עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 57

אשכול: חוויית קניה באי. די. מוטורספורט - [ לא מחליפים מוצר שנקנה ]

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי eitan-r6 צפיה בהודעה
    ...הלקוח טוען שהוא החזיר לרווזילה מוצר, וקיבל החזר מלא...
    הלקוח רק שכח לספר...שהמשלוח חזרה, הוא על חשבונו. זאת אומרת שגם כאן היה צריך "להפסיד" קצת.

    ציטוט נכתב במקור על ידי droravr צפיה בהודעה
    באתר הישן היה לי שרשור ארוך על חוויית קניה מאוד לא סימפטית של מגפיים באיי.די...

    אם כבודו עובד בחנות או מנהל אותה אז שווה להוסיף גילוי נאות.
    אני מסכים איתך בהחלט, בעניין גילוי נאות.

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    72
    תודה על התגובה של איי.די
    אתם יכולים לעשות מה שאתם חושבים לנכון, וכול אחד יחליט לבד על
    סמך להיות לקוח שלכם או לא, אני בטוח שיש כאן גם לקוחות מרוצים.

    נגיד בראיה לטווח ארוך יכול להיות שהייתם מרוויחים בסוף,
    כי אתם יודע איך זה, בחורף צריך מעיל חדש וזה, ויש חנות טובה
    באזור... למה לא לקנות שם.
    אבל עכשיו אני אתכם לא יעשה עסקים וזה בסדר ...

    אין לי שום כוונה לגרום נזק לעסק, שיתפתי את כולם במה שקרה לי (בשביל זה יש לנו אינטרנט חופשי )

    אגב לגבי 10 ימים זה לא מסתדר בשום צורה ( לא שזה משנה כרגע ) :
    http://imgur.com/a/RL4Ho
    נערך לאחרונה על ידי 0x80; 07-10-2016 בשעה 22:20.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    איזה דגם החלפ"ס?
    Pacific h2o

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי 0x80 צפיה בהודעה
    תודה על התגובה של איי.די
    אתם יכולים לעשות מה שאתם חושבים לנכון, וכול אחד יחליט לבד על
    סמך להיות לקוח שלכם או לא, אני בטוח שיש כאן גם לקוחות מרוצים.

    נגיד בראיה לטווח ארוך יכול להיות שהייתם מרוויחים בסוף,
    כי אתם יודע איך זה, בחורף צריך מעיל חדש וזה, ויש חנות טובה
    באזור... למה לא לקנות שם.
    אבל עכשיו אני אתכם לא יעשה עסקים וזה בסדר ...

    אין לי שום כוונה לגרום נזק לעסק, שיתפתי את כולם במה שקרה לי (בשביל זה יש לנו אינטרנט חופשי )

    אגב לגבי 10 ימים זה לא מסתדר בשום צורה ( לא שזה משנה כרגע ) :
    http://imgur.com/a/RL4Ho
    התמונה/הקבלה אומרת הכל!
    סבתא ננה הייתה אומרת " אם זה מסריח מריחים גם מרחוק"

  5. #20
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    אני חייב לציין שקרה לי מקרה זהה ממש באיידי של כפפה לא מתאימה במידה. וגם אני עצרתי אולי אחרי 20 דק וחזרתי לכפפה הישנה. לאחר השבת חזרתי לחנות ראשון על הבוקר לחנות והחליפו לי את הכפפות בלי שום בעיה (אמנם היה מידה במקרה שלי) .
    חבל שחיכת כל כך הרבה זמן...במקרים כאלו צריכים לחזור לחנות כמה שיותר מהר להחלפה.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    בעניין הגילוי הנאות -

    לרגע לא ניתן להתבלבל, ולחשוב שמי שענה,
    אינו עובד בחנות.

    אין פה עניין של אינטרס זר,
    שהוסווה בטוקבק תמים.

    מי שהיה צריך שירשמו לו גילוי נאות,
    כנראה לא היה מבין את המשמעות....

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavh55 צפיה בהודעה
    אני חייב לציין שקרה לי מקרה זהה ממש באיידי של כפפה לא מתאימה במידה. וגם אני עצרתי אולי אחרי 20 דק וחזרתי לכפפה הישנה. לאחר השבת חזרתי לחנות ראשון על הבוקר לחנות והחליפו לי את הכפפות בלי שום בעיה (אמנם היה מידה במקרה שלי) .
    חבל שחיכת כל כך הרבה זמן...במקרים כאלו צריכים לחזור לחנות כמה שיותר מהר להחלפה.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
    אז אתה אומר שהוא היה צריך לאתר את כתובתו הפרטית של המוכר ולדפוק לו בדלת באמצע ארוחת החג?
    לפי תאריך הקבלה ובהתחשב שהיה חג באמצע זמן ההחזרה היה סביר ביותר.

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    מיקום
    גוש דן
    הודעות
    73
    קניתי ברוויט (א ד מוטור) המון ציוד ותוספות ותמיד יצאתי עם חיוך (וחור בכיס) אבל אני ממשיך לחזור כי השירות אדיב ומקצועי והמקום על רמה.
    גילוי נאות; הרטבתי במיטה בגיל 21 (ישנתי עם בחורה ועד היום מתבדחים על כך) שתיתי הרבה בירה ולא השתנתי לפני שנרדמתי.. קורה (או שלא?)

  9. #24
    Member הסמל האישי של Mill3r
    תאריך הצטרפות
    Sep 2016
    הודעות
    150
    אני רכשתי בא.ד. מעיל כפפות וקסדה לפני כחודש ויצאתי מרוצה מהיחס והמחיר.
    אני מניח שתמיד יהיו תגובות לכאן או לכאן אך אני מאוד מרוצה!

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    185
    אני לקוח של החנות, לא רוצה להתרברב אבל הוצאתי שם סכום של למעלה מ 40 אלף ש"ח על ציוד במהלך השנים.
    כמו כולם קניתי ציוד בעוד מקומות, ואני חייב לציין שבעל החנות - אבי, תמיד אבל תמיד נתן מענה לשיגעונות שלי, גם שקניתי חליפה ואחרי שנה רציתי למכור - הוא מצא לי רוכש לחליפה במחיר הוגן, אני יודע במה זה כרוך להביא ציוד מחו'ל, החל מההזמנה ועד המשלוח.
    אני באמת חושב שפותח הפוסט ועוד מספר לקוחות לא מרוצים לא משקפים את אלפי הלקוחות שכן רכשו וקנו וכן - הם מרוצים, ניתן לראות בכל מפגש אופנועים את המהפך שבן אדם אחד עשה - מול ספידי מול דיינז, ומול המון חברות מובילות, לפני אבי חליפת רכיבה הייתה עולה לא פחות מ 7 אלף וזה במבצע........
    אם היית רוכש במקום אחר כמו אבזריון או ארנב, גם 30% לא היית מקבל חזרה מהם - השתמשת ? עבר שבוע מבלי שהודעת ? בעיה שלך.....
    קשה מאוד לבנות שם טוב, קל להרוס אותו בקלות, פותח הפוסט - המחירים בחו'ל זולים יותר בגלל מע"מ ומיסים שכמעט ואין שם. אבל וזה אבל גדול - אם היית יושב עם אבי לבד אני מאמין שהיה מוצא לך פתרון טוב בעצמו. לפני שמשמיצים כדאי לנסות ולחשוב על זה.
    נ.ב
    כל הכבוד למשה על התגובה המבינה והמפרגנת.

  11. #26
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי kobi צפיה בהודעה
    אם היית רוכש במקום אחר כמו אבזריון או ארנב, גם 30% לא היית מקבל חזרה מהם - השתמשת ? עבר שבוע מבלי שהודעת ? בעיה שלך.....
    גם זה לא מדויק.
    החזרתי לסניף של ארנב במטרו שופ בשוקן מעיל קיץ של דיינז. אחרי מספר רכיבות ואחרי שמרקתי אותו כחדש ואחרי שדיווחתי להם על הרכיבות ועל הניקיון. מכיוון שלא היה במלאי במידה 46 קיבלתי החזר כספי מלא.

