לאחר קניות מצטברות בסך עשרות אלפי שקלים בחנות AD אני תמיד מרוצה, הן מהשירות והן מהמחירים.
אני "מבלה" בחנות לא מעט ורואה את הדינמיקה בין המוכרים ובין הלקוחות. הלוואי שבכל עסק בארץ יתנהלו כך.
גם לי היו יותר מפעם אחת החלפות של מוצרים שם בגלל מידה או צבע ללא שום בעיה וללא שום ענין.
התמונות שצילמת של הכפפות אמנם לא נראות אחרי חצי שנה של שימוש אבל ממש לא אחרי "כמה דקות בודדות", ואת זה אני אומר כאחד שרכש בשנים האחרונות כ20 זוגות כפפות מכל הסוגים והמינים.
אף פעם לא הרגשתי שדוחפים לי או מציעים לי משהו לא מתאים או משהו שאני לא רוצה.
בכלל כל המונח הזה "לדחוף לי" מטופש לגמרי. אתה נכנס לחנות אז מטבע הדברים שהמוכרים ינסו למכור לך, זו עבודתם והם עושים זאת היטב.
אף אחד לא אונס שם אף אחד לקנות. לא בא לך? אל תקנה.
אני תמיד מקבל שירות מצוין גם לאחר המכירה אם יש בעיה כזו או אחרת. כי אכן, לפני הרכישה זה "לא חוכמה" להיות אדיבים כדי למכור.
אגב, לא פעם הוצע לי לרכוש במחיר מוזל מוצר כזה או אחר ששומש מעט מאד והוחזר לחנות
בשורה התחתונה - מהיכרותי את הנפשות הפועלות שם, בטוחני כי שיחה פרונטלית הייתה סוגרת את הסיפור לשביעות רצון פות"ש.