עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 57

אשכול: חוויית קניה באי. די. מוטורספורט - [ לא מחליפים מוצר שנקנה ]

צפייה משולבת

  1. #1
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    לאחר קניות מצטברות בסך עשרות אלפי שקלים בחנות AD אני תמיד מרוצה, הן מהשירות והן מהמחירים.
    אני "מבלה" בחנות לא מעט ורואה את הדינמיקה בין המוכרים ובין הלקוחות. הלוואי שבכל עסק בארץ יתנהלו כך.
    גם לי היו יותר מפעם אחת החלפות של מוצרים שם בגלל מידה או צבע ללא שום בעיה וללא שום ענין.
    התמונות שצילמת של הכפפות אמנם לא נראות אחרי חצי שנה של שימוש אבל ממש לא אחרי "כמה דקות בודדות", ואת זה אני אומר כאחד שרכש בשנים האחרונות כ20 זוגות כפפות מכל הסוגים והמינים.

    אף פעם לא הרגשתי שדוחפים לי או מציעים לי משהו לא מתאים או משהו שאני לא רוצה.
    בכלל כל המונח הזה "לדחוף לי" מטופש לגמרי. אתה נכנס לחנות אז מטבע הדברים שהמוכרים ינסו למכור לך, זו עבודתם והם עושים זאת היטב.
    אף אחד לא אונס שם אף אחד לקנות. לא בא לך? אל תקנה.

    אני תמיד מקבל שירות מצוין גם לאחר המכירה אם יש בעיה כזו או אחרת. כי אכן, לפני הרכישה זה "לא חוכמה" להיות אדיבים כדי למכור.

    אגב, לא פעם הוצע לי לרכוש במחיר מוזל מוצר כזה או אחר ששומש מעט מאד והוחזר לחנות

    בשורה התחתונה - מהיכרותי את הנפשות הפועלות שם, בטוחני כי שיחה פרונטלית הייתה סוגרת את הסיפור לשביעות רצון פות"ש.
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי alexsupreme צפיה בהודעה
    אתה תקנה כפפות מחנות במחיר מלא אם אין עליהן תגיות והן עברו סה״כ 10 ימי שימוש ע״י רוכב אחר?
    זו חנות אביזרים בארץ ויש חוקים כמו לכל חנות אחרת. זה יהיה הגיוני להחזיר פריט לבוש משומש, בלי תגיות אחרי 10 ימים ולבקש החזר מבלי שיהיה פגם יצור כלשהו?

    ״אבל בrevzilla...״
    כן. הם חנות ענקית בארהב שמבוססת על משלוחים. הם חייבים להיות תחרותיים אחרת באותה קלות תוכל להזמין ציוד מכל אתר אחר.
    AD הם היבואן היחיד של ציוד Revit בארץ וזה המקום היחידי שאני מכיר שאתה יכול לגשת ולקנות ציוד שמדדת אבל זה לא אומר שאתה לא יכול להזמין ציוד בעצמך.
    אתה רוצה מדיניות החזר של revzilla? תזמין מהם! תזמין מ-fcmoto, תזמין מ-motoin. לכולם יש מדיניות החזר הרבה יותר גמישה.

    לכל חנות בארץ יש מדיניות החזר ויש חוקים שלפיהם ניתן לפעול. לא בטוח מה בסדר ומה לא? תשאל.
    תפסיקו להיות לקוחות בכיניים וקחו את הכסף שלכם למקום אחר אם זה לא מתאים לכם. להצביע ברגליים.
    רק שאלתי איך עשרה ימי שימוש הופך את הככפות למשומשות מאוד. אני עם כפפות RST כבר חצי שנה והן עדיין נראות כחדשות

  3. #3
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    רק שאלתי איך עשרה ימי שימוש הופך את הככפות למשומשות מאוד. אני עם כפפות RST כבר חצי שנה והן עדיין נראות כחדשות
    זה קצת דו שיח של חרשים.
    10 ימים מה זה אומר? אני ב10 ימים רוכב 1000 ק"מ, ואם זה בחופש אז 1000 ק"מ אני עושה ביומיים (החג הראשון והשני של ר"ה למשל)
    תוסיף על כך שמדובר בכפפה לא במידה המדויקת וקיבלת מראה של כפפה משומשת. מאד זה ענין סובייקטיבי. מה שלאחד ייחשב מאד, לשני ייחשב אחרת.
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

