עמוד 1 מתוך 4 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 57

אשכול: חוויית קניה באי. די. מוטורספורט - [ לא מחליפים מוצר שנקנה ]

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    72

    חוויית קניה באי. די. מוטורספורט - [ לא מחליפים מוצר שנקנה ]

    שלום חברים

    לפני מספר ימים החלטתי להתחדש בזוג כפפות.
    עשיתי קצת מחקר באינטרנט , ראיתי ביקורות ורציתי להזמין מ Revzilla
    אבל אז ראיתי באתר של אי.די מוטורספורט ( יבואן revit ) את הדגם שמעניין אותי

    בדרך כלל אני לא נוהג לקנות בארץ בגלל המחירים, וגם תמיד יש לי מן הרגשה
    כזאת שבחנות מנסים לדחוף לי דברים שאני לא צריך .. אבל לא משנה, נחזור
    לסיפור.

    אמרתי לעצמי , טוב , החנות קרובה לעבודה, המחיר לא מוגזם מידי אז החלטתי
    לקנות שם. חזרתי למשרד , ובסןף יום העבודה עליתי על האופנוע ולאחר דקות
    בודדות הרגשתי כי הכפפות לוחצות לי במרווחים בין האצבעות.
    לא נעים לרכב ככה, זה מוציא אותי מהריכוז, אז עצרתי בצד והחלפתי
    לזוג הישן.

    לאחר החגים חזרתי לחנות וביקשתי להחליף למידה גדולה יותר, אך מסתבר
    שאין מידה יותר גדולה במלאי. כמובן ...

    מצאתי כפפות אחרות שהתאימו לי, אך המחיר שלהן היה נמוך יותר מאלו שקניתי.
    ביקשתי להחליף ולהחזיר לי את ההפרש, אבל אז הגיע בעל החנות ומסר כי הכפפות
    שלי משומשות והוא לא יחזיר לי זיכוי מלא, ומה שאני אקבל זה את מחירן פחות 35%.
    הבהרתי לו כי השתמשתי בהן לדקות בודדות ואני מחזיר כי הן לא מתאימות לי
    במידה.

    אמרתי לו כי זה לא היחס שהייתי מצפה לו, ושאני לא מתכוון לקנות במקום בעתיד
    אם לא אזכה ליחס הוגן אבל זה לא ממש הזיז לו, את כספו הוא כבר קיבל ממני.

    אני לא חושב שאני אחזור לקנות עוד פעם בארץ כי ניסיון העבר
    מראה שאין לי שום בעיה להחליף מוצר שנקנה בחו"ל.
    פעם הזמנתי נעליים מ Revzilla , היו גדולות מידי, שלחתי בחזרה
    וקיבלתי זוג חדש בלי שאלות בכלל.

    אותו דבר אם מכנס רכיבה שהזמנתי מאיביי, שבכלל קיבלתי את השני מבלי
    שהייתי צריך לשלוח את הראשון בחזרה.

    חשוב לציין שאני כותב את הפוסט הזה לא בקטע של לבכות, או להתלונן
    סתם מספר סיפור שקרה לי.
    קניתי שם בעבר וקיבלתי יחס הולם (הגיוני כשאני בא לשים שם כסף )
    היחס שקיבלתי לאחר הקנייה הוא זה שהיה מזלזל...
    אז יצא ששילמתי יותר, וגם קיבלתי שירות גרוע, זה הכל.

  2. #2
    אני קונה באיי.די מוטורספורט רק אם יצא הגורל והמחיר של הפריט שאני מעוניין בו די דומה למחיר בeBay.
    שאלתי אחרים וזה יצא נכון, לפעמים כשמגיעים לAD ורוצים משהו, הם מנסים למכור לך משהו אחר.
    כשאתה מתקשר בטלפון ושואל "יש לכם ככה וככה...?" ואומרים כן. ואז אתה מגיע ואומרים שאזל........"אבלללל...יש משהו אחר" וככה מנסים לדחוף בשיטת המצליח.

    בכללי,
    הם יקרנים בטירוף ואוהבים להשמיץ בעלי עסק אחרים.


    המלצה שלי? כלבוטקס.

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    134
    אני קניתי שם לא מזמן ודווקא היה יחס סבבה. המחיר היה גבוה בקצת מהמחיר כולל משלוח בFC MOTO אבל זה היה מקרה נדיר ממש שם .. בדר"כ הכל כפול 100 (כמו רוב הדברים בארץ)

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    לקנות תמיד קל, כשצריך לקבל שירות מעבר רואים איפה הבעיות.