    איללכא...ואם אתה רוצה לפרגן לעסק אחד, אין צורך להשחיר עסקים אחרים.

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    72
    אגב בכדי שכל אחד יוכל להתרשם מה זה "משומשות מאוד" אני מעלה תמונות:
    http://imgur.com/a/GJ5xs

    אני גם לא מבין על איזו אריזה מקורית מדובר, כי כיבלתי את הכפפות כמו שהן בתמונה
    וכך הן גם נמכרות בחנות.

  13. #28
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    בעניין הגילוי הנאות -

    לרגע לא ניתן להתבלבל, ולחשוב שמי שענה,
    אינו עובד בחנות.

    אין פה עניין של אינטרס זר,
    שהוסווה בטוקבק תמים.

    מי שהיה צריך שירשמו לו גילוי נאות,
    כנראה לא היה מבין את המשמעות....
    גילוי נאות זה גם סוג של להסביר ולהכיר לקוראים מי אתה (כמו ההוא שעושה פיפי במיטה)
    eitan-r6 יכול היה לכתוב משהו בסגנון...
    שלום, אני עובד ב...ואני הבחור שמכר לפות"ש את המוצר...וכן הלאה.
    זה לא מתבקש כשכותבים על דא ועל הא, מאחורי שם-כינוי, מקלדת ומסך, בפורום אינטרנטי.
    אבל במקרים כאלו, אני חושב שזה לא רק מתבקש זה אפילו מוסיף אופי מנומס ומסביר פנים.

    אם אני מתלונן על שירות, למשל במסעדה...ומבקש שיקראו למנהל,
    מן הסתם אני הייתי מצפה שהאדם שיגש אלי יגיד לי שהוא המנהל.
    זה סוג של לקיחת אחריות.
    ודבר אחרון, שים לב לגולש הזה...
    ציטוט נכתב במקור על ידי איי.די.מוטורספורט צפיה בהודעה
    תודה לכל המגיבים
    שמי אבי ואני הבעלים של איי.די.מוטורספורט
    הוא מבין ויודע שחלק מכללי הנימוס זה להזדהות נכון, למרות שמבינים מהכינוי מי הוא ולמרות שמבינים מהתוכן.

    אז אופיר, בחזרה אליך ואל השורה הספציפית :
    "מי שהיה צריך שירשמו לו גילוי נאות, כנראה לא היה מבין את המשמעות...."
    לא תמיד הכוונה צריכה להיות קשורה לאינטרסים מוסווים, לפעמים זה רק עניין של נימוס.
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 08-10-2016 בשעה 09:41.

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אז אתה אומר שהוא היה צריך לאתר את כתובתו הפרטית של המוכר ולדפוק לו בדלת באמצע ארוחת החג?
    לפי תאריך הקבלה ובהתחשב שהיה חג באמצע זמן ההחזרה היה סביר ביותר.
    לא עשיתי חשבון של הימים...רק אמרתי בכללי שחשוב לחזור בהזדמנות ראשונה...או אולי לפחות להתקשר אם רואים שמתארך הזמן. כמובן שאם יצא שלא היה ניתן לחזור לחנות עקב החג אז הלקוח יותר מצודק.

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    חולק עליך בעניין זה.
    אבי הוא הבעלים, וציין שהוא כזה ולקח אחריות.
    הוא מי שענה את תוכן התגובה, ובאופן אישי.
    גם לנימוס יש גבול, והוא יכול להפוך לעלבון בקלות כאשר אין לו מקום

    לצורך העניין, אני אקבל את זה שכאן בפורום נדרש גילוי נאות, באופן גורף ומוחלט, ואשתמש בו כאשר אני מגיב


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת
    על ידי Xiaomi בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 13:57
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 18:00
  3. motoin- חוויית שירות
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 11:10
  4. עיצוב מוצר לטיולי שטח - דו"ג
    על ידי snir1983 בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 10-11-2015, 23:59
  5. מה מחליפים בטיפול גדול של honda cbr 600 f 2011
    על ידי יניב בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-08-2015, 00:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO