא הייתה לי בעיה בכלל על נינג'ה 250, 2 רגלים על הקרקע גם לא על ER6 (אותו גובה פחות או יותר)
היפנים בונים את האופנועים לפי מידותיו של היפני הממוצע.
היפנים נמוכים למזלנו (אנשי המטר שבעים).
רוב האופנועים ניתנים להנמכה במידה פרופורציונאלית. כך שגובה לא חייב להוות מכשלה.
נערך לאחרונה על ידי מצמץ; 17-09-2016 בשעה 15:47.
מאמץ את הגישה בהסתייגות קלה:
אני בגובה ממוצע, בזמנו רכבתי על ה XTZ750 - אופנוע דו"ש גבוה . הייתי מגיע עם רגל אחת לקרקע וגם זה לא ממש ועם השנייה על קצות האצבעות. רכבתי עליו עשרות אלפי ק"מ והגעתי לתובנה שאני אישית מרגיש בטחון רק באופנוע בו שתי כפות הרגליים נוגעות במלואן או כמעט במלואן בקרקע.
לא חסרים אופנועים עם גובה מושב פרופורציוני לגובה.
אמנם, ברכיבה עצמה זה לא משנה, אבל אם עוצרים ברמזור בו אחיזת הקרקע דלה בשל חול\חצץ זה מותיר חוויה לא נעימה.