  4. #4
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    כמו לכל דבר, יש גם לעניין הזה שני צדדים.
    שבו בבקשה -
    אני באמת שמח שיש כאן תגובה של בעלי עסקים...
    ורוצה להוסיף משהו - חשוב,
    התגובות הלא מכובדות (וזה בעדינות)
    שגולשים כותבים בגנות בעלי העסקים, תגובות שמביעות
    הזדהות עם הקונה - מחד, אבל שפיטה לרעה של המוכר - מאידך,
    תגובות שמכפישות, תגובות של אנשים שכותבים שלא יקנו באותה חנות...וכו'
    וזה...עוד לפני שבעל העסק ואו מי מטעמו הגיב,
    הן תגובות שמוטב ולא היו נכתבות.
    כל מקרה צריך לדון לגופו, עם כל הכבוד לציבור הצרכנים ואני גם צרכן,
    לא תמיד אנחנו צודקים, לא תמיד מגיע לנו הכל ובטח שלכל מקרה יש לפחות שתי נקודות מבט
    ואחת מהן, היא של המוכר או נותן השירות.
    אז ללא קשר למקרה הספציפי הזה, גולשים יקרים וצרכנים נכבדים...
    אנא שקלו תגובותיכם וכתבו אותן במשנה זהירות, לא מכפישים מישהו בלי לדעת הכל,
    לא כותבים תגובות שליליות בלי להבין אם באמת נעשה עוול לצד כל שהוא
    והכי חשוב, נותנים צ'אנס לכל אחד מהצדדים להגיב.
    זה חלק מתרבות ונימוס - נא להפנים בבקשה.

    עכשיו אפשר לקום, נגמרה ההרצאה.
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 07-10-2016 בשעה 17:17.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    1
    הלקוח הגיע לחנות, מדד את הכפפות הנ"ל, החליט שנוחות לו ושהוא מעוניין לרכוש אותן. הלקוח בעל נסיון ברכישת כפפות ויודע להתאים לעצמו את מה שנוח לו.
    הלקוח הגיע לחנות עם המוצר לאחר 10 ימים. על המוצר נראו סימני שימוש ניכרים. המוצר לא היה עם הטיקט המקורי, ולא באריזתו המקורית.
    הוסבר ללקוח שבמידה וירצה להחליף, אין באפשרות החנות לקחת בחזרה מוצר משומש ולמכור אותו ללקוח אחר כחדש...כמובן, אף לקוח לא ירצה לקנות מוצר שכבר נעשה בו שימוש.
    בכל זאת, אפילו לאחר שהלקוח עשה שימוש במוצר, ניתנה לו אופציה להחזירו ולקבל הנחה על המוצר החדש שרצה לרכוש.
    אין שום סיבה שחנות תיקח מוצר משומש ותזכה לקוח. מבחינת החוק, ניתן לזכות כספית עד 48 שעות מרגע הקניה ורק במידה ולא נעשה שימוש במוצר והוא מוחזר באריזתו המקורית!

    למרות כל זאת, למרות השירות והיחס מסבירי הפנים שקיבל הלקוח, וההסבר המפורט מדוע לא ניתן להחזיר מוצר משומש! ויתרה מכך, להחזירו לאחר 10!!! ימים.
    (הלקוח אפילו לא התקשר להביע את חוסר שביעות רצונו מהכפפות גם לא יום יומיים שלושה אחרי...) הלקוח בכל זאת החליט לצאת מהחנות ולפרסם את הביקורת הפוגענית הזאת על מנת לעשות נזק לעסק שרק בא לקראתו.

    הלקוח טוען שהוא החזיר לרווזילה מוצר, וקיבל החזר מלא.
    רווזילה לא לוקחים חזרה מוצרים שנעשה בהם שימוש (מן הסתם) ולכן כנראה שקיבלו ממנו חזרה את המוצר כי לא נעשה בו שימוש והוחזר באריזתו המקורית.
    אם כך היה המצב גם במקרה הספציפי הנ"ל, הלקוח כמובן יכל להחזיר את הכפפות ולקבל זיכוי/מוצר אחר כרצונו במקום.

  6. #6
    Member הסמל האישי של droravr
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    190
    באתר הישן היה לי שרשור ארוך על חוויית קניה מאוד לא סימפטית של מגפיים באיי.די, חוויה שארכה למעלה מחצי שנה לאחר שהתשלום נעשה ביום הראשון (טעות שלי שלא חזרה יותר לעולם). אגב לאחר שהמגף דלף הייתה לי עוד "חוויה" של חצי שנה כי הדגם כבר לא יוצר ולא הסכימו להחזיר לי מזומן אלא רק זיכוי בחנות. זו הייתה הפעם האחרונה שדרכתי שם.

    אני אישית לא אוהב את החנות ומרגיש שתמיד מנסים לדחוף לי שם דברים ("קח מידה 42 זה אותו דבר כמו 41 במגף"). לפות"ש, רוב האנשים כאן לא יסכימו איתך בכל מקרה וכיוון שאין תמונות של הכפפות אז בעל החנות ואתה יכולים שניכם לטעון למצב הכפפות (פעם הבאה תצלם). את הקניות שלי של רוויט אני עושה במוטו-אין או רווזילה שמעולם לא אכזבו אותי בשירות או גרמו לי לחכות חצי שנה פלוס לדברים שהזמנתי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי eitan-r6 צפיה בהודעה
    הלקוח הגיע לחנות, מדד את הכפפות הנ"ל, החליט שנוחות לו ושהוא מעוניין לרכוש אותן. הלקוח בעל נסיון ברכישת כפפות ויודע להתאים לעצמו את מה שנוח לו.
    הלקוח הגיע לחנות עם המוצר לאחר 10 ימים. על המוצר נראו סימני שימוש ניכרים. המוצר לא היה עם הטיקט המקורי, ולא באריזתו המקורית.
    הוסבר ללקוח שבמידה וירצה להחליף, אין באפשרות החנות לקחת בחזרה מוצר משומש ולמכור אותו ללקוח אחר כחדש...כמובן, אף לקוח לא ירצה לקנות מוצר שכבר נעשה בו

    ...

    אם כך היה המצב גם במקרה הספציפי הנ"ל, הלקוח כמובן יכל להחזיר את הכפפות ולקבל זיכוי/מוצר אחר כרצונו במקום.
    אם כבודו עובד בחנות או מנהל אותה אז שווה להוסיף גילוי נאות.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי eitan-r6 צפיה בהודעה
    ...הלקוח טוען שהוא החזיר לרווזילה מוצר, וקיבל החזר מלא...
    הלקוח רק שכח לספר...שהמשלוח חזרה, הוא על חשבונו. זאת אומרת שגם כאן היה צריך "להפסיד" קצת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי droravr צפיה בהודעה
    באתר הישן היה לי שרשור ארוך על חוויית קניה מאוד לא סימפטית של מגפיים באיי.די...

    אם כבודו עובד בחנות או מנהל אותה אז שווה להוסיף גילוי נאות.
    אני מסכים איתך בהחלט, בעניין גילוי נאות.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    72
    תודה על התגובה של איי.די
    אתם יכולים לעשות מה שאתם חושבים לנכון, וכול אחד יחליט לבד על
    סמך להיות לקוח שלכם או לא, אני בטוח שיש כאן גם לקוחות מרוצים.

    נגיד בראיה לטווח ארוך יכול להיות שהייתם מרוויחים בסוף,
    כי אתם יודע איך זה, בחורף צריך מעיל חדש וזה, ויש חנות טובה
    באזור... למה לא לקנות שם.
    אבל עכשיו אני אתכם לא יעשה עסקים וזה בסדר ...

    אין לי שום כוונה לגרום נזק לעסק, שיתפתי את כולם במה שקרה לי (בשביל זה יש לנו אינטרנט חופשי )

    אגב לגבי 10 ימים זה לא מסתדר בשום צורה ( לא שזה משנה כרגע ) :
    http://imgur.com/a/RL4Ho
    נערך לאחרונה על ידי 0x80; 07-10-2016 בשעה 22:20.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי 0x80 צפיה בהודעה
    תודה על התגובה של איי.די
    אתם יכולים לעשות מה שאתם חושבים לנכון, וכול אחד יחליט לבד על
    סמך להיות לקוח שלכם או לא, אני בטוח שיש כאן גם לקוחות מרוצים.

    נגיד בראיה לטווח ארוך יכול להיות שהייתם מרוויחים בסוף,
    כי אתם יודע איך זה, בחורף צריך מעיל חדש וזה, ויש חנות טובה
    באזור... למה לא לקנות שם.
    אבל עכשיו אני אתכם לא יעשה עסקים וזה בסדר ...

    אין לי שום כוונה לגרום נזק לעסק, שיתפתי את כולם במה שקרה לי (בשביל זה יש לנו אינטרנט חופשי )

    אגב לגבי 10 ימים זה לא מסתדר בשום צורה ( לא שזה משנה כרגע ) :
    http://imgur.com/a/RL4Ho
    התמונה/הקבלה אומרת הכל!
    סבתא ננה הייתה אומרת " אם זה מסריח מריחים גם מרחוק"

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    אני חייב לציין שקרה לי מקרה זהה ממש באיידי של כפפה לא מתאימה במידה. וגם אני עצרתי אולי אחרי 20 דק וחזרתי לכפפה הישנה. לאחר השבת חזרתי לחנות ראשון על הבוקר לחנות והחליפו לי את הכפפות בלי שום בעיה (אמנם היה מידה במקרה שלי) .
    חבל שחיכת כל כך הרבה זמן...במקרים כאלו צריכים לחזור לחנות כמה שיותר מהר להחלפה.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    בעניין הגילוי הנאות -

    לרגע לא ניתן להתבלבל, ולחשוב שמי שענה,
    אינו עובד בחנות.

    אין פה עניין של אינטרס זר,
    שהוסווה בטוקבק תמים.

    מי שהיה צריך שירשמו לו גילוי נאות,
    כנראה לא היה מבין את המשמעות....

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    בעניין הגילוי הנאות -

    לרגע לא ניתן להתבלבל, ולחשוב שמי שענה,
    אינו עובד בחנות.

    אין פה עניין של אינטרס זר,
    שהוסווה בטוקבק תמים.

    מי שהיה צריך שירשמו לו גילוי נאות,
    כנראה לא היה מבין את המשמעות....
    גילוי נאות זה גם סוג של להסביר ולהכיר לקוראים מי אתה (כמו ההוא שעושה פיפי במיטה)
    eitan-r6 יכול היה לכתוב משהו בסגנון...
    שלום, אני עובד ב...ואני הבחור שמכר לפות"ש את המוצר...וכן הלאה.
    זה לא מתבקש כשכותבים על דא ועל הא, מאחורי שם-כינוי, מקלדת ומסך, בפורום אינטרנטי.
    אבל במקרים כאלו, אני חושב שזה לא רק מתבקש זה אפילו מוסיף אופי מנומס ומסביר פנים.

    אם אני מתלונן על שירות, למשל במסעדה...ומבקש שיקראו למנהל,
    מן הסתם אני הייתי מצפה שהאדם שיגש אלי יגיד לי שהוא המנהל.
    זה סוג של לקיחת אחריות.
    ודבר אחרון, שים לב לגולש הזה...
    ציטוט נכתב במקור על ידי איי.די.מוטורספורט צפיה בהודעה
    תודה לכל המגיבים
    שמי אבי ואני הבעלים של איי.די.מוטורספורט
    הוא מבין ויודע שחלק מכללי הנימוס זה להזדהות נכון, למרות שמבינים מהכינוי מי הוא ולמרות שמבינים מהתוכן.

    אז אופיר, בחזרה אליך ואל השורה הספציפית :
    "מי שהיה צריך שירשמו לו גילוי נאות, כנראה לא היה מבין את המשמעות...."
    לא תמיד הכוונה צריכה להיות קשורה לאינטרסים מוסווים, לפעמים זה רק עניין של נימוס.
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 08-10-2016 בשעה 09:41.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavh55 צפיה בהודעה
    אני חייב לציין שקרה לי מקרה זהה ממש באיידי של כפפה לא מתאימה במידה. וגם אני עצרתי אולי אחרי 20 דק וחזרתי לכפפה הישנה. לאחר השבת חזרתי לחנות ראשון על הבוקר לחנות והחליפו לי את הכפפות בלי שום בעיה (אמנם היה מידה במקרה שלי) .
    חבל שחיכת כל כך הרבה זמן...במקרים כאלו צריכים לחזור לחנות כמה שיותר מהר להחלפה.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    אז אתה אומר שהוא היה צריך לאתר את כתובתו הפרטית של המוכר ולדפוק לו בדלת באמצע ארוחת החג?
    לפי תאריך הקבלה ובהתחשב שהיה חג באמצע זמן ההחזרה היה סביר ביותר.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אז אתה אומר שהוא היה צריך לאתר את כתובתו הפרטית של המוכר ולדפוק לו בדלת באמצע ארוחת החג?
    לפי תאריך הקבלה ובהתחשב שהיה חג באמצע זמן ההחזרה היה סביר ביותר.
    לא עשיתי חשבון של הימים...רק אמרתי בכללי שחשוב לחזור בהזדמנות ראשונה...או אולי לפחות להתקשר אם רואים שמתארך הזמן. כמובן שאם יצא שלא היה ניתן לחזור לחנות עקב החג אז הלקוח יותר מצודק.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    מיקום
    גוש דן
    הודעות
    73
    קניתי ברוויט (א ד מוטור) המון ציוד ותוספות ותמיד יצאתי עם חיוך (וחור בכיס) אבל אני ממשיך לחזור כי השירות אדיב ומקצועי והמקום על רמה.
    גילוי נאות; הרטבתי במיטה בגיל 21 (ישנתי עם בחורה ועד היום מתבדחים על כך) שתיתי הרבה בירה ולא השתנתי לפני שנרדמתי.. קורה (או שלא?)

אשכולות דומים

  1. חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת
    על ידי Xiaomi בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 13:57
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 18:00
  3. motoin- חוויית שירות
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 11:10
  4. עיצוב מוצר לטיולי שטח - דו"ג
    על ידי snir1983 בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 10-11-2015, 23:59
  5. מה מחליפים בטיפול גדול של honda cbr 600 f 2011
    על ידי יניב בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-08-2015, 00:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO