מחר בצהוריים קופץ למכונאי שלי שיעיף מבט
 
			
			מחר בצהוריים קופץ למכונאי שלי שיעיף מבט
 
			
			לקחתי למכונאי הוא בדק אם הצמיג יושב טוב, אם הג'אנט ישר, את השרשרת לפי כל חוליה, הרבה לי על אופנוע ספורט אחר שכל שרשרת מזנקת על ג'ק אמצע.
הוא יצא לנסיעה על הכלי ואומר שהוא מבין על מה אני מדבר ואכן יש רעידות קלות, אך כל מה שהוא בדק אומר שאין שום בעיה באופנוע. הגמגומים בסל"ד נמוך הם בגלל יניקת אוויר קלה מהסרעפות בין הקרב למנוע.
גם הבולם האחורי וגם גלגלי השיניים והשרשרת נראים תקינים לגמרי לטענתו.
הוא הציע לי להוריד את לחץ האוויר מ-36 ל-30 על מנת לשפר את היציבות, ואכן יש שינוי ואני מרגיש בטוח יותר, אבל זה לא באמת פתרון ארוך-טווח לרכב עם לחץ אוויר נמוך...
 
			
			אז יש סיכוי שזה הבולם האחורי? הרבה אומרים שהבולמים של הג'יאס הם דיי זבל וממליצים להחליף את הקפיצים מקדימה ל-race tech ואחוריים ל-R6/SV650/Katana...הבולמים של הידידה עם 52 אלף עליהם, שלי עם קרוב ל-72 וסחבו מורכבת וארגז לא פעם...אולי אלו הבולמים?
להקשיח אותם ייתן משהו? או שהחלפה היא הפתרון הטוב ביותר? אם החלפה, יש למישהו הצעות היכן להביא בולמים במחיר שפוי (גם משומשים, אין לי שום בעיה, מעדיף מבחינת תקציב בולמים של katana).
 
			
			הבולמים של האופנוע הזה היו חרא כשהם יצאו מהמפעל, אין לך מה לצפות שהיום הם יהיו טובים
אתה כבד מהידידה שלך משמעותית אני משער וזה גורם קריטי בעניין המתלים, המשקל שהם צריכים לשכך
בולמים במחיר שפוי - אין דבר כזה, אתה יכול לחפש משומשים, או לחלופין מודיפיקציות - הרשת מלאה בפתרונות שהם לא אוהלניס לאופנוע שלך
 
			
			לא יודע כמה הידידה שוקלת אבל היא בערך בגובהה שלי (אני 1.88 היא 1.81).
אמרו לי ב-GSTwins שיש סיכוי שאלו מיסבי הזרוע האחורית, שהם באמת הדבר היחיד שלא בדקתי והיות שהאופנוע יותר "מתנדנד" מקופץ זה אפשרי.
אני יודע שמיסבי גלגל הם גרושים ולעומת זאת מיסבי היגוי עלו לי לא מעט, מה בערך סדר הגודל של החלפת מיסבי הזרוע האחורית, ואיך אפשר לבדוק אותם?
 
			
			צריך לפרק את הזרוע כדי להחליף את המיסבים שלה
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
איך בודקים מייסבים? הנה סרטון עם הסבר של אביעד מתוך ערוץ פולגז ביוטיוב. https://youtu.be/SNSmavVnWh0
דקה 1:05 מיסבי זרוע אחורית.
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
 
			
			יש לי מיסבים כאלה בשקית אם אתה רוצה
 
			
			ג'ק אמצע זה מספיק.
לחץ אויר תקין?
...נגמרים לי הרעיונות...
יחי המלך המומנט
גילוי נאות ולכבוד_הוא_לי: חבר מערכת מוטו
 
			
			 
			
			ממצאים חדשים ודי מעניינים:
בזמן נסיעה של כ-200 ק"מ עם אחותי מורכבת מאחור (1.60 וקצת, קלילה) והארגז מחובר אני הרגשתי מאוד יציב בהשוואה לנסיעות סולו (בלי ארגז גם). אני משער שהמשקל הנוסף נתן יציבות כלשהי..אבל מה עושים מפה?
בולמים.
תתחיל בלכוון אותם אם לא עזר תחליף
גם הורדת לחץ אוויר זה מתביע עם בעיה בבולמים שפתרתה על ידי צמיגים גמישים יותר
Sent from mTalk using windows 10 mobile
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
 
			
			זה בולם אחד מאחורה, בדוק שהוא לא נוזל ויש לך אפשרות כיוון של הבולם ליותר קשיח, בעזרת כלי יעודי או מברג שטוח חזק. על איזה מספר הוא נמצא עכשיו?
פירסמתי פה בפורום פעם איך להקשיח את הבולמים הקדמיים מה שמשפר מאוד היגוי ובלימה.