זה מנוע טוין מקבילי עם 180 הוא תמיד יספק את הכוח בצורה לא אחידה .
מכאן זה דאמפרים בגלגלש שיכולים ליצור את הקליק שלך.
חופשים בגלגלשים ,חופשים בגיר.
עכשיו אם המנוע מגמגם זה יחמיר את המצב של האי אחידות כוח וזה יגרום לקיפוצים בסיבובים.
גם הבולמים יכולים להיות הבעיה של הקיפוצים שלך ,או גנט עקום או מיסבי גלגל. את זה תבדוק בדרך הקלה תלחץ קלאצ ותראה אם מפסיק אם הפסיק זה משהו במכללים שכתבתי לפני.
אם ממשיך זה מה שרשמתי כאן
Sent from mTalk using windows 10 mobile


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה נכתב במקור על ידי TundraOG
 נכתב במקור על ידי TundraOG
					