    ביצעתי שם רכישה גדולה של ציוד ובנוסף הזמנתי מגפיים לחורף (לא הייתה המידה שלי).
    אמרו שיתקשרו כשיגיע ונתנו תאריך של בערך עוד חודש.
    יום אחרי התאריך הזה התקשרתי לראות למה לא דיברו איתי (כבר שילמתי את מחיר הקנייה, מגפיים יקרות), הסתבר שלא הגיעו המגפיים שלי וגם לא יגיעו.
    לא התקשרו אלי למרות שהבטיחו, לא טרחו לומר לי שלא יהיו לי מגפיים לחורף בזמן, בנוסף לקח עוד כמעט שבוע רק בשביל שיזכו אותי על סכום הרכישה.
    נאלצתי להתקשר אליהם כל יום מספר פעמים עד שבסוף זיכו.
    יצאה לי הנשמה ונתקעתי עם ערדליים כל החורף...

    אגב, כשראיתי שלא היו מגפיים במידה שלי, המוכר ניסה למכור לי מידה גדולה יותר בטענה שעם גרביים עבות לא תהיה בעיה.

    לסיכום:
    לא מתקשרים כשמבטיחים להתקשר.
    לא מודיעים אם יש בעיה בהזמנה.
    מנסים למכור מוצרי בטיחות במידה לא מתאימה.
    נערך לאחרונה על ידי nihrider; 06-10-2016 בשעה 15:04.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    לי יש נסיון מאוד טוב עם החנות הכולל החלפת מעיל משומש קלות שלא התאים לי.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    לי יש סה״כ חוויה סבירה עם הקניה שם.

    המוכרים מאוד חיוביים ונחמדים, יצא לי להכנס ולקנות כמה וכמה פעמים לפני שהכרתי את motoin.
    בכל פעם שהייתי שם קיבלתי רושם חיובי ובאמת עזרו לי עם כל שאלה שהייתה לי.

    הם כן מנסים לשכנע אותך לקנות מוצרים שאתה לא צריך אבל ככה זה בכל חנות בארץ.
    הציק קצת שניסו לשכנע אותי שכפפות מבד הן בטיחותיות אבל הן באמת עדיפות על בלי כפפות כלל וסה״כ אני בטוח שזה לא היה בכוונה רעה.

    החסרון היחידי זה אם אתה רוצה מעיל ספציפי וצריך להזמין אותו, עדיף כבר לקנות באינטרנט.
    היה בזמנו מבצע שהוריד את revit ignition 2 מ-2400 ל-1900 ולא היה במידה שלי אז הזמנתי דרכם ולקח לזה כמעט שלושה חודשים להגיע.
    יחד עם זאת, המחיר מאוד הוגן ואיכותי ביותר כך שאני מרוצה מהקניה.

    סה״כ החוויה חיובית ואם יהיו מבצעים שיורידו את הציוד למחיר חו״ל אני לא אמנע מלבקר.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    סתם זין כל השירות בארץ. בחיי שאי אפשר לסמוך כאן על כלום ושום דבר. מבאס. כמעט כל פעם שאני מתלבט האם לקנות משהו בארץ או בחו"ל ובסוף קונה בארץ, איזה משהו דפוק קורה.

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110
    הייתי לקוח טוב שלהם: מעיל קיץ, כפפות, מכנסיים ממוגנות לחורף וחליפת גשם שעלתה קרוב ל-500 ש"ח. כשהתברר שמים חודרים לחליפה באזור האגן בכל פעם שיורד גשם (כנראה מים חדרו פנימה מהמושב), לקחו את החליפה "לבדיקה" והיא התגלתה כתקינה לחלוטין...
    ההצעה ההזויה שקיבלתי: חורר את המושב כך שהמים יתנקזו ממנו כלפי מטה ולא ייאספו/ייספגו בו וכך לא יחדרו לחליפה.....

    הציוד הבא של רוויט הוזמן בגרמניה. כולל משלוח ומכס עלה 40% פחות מבארץ. חבל.
    אני איתם סיימתי
    נערך לאחרונה על ידי doner; 06-10-2016 בשעה 21:02.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    איזה דגם החלפ"ס?

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    איזה דגם החלפ"ס?
    Pacific h2o

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי 0x80 צפיה בהודעה
    שלום חברים

    לפני מספר ימים החלטתי להתחדש בזוג כפפות.
    עשיתי קצת מחקר באינטרנט , ראיתי ביקורות ורציתי להזמין מ Revzilla
    אבל אז ראיתי באתר של אי.די מוטורספורט ( יבואן revit ) את הדגם שמעניין אותי

    בדרך כלל אני לא נוהג לקנות בארץ בגלל המחירים, וגם תמיד יש לי מן הרגשה
    כזאת שבחנות מנסים לדחוף לי דברים שאני לא צריך .. אבל לא משנה, נחזור
    לסיפור.

    אמרתי לעצמי , טוב , החנות קרובה לעבודה, המחיר לא מוגזם מידי אז החלטתי
    לקנות שם. חזרתי למשרד , ובסןף יום העבודה עליתי על האופנוע ולאחר דקות
    בודדות הרגשתי כי הכפפות לוחצות לי במרווחים בין האצבעות.
    לא נעים לרכב ככה, זה מוציא אותי מהריכוז, אז עצרתי בצד והחלפתי
    לזוג הישן.

    לאחר החגים חזרתי לחנות וביקשתי להחליף למידה גדולה יותר, אך מסתבר
    שאין מידה יותר גדולה במלאי. כמובן ...

    מצאתי כפפות אחרות שהתאימו לי, אך המחיר שלהן היה נמוך יותר מאלו שקניתי.
    ביקשתי להחליף ולהחזיר לי את ההפרש, אבל אז הגיע בעל החנות ומסר כי הכפפות
    שלי משומשות והוא לא יחזיר לי זיכוי מלא, ומה שאני אקבל זה את מחירן פחות 35%.
    הבהרתי לו כי השתמשתי בהן לדקות בודדות ואני מחזיר כי הן לא מתאימות לי
    במידה.

    אמרתי לו כי זה לא היחס שהייתי מצפה לו, ושאני לא מתכוון לקנות במקום בעתיד
    אם לא אזכה ליחס הוגן אבל זה לא ממש הזיז לו, את כספו הוא כבר קיבל ממני.

    אני לא חושב שאני אחזור לקנות עוד פעם בארץ כי ניסיון העבר
    מראה שאין לי שום בעיה להחליף מוצר שנקנה בחו"ל.
    פעם הזמנתי נעליים מ Revzilla , היו גדולות מידי, שלחתי בחזרה
    וקיבלתי זוג חדש בלי שאלות בכלל.

    אותו דבר אם מכנס רכיבה שהזמנתי מאיביי, שבכלל קיבלתי את השני מבלי
    שהייתי צריך לשלוח את הראשון בחזרה.

    חשוב לציין שאני כותב את הפוסט הזה לא בקטע של לבכות, או להתלונן
    סתם מספר סיפור שקרה לי.
    קניתי שם בעבר וקיבלתי יחס הולם (הגיוני כשאני בא לשים שם כסף )
    היחס שקיבלתי לאחר הקנייה הוא זה שהיה מזלזל...
    אז יצא ששילמתי יותר, וגם קיבלתי שירות גרוע, זה הכל.
    אני מקווה שהתגובה שלי תתקבל בצורה זהה לכל כותב אחר ולא כבעל עסק מתחרה.
    בוא ניקח את לשון החוק שמתייחס למוצרי הלבשה, ניתן להחזיר עד 2 ימי עסקים ובתנאי שלא היו בשימוש, (חשוב מאד)
    בוא ניקח את התכלס, ציוד רכיבה בכלל וביחוד כפפות, די קשה להרגיש האם הם בדיוק במידה.
    תמיד מומלץ לבדוק על האופנוע, להישאר עם המוצר כמה דקות בכדי להתחיל לחפש את המה שמפריע.
    במקרה שלך הרגשת זאת לאחר דקות בודדות וסיכוי גבוה שהיית מרגשי גם בחנות.
    אני לא יכול להגיד שאני לא מבין את בעל העסק כי סהכ הכפפה הוצאה מהאריזה הטיקטים הוסרו ורכבת איתה אפילו מעט.
    (היית מסכים לרכוש זוג שרכבו איתו ? )
    אבל כל עסק בארץ ובעולם מחליט כיצד לנהוג בהחזרה או החלפת מוצרים.
    תפנה בצורה ישירה לבעל העסק ולא לעובדים ותלבן איתו את הסוגייה אני די בטוח שתקבל מה שציפית
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    1,467
    וואו נשמע מזעזע..
    רציתי לקנות שם אבל טוב שיש ביקורות.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    מיקום
    שוקן 15 תל אביב
    הודעות
    14
    תודה לכל המגיבים
    שמי אבי ואני הבעלים של איי.די.מוטורספורט
    הלקוח היה בחנות כשאני הייתי בחו"ל.
    וטופל על ידי מנהל החנות.
    ישנם עשרות לקוחות שהוחלף להם הציוד גם לאחר שימוש או בעקבות האחריות.
    **כרגע אני בגרמניה וחשוב לי היה לענות.
    **
    לגביי המקרה הנ"ל הלקוח חזר לאחר 10 ימים והכפפות נראות משומשות מאוד .
    אנחנו תמיד מבקשים מהלקוחות להיות אם הציוד בחנות זמן מה , לשם כך יש בחנות אופנועים כך שהם גם יושבים ומרגישים אם הציוד נוח ומתאימים.
    הלקוח קיבל אפשרות להחזיר את הכפפות פחות 35 % מעלותן ולקחת חדשות.
    אנחנו לא מחזירים למדף כפפה שנלבשה אפילו לשעה אחד.
    מבחינתי זו כפפה משומשת.
    והן יצאו למכירה במחיר נמוך מאוד או יינתנו במתנה.
    **חשוב לי לציין שבכול חודש נכנסים וקונים מאות לקוחות ב איי.די.מוטורספורט ומרביתר הלקוחות מרוצים מאוד וחוזרים וממליצים בחום.
    לצערי אין מושלם ולפעמים לא מצליחים לספק את הלקוח .
    אני תמיד רוצה להוציא את הלקוח מרוצה ומאושר.
    שוב תודה על כך שהסבתם אותי לעיניין זה.
    מי שירצה להפגש איתי אשמח תמיד לשבת ולפתור כל עיניין
    הנייד שלי 050-3945006 אבי

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי איי.די.מוטורספורט צפיה בהודעה
    תודה לכל המגיבים
    שמי אבי ואני הבעלים של איי.די.מוטורספורט
    הלקוח היה בחנות כשאני הייתי בחו"ל.
    וטופל על ידי מנהל החנות.
    ישנם עשרות לקוחות שהוחלף להם הציוד גם לאחר שימוש או בעקבות האחריות.
    **כרגע אני בגרמניה וחשוב לי היה לענות.
    **
    לגביי המקרה הנ"ל הלקוח חזר לאחר 10 ימים והכפפות נראות משומשות מאוד .
    אנחנו תמיד מבקשים מהלקוחות להיות אם הציוד בחנות זמן מה , לשם כך יש בחנות אופנועים כך שהם גם יושבים ומרגישים אם הציוד נוח ומתאימים.
    הלקוח קיבל אפשרות להחזיר את הכפפות פחות 35 % מעלותן ולקחת חדשות.
    אנחנו לא מחזירים למדף כפפה שנלבשה אפילו לשעה אחד.
    מבחינתי זו כפפה משומשת.
    והן יצאו למכירה במחיר נמוך מאוד או יינתנו במתנה.
    **חשוב לי לציין שבכול חודש נכנסים וקונים מאות לקוחות ב איי.די.מוטורספורט ומרביתר הלקוחות מרוצים מאוד וחוזרים וממליצים בחום.
    לצערי אין מושלם ולפעמים לא מצליחים לספק את הלקוח .
    אני תמיד רוצה להוציא את הלקוח מרוצה ומאושר.
    שוב תודה על כך שהסבתם אותי לעיניין זה.
    מי שירצה להפגש איתי אשמח תמיד לשבת ולפתור כל עיניין
    הנייד שלי 050-3945006 אבי
    מנסה להבין איך אחרי 10 ימים כפפות הופכות ל"משומשות מאוד".

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    מנסה להבין איך אחרי 10 ימים כפפות הופכות ל"משומשות מאוד".
    אתה תקנה כפפות מחנות במחיר מלא אם אין עליהן תגיות והן עברו סה״כ 10 ימי שימוש ע״י רוכב אחר?
    זו חנות אביזרים בארץ ויש חוקים כמו לכל חנות אחרת. זה יהיה הגיוני להחזיר פריט לבוש משומש, בלי תגיות אחרי 10 ימים ולבקש החזר מבלי שיהיה פגם יצור כלשהו?

    ״אבל בrevzilla...״
    כן. הם חנות ענקית בארהב שמבוססת על משלוחים. הם חייבים להיות תחרותיים אחרת באותה קלות תוכל להזמין ציוד מכל אתר אחר.
    AD הם היבואן היחיד של ציוד Revit בארץ וזה המקום היחידי שאני מכיר שאתה יכול לגשת ולקנות ציוד שמדדת אבל זה לא אומר שאתה לא יכול להזמין ציוד בעצמך.
    אתה רוצה מדיניות החזר של revzilla? תזמין מהם! תזמין מ-fcmoto, תזמין מ-motoin. לכולם יש מדיניות החזר הרבה יותר גמישה.

    לכל חנות בארץ יש מדיניות החזר ויש חוקים שלפיהם ניתן לפעול. לא בטוח מה בסדר ומה לא? תשאל.
    תפסיקו להיות לקוחות בכיניים וקחו את הכסף שלכם למקום אחר אם זה לא מתאים לכם. להצביע ברגליים.

אשכולות דומים

  1. חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת
    על ידי Xiaomi בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 13:57
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 18:00
  3. motoin- חוויית שירות
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 11:10
  4. עיצוב מוצר לטיולי שטח - דו"ג
    על ידי snir1983 בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 10-11-2015, 23:59
  5. מה מחליפים בטיפול גדול של honda cbr 600 f 2011
    על ידי יניב בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-08-2015, 00:15

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